Volgers - Followers

vrijdag 31 mei 2013

Playing around

Deze kaarten zet ik er even snel op...Helaas voor jullie - maar leuk voor ons - hebben we een erg druk weekend, dus ik zal niet of nauwelijks kunnen reageren de komende dagen.

(click to enlarge)

Hier heb ik een geëmboste kaart afgedrukt in kleuren verf en de kaart waar de afdruk op is gemaakt, heb ik voor deze kaart gebruikt (ik hoop dat je het nog kunt volgen? :-))
Er bleven wat witte gedeeltjes over, die heb ik ingepoetst met gele Distress inkt.
De stempel is een grote stempel van Stampinback. Gemat op een oranje/gele onderkaart.

(click to enlarge)

Hier heb ik een geëmboste kaart als ondergrond...de kaart had ik gebruikt om op de Gelli Plate afdrukken te maken, waardoor er donkergroen opkwam. De rest heb ik met groene Distress inkt en zwarte chalk gepoetst. De vogels gestempeld en uitgeknipt in een kader en de bovenste en onderste met lichtgroene Distress inkt bewerkt. De stempels afgedrukt met groene Stazon.  De beterschap tekst met zwarte Versafine. Een metalen bloemetje met stoffen hart op de kaart bevestigd en er een takje met blaadjes aan getekend. Gemat op een lichtgrijze onderkaart.

Hartelijke groetjes en een zonnig weekend!
Kind regards and a sunny weekend!

Alie :-)



29 opmerkingen:

Amanda zei

2 super makes, loving the elephants! Have a lovely weekend
Lov
Amanda x

Regina zei

Heel mooi gedaan. De eerste kaart vind ik prachtig. Lekker bezig zo! Geniet van je drukke weekend.
Groetjes, Regina

DEKAKADO zei

Prachtige kaarten heb je gemaakt. De eerste vind ik helemaal super.Een goed weekend gewenst. Groetjes, Marleen.

Miranda zei

Gaaf Alie en vooral die eerste met de olifanten helemaal! Fijn weekend, warme groet Miranda

EVA zei

Erg leuk
gr. eva

Sylvia zei

Beide zien er weer prachtig uit Alie. Ik heb geen voorkeur ha,ha. Ze zijn alletwee gewoon súper!!
Groetjes en een fijn weekend,
Sylvia

Saskia zei

Beide zijn prachtig, je hebt je weer heerlijk uitgeleefd! Fijn weekend!

ida zei

Twee mooie kaarten Alie!
Een fijn weekend gewenst!

groetjes Ida

Aukje zei

Het zijn weer prachtige kaarten geworden! Heel mooi gedaan.
Groetjes
Aukje

Willy zei

Wauw...prachtig Alie, ik vind vooral de bovenste kaart geweldig! Wat een prachtige Afrika kleuren en wat een gave stempels, fijn weekend!!

Karin zei

Ze zijn weer prachtig, fijn weekend!
Groetjes karin

Alles-Art zei

You created wonderful cards, Alie! My favorite is the African one, I really love it with its warm colours and the elephants on it.

butterfly zei

The African elephants card is an incredible piece of art, Alie - how wonderful!
Alison x

Gerrina zei

Twee mooie kaarten weer! De eerste vind ik prachtig met die achtergrond! En ja, ik snap hoe je ´m maakte... Geniet van je drukke weekend! Groetjes, Gerrina

May zei

Love the elephant scene... It's amazing.... the colours, texture... Love it...The second one is fabulous...Brilliant background Love the colours & stamping...outstanding work as always.... enjoy your busy weekend... Hugs May x x x

Paper Creations by Shirley zei

Hi Alie! Beautiful results from your 'playing around'. Have a great weekend, Shirleyx

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Weer prachtig Alie. Schitterende achtergrond met de olifanten.mOnwijs mooi. Ook de tweede is zo mooi qua design en kleur
lieve groetjes
Marja

catherine zei

Fabulous pieces Alie and such wonderful colours. have a good weekend
x catherine

Gráinne zei

Both totally stunning, Alie. Like the one with the gorgeous elephant a little bit more, though. Suzanne

Bianca zei

Erg mooi hoor Alie

groetjes Bianca

Silvia(Barnie) zei

Two wonderful cards, great colors and images.

Marianne zei

Ik snap er niets van.... ik heb deze gewoon gemist in mijn blogberichten. Ik ga het zometeen nog eens allemaal nakijken, want dat kan niet!! Ik wil niets van je mooie kaarten missen. Wat een prachtige creaties Alie. Supermooie kleuren, zowel de olifanten als de vogelkaart. Ik miste je al een beetje, maar las dat je het druk hebt dit weekend. Heel veel plezier!!
Liefs,
Marianne

Anita Houston zei

Wonderful playing around projects! I love the elephant's scene...fabulous!

Ellen zei

Het zijn twee prachtige kaarten, Alie! Mooie kleuren heb je gebruikt. Het Afrikaanse landschapje is mijn favorietje, vanwege de prachtige (maar onbegrijpelijke) achtergrond.
Groetjes, Ellen

Sandy zei

Fabulous - how do you think of such things!!
Sandy

Janny Jager 't Hooft zei

Super gave en mooie kaarten Alie en wat heb je weer heerlijk zitten spelen met van alles en nog wat.

Groetjes Janny

Julia S-W zei

Both very beautiful pieces Alie. If this is your fast work, I can't imagine the outcome you would achieve by taking longer! I can't decide which is my favourite!
Big hugs, Juliaxxx

Yvonne zei

Mooi mooi mooi!
En ik wil terug naar Afrika, dat weet ik nu zeker! De kleuren, de sfeer, de afbeeldingen, echt helemaal Afrika!
Prachtige groene kaart met steentjes achtergrond. Mooi hoe het lichtere groen met de vogels er uitspringt!
Lieve groetjes van Yvon
(oh ja, er is ook weer één en ander gepind hoor!)

Marjie Kemper zei

Wow, Alie, what awesome use of the texture fades. So much interesting depth and gorgeous stamping!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...