Volgers - Followers

dinsdag 21 mei 2013

Tag with Gelli Plate background - Just because

(click to enlarge)
Zomaar - Just because

Uit een gemaakte Gelli Plate achtergrond, met een stencil en Acrylverven, deze tag gesneden.
Op dezelfde print ook bloemen gestempeld en uitgeknipt (daarna bewerkt met Cosmic Shimmer), hierop metalen knoopjes en een halve parel gelijmd en de bloemen op de tag gelijmd.
Op bruin papier met Versamark de libel gestempeld en met goudkleurig embossingpoeder verhit.
Daarna het Versamark stempelkussen op deze afdruk gehaald en vervolgens hierop twee kleuren Cosmic Shimmer aangebracht. Een stukje vellum uitgescheurd en de randen bewerkt met bruine chalk en er de tekst stempel op afgedrukt (Stampinback). De randen van de tag met bruine chalk bewerkt en gemat op zachtblauw linnenkarton. Het vellum en de vlinder op de tag bevestigd en door het oog geknoopte koordjes vastgezet. Tot slot nog 3 halve plakparels rechts onderin geplakt.
De foto is bij tl licht genomen, om de glans van de libel goed weer te kunnen geven.

Het spelen met de Gelli Plate blijikt toch wel heel erg leuke en onvoorspelbare resultaten te geven...en na een uurtje spelen, ligt er een stapeltje kant en klare ondergronden klaar, waar ik maar uit hoef te kiezen.
Mijn lange twijfelen of ik wel of niet die (dure) Gelli Plate zou aanschaffen...was niet nodig geweest, want nu ik hem een paar weken in huis heb, merk ik dat ik me er enorm mee vermaak.
Wie weet, genieten jullie wel mee!

Hartelijke groetjes/Kind regards, Alie :-)

29 opmerkingen:

Saskia zei

Mooie tag, Alie, die libelle is een echte blikvanger!

Julia S-W zei

Gorgeous background Alie!! I love what you're doing with your gellie plate. A beautiful tag.
Big hugs, Juliaxxx

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

En of ik mee geniet want dit is weer adembenemend mooi! Fantastische structuur en schitterende libelle.
lieve groetjes
Marja

Sylvia zei

Mooi geheel Alie!! Een hele mooie achtergrond en de libel past er schitterend bij. Prachtig!!!
Groetjes Sylvia

Terry zei

Beautiful tag and I do love that background! The dragonfly is such an elegant addition. I still don't own a gelli plate!

crealinedance zei

hoi hoi Mooie tag heb je gemaakt.Gr.Nel

Buttons zei

Just because - just stunning. Alie you are a magician with a gelli plate. Hugs, Jenny x

Marianne zei

Ik hoef er in ieder geval geen te kopen, want ik geniet volop van die mooie achtergronden van jou!! Wat een prachtige tag Alie!! Heel mooi met die schitterende libelle!!
xxx Marianne

Paper Creations by Shirley zei

So beautiful Alie. The background has texture, great designs and the dragonfly is beautiful stamped with different colours. Greetings, Shirleyx

xxx Myra xxx zei

wow echt heel mooi Alie!

Karin zei

Ja die gelli plate achtergronden blijven mooi! Prachtige tag! Groetjes karin

Rianne Timmers zei

Wat heb jij er toch weer iets moois van gemaakt jij moet wel erg veel spulletjes hebben om iedere keer met iets anders te komen.
Liefs Rianne

Jetske zei

Hij is weer prachtig! Wat een leuk effect zit er in de achtergrond.

Felicie zei

It is so beautiful Alie.Great Background.
Greetings
Felicie

Willy zei

Mooie tag met prachtige achtergrond, Alie!

Martina2801 zei

Love, love, love this tag, dear Alie!
Fantastic design and the Gelli Plate background is gorgeous. Well done!

Gráinne zei

This color combo is to die for ... so smashing. Love this TAG. Suzanne x

Anita Houston zei

WOW...what a beauty!!! The color and embossing is wonderful...love the dragonfly!

Janny Jager 't Hooft zei

Super mooie tag Alie en de achtergrond is super.
Ja zo te zien vermaak je je kostelijk met de "dure Gelli"
plaat
Ben benieuwd naar wat voor moois je er verder mee hebt gemaakt.
Lieve groetjes Janny

Bianca zei

Mooie tag en weer goede beschrijving erbij Alie, ik weet nooit precies hoe ik alles gedaan heb.

groetjes Bianca

Sophie zei

Wow, Alie, ein paar Tage hatte ich keine Zeit...
und du hast inzwischen so viele schöne Werke gemacht.
Wunderschöne Karten und Tags.
Liebe Grüße
Sophie xx

butterfly zei

So beautiful... the white is so effective with the rich blues and greens!
Alison x

Sandy zei

Hey Alie!! Gorgeous and I am really intrigued with your background. I just got me a Gelli plate and now I have to learn how to use it!!!!!!
Sandy

Patricia zei

Wat een GEWELDIGE tag, en ik geniet ALTIJD van jou werk!!!!
Gr Patricia

Janine zei

Super Alie, ik vind hem erg mooi, die vlinder is ook zo mooi gemaakt. Top!

Danielle v/d Horst zei

Mooi Alie met die libelle heel fijntjes lieve groetjes Danielle

Silvia(Barnie) zei

Such a fabulous tag - wonderful details.

maria's knutselplezier zei

Mooie tag Alie, prachtige kleuren en structuur in de achtergrond en ja hoor de libelle is een echte blikvanger!!!Top!!

Groetjes
Maria

Juls zei

Fabulous!! Hugs Juls xxx

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...