Volgers - Followers

woensdag 8 mei 2013

Fish and Flowers - stamped cards



Op een correspondentie kaart Goosebumps gesprayd, na het drogen de rest geponsd met blauwe en groene    
Distress inkten. Hierop met Stazon teal blue de druppel stempel van Designs by Ryn afgedrukt.
Drie visjes van Viva las Vegas gestempeld en de zoenlippen (zouden ze met Botox opgespoten zijn?) met rode identypen ingekleurd, de oogleden met een blauwe identypen.
Uit rood papier een cirkel geponst, hierop een stukje washi tape geplakt en nog een geponst hartje uit turkquoise papier. De kaart gemat op een rode onderkaart.



De zonnebloem stempel heb ik onlangs tweedehands overgenomen, dus die lag te wachten om iets mee te gaan doen. De stempel heb ik twee maal afgedrukt op een correspondentiekaart. Daarna met diverse tinten geel en oranje ingekleurd met Papermania Markers. Twee takjes getekend en gekleurd.
De mooie tekst stempel van Stampattack gebruikt. Alles met zwarte Versafine gestempeld. De vierkantjes omlijnd met gewoon potlood.
De linkerhoek uit de witte kaart geknipt en de kaart gemat op een donker zalm kleurige onderkaart.

Vrolijke kaarten tijdens deze zonnige dagen!

Hartelijke groet/Kind regards, Alie :-)

25 opmerkingen:

Amanda zei

Brilliant!! Especially love the fish they made me smile!
Lover
Amanda x

froebelsternchen Susi zei

brilliant cards Alie... I like the blue one a little bit more because of the colors I think!

WOW!

Jeannette zei

Amazing card alie, i love the great backrounds and the cutie fish,makes me smilie :-)

Best Hugs Jeannette

Marianne zei

Leuke kaartjes Alie.... De zoenvissen hebben ook weer een prachtige achtergrond en de zonnebloemen stralen hier mijn kamer in. Hier wordt je nou echt vrolijk van!
xxx Marianne

Wendy McCarthy zei

Love that 'fishy' card Alie! xxx

Wanda zei

Mooie kaart, vooral de eerste! Wat zijn die waterdruppels toch mooi en een geweldige ondeugende visjes, met die rode lippen... Prachtig!
Groet, Wanda

ida zei

Mooie kaarten Alie, die vissen
zijn super!

groetjes Ida

Folkje zei

Mooie kaartjes weer, vooral de bovenste.
Wat kan je toch veel met die waterdruppels doen.

groetjes
Folkje

Alles-Art zei

Two wonderful cards, Alie!
I even don't know which one I like best. I like the fishies and their background but also the sunflowers make me smile.

Willy zei

Twee heel bijzonder mooie kaarten Alie en wat heb je de bloem stempel super ingekleurd!!

Gerrina zei

Zit hier met een glimlach op het gezicht vanwege de grappige "zoenlip/visjes"! Heerlijke kaart! En de tweede kaart vind ik zo knap; een stempel waar ik echt niets mee kon verzinnen en daar maak jij zo´n mooie kaart mee... Groetjes, Gerrina

Rianne Timmers zei

Wat heb je je best weer gedaan , die eerste kaart vind ik geweldig het lijke wel echte visjes in echt water geweldig.
Liefs Rianne

Angelica zei

Love the cards!!!
And it makes me want the stamp with the water droplets even more :)
It's been on my wichlist for a while now,but now I think the time has come...

Bianca zei

Leuke kaarten en vooral die rode kuslippen zijn erg leuk. Haha

groetjes Bianca

Silvia(Barnie) zei

Two different but two beautiful cards. I especially love the first one :)

catherine zei

Both of these look fabulous Alie. Love the fish and the saying with the flowers
x catherine

Elly zei

Oh Alie, i love the fish card. How cuuuuuute (:o)That's what i love about your creativity. I have never seen something twice. Always a little twist or changing colours.
xoxo

herminesplace zei

Oei, daar was even veel in te halen :o) Maar wat een prachtig werk heb ik gezien.

craftytrog zei

Great cards Alie, I love those fish! x

Karin zei

prachtige kaarten, die visjes vind ik ook erg leuk!

Janny Jager 't Hooft zei

Wat een aparte kaarten heb je deze keer gemaakt Alie.
allebei even mooi ,maar die visjes vind ik echt het einde.

Groetjes Janny

Sandy zei

Wonderful - it looks like real water!!
Sandy

butterfly zei

Love the blue-green and the 1940s lipstick on the fishes... so cool!
Alison x

Anita Houston zei

Cute cards...I love the lippy fish! Great bold colors, and fab bubbles!

Kathi zei

Wonderful! Those fish made me smile with their puffy Botoxed lips.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...