Volgers - Followers

woensdag 29 mei 2013

Washi tape tags and Gelli transfer print on glass

(click to enlarge)

(click to enlarge)

Geïnspireerd (ja alweer :-)) door een werkelijk prachtige tag, die ik op Pinterest tegenkwam van 
De Kaartenkraam, ben ik op mijn eigen wijze (eigenwijze wijze kan ook :-)) aan de slag gegaan met tags en Washi tapes... Met bovenstaande resultaten.  Snel en apart...zeker voor herhaling vatbaar om hier meer mee te bedenken. 

En gisteren heb ik 's morgens verf en patronen aangebracht op mijn Gelli Plate en dat goed laten drogen...Terwijl wij al fietsend (nou ja, ik op een Spartamet) 40 km tussen weilanden door, langs water, bos, etend en drinkend op bankjes, met veel wind en zon genoten...want die mooie dag wilden we wél buiten zijn en genieten.
Thuisgekomen was de verf goed droog en heb ik stempels aangebracht.
Op een paar delen van de GP had ik strookjes gescheurd papier gelegd...die er weer afgehaald en nadat ik het tape mét de vastgeplakte verf van de GP af had gehaald, aan de plakkant waar nu dus doorzichtige plekken zaten, Cosmic Shimmer in een paar kleuren aangebracht met een kwastje.
Bij het oude glas vond ik nog een appelsap fles en een jampot, die een metamorfose hebben gekregen met deze Gelli transfer prints.

(click to enlarge)


Dit was het weer voor vandaag...Hartelijke groetjes/Kind regards, Alie :-)



35 opmerkingen:

Netty zei

Terrific selection of projects Alie, love them all, Annette x

Amanda zei

Both great idea's
Love
Amanda x

Claudia zei

Gorgeous Tags and the glases.

herminesplace zei

Zie dat jij ook de smaak te pakken hebt hahaha. Leuk he. Zowel de tags als de potjes zien er prachtig uit.

xxx Myra xxx zei

echt weer heel mooi Alie?

Juls zei

Fabulous creations love the first one, love the fun funky colours & the fabulous hearts!! Hugs Juls xxx

Patricia zei

Jij bent lekker bezig met de washi tape, maar het resultaat is weer verbluffend!
Gr Patricia

Von zei

That looks so good on the jars Alie :)
Von ♥

Wanda zei

Twee hele mooie projecten!
Je bent helemaal into de gelli plate he! Ik ga eens een workshop opsnorren, het lijkt mij ook wat en ik zie zulke mooie resultaten!
Wanda

Silvia(Barnie) zei

Fabulous pieces, love the use of the Washi Tapes. Your glasses look fantastic.

Gráinne zei

The tags are very beautiful and I just love the gelli print transfer, looks stunning. I definitely have to try this, too. Groetjes, Suzanne x

catherine zei

Your tags look fantastic Alie. Love your glass works too
x catherine

Marianne zei

Bij jou ontbreekt de inspiratie niet LOL. Wat een leuke creaties!! Hoe grappig die oude flesjes en potjes opgepimpt met de GP en de tags zijn fantastisch met die washitape!
xxx Marianne

Aukje zei

Zo te zien ben je lekker bezig geweest. Mooie creaties heb je gemaakt!
Groetjes
Aukje

Folkje zei

Jij kan ook overal wat leuks van maken, washi tape is idd een manier om iets leuks en snel te maken.

groetjes
Folkje

Karin zei

Schitterende tags, heerlijk vrolijk van kleur! En dat gelli plate experiment is prachtig, echt leuk zo op dat glas!
Groetjes karin

Willy zei

Wat een mooie washi tapes tags Alie, lang leve Pinterest :) ik vind vooral de bovenste errruuuggg mooi, ook je potjes zijn geweldig!

Buttons zei

I never fail to be inspired when visiting your blog Alie. You are so clever. Love the washi tags and your gelli print containers. Hugs, Jenny x

Rianne Timmers zei

Wat een geweldig idee zo met die washitape ga ik vast eens liften als je dat niet erg vind en van die flessen vind ik ook geweldig moet ik natuurlijk ook eens proberen.
Liefs Rianne

Myriame zei

Wat een prachtige creaties, wat ben jij toch creatief!!

Gery zei

Ontzettend leuke en vrolijke tags geworden Alie.
De fles en het potje hebben echt een hele metamorfose ondergaan!!!
Leuk werk geworden, alles.
Groetjes Gery

Gerrina zei

Wat een prachtige labels! (ik ga zo nog even de link bekijken) De tekst op de 1e is zo mooi... En je GP-transfers zijn bijzonder mooi van kleur! Wat gaaf om de ze ook weer op een andere manier te gebruiken. Groetjes, Gerrina

Jetske zei

Zie je wel, oefening baart kunst! :-)
Wel knap overigens, om dagelijks te baren! LOL

Yvonne zei

Geweldige labels, leuk idee met de tape. Ik heb ook een paar bakken met tape en dit is een leuke optie voor een snelle kaart.
Je glazen potjes zijn ook super!
Groetjes Yvonne.

Paper Creations by Shirley zei

Your tags created with the tape are beautiful, but I especially love the vases you've created. Very beautiful ! Have a wonderful day, Shirleyx

Jeannette zei

Your Tags are very amazing alie,great gelli transfer and colors and design,wonderful work.

XXX Jeannette

butterfly zei

Brilliant projects yet again, Alie - I love the colours on that first tag, and wonderful papers. But it's those wonderful Gelli jars that have really captured my heart - beautiful!
Alison x

Wendy McCarthy zei

Love these 'happy' tags, especially the one with the hearts! xxx

Janny Jager 't Hooft zei

Super tags Alie die je met het Washi tape hebt gemaakt.
Heel apart'
Ook je flesje en zo zijn weer prachtig geworden.
Vind het echt een hele leuke techniek.
Groetjes Janny

Alles-Art zei

Oh Alie, your tags are brilliant!

May zei

Gorgeous tags... Love the jars too... Brilliant projects as always... Hugs May x x x

Saskia zei

Wow, wat een mooie tags, de bovenste is wel mijn favoriet, schitterend. Je gelli transfers zijn ook heel mooi geworden, geen flesje of potje zal nog veilig bij je zijn ;)

Bianca zei

Wat leuk zo met al die tape.

groetjes Bianca

Sandy zei

Goodness gracious Alie - these are the two pretties tags I have ever seen!! Love the color and the design! I sure wish I could come and visit and take lessons from you. I have a Gelli Plate that I have not even opened!!
Sandy

De hobby droom zei

wat een prachtige labels.
we zijn gelijk volger geworden.
kom je ook een keertje bij ons langs?lijkt ons heel gezellig.

lieve groetjes,de hobby droom.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...