Volgers - Followers

maandag 13 mei 2013

Even more Gelli Plate fun :-)


Kunnen jullie er nog tegen? Tegen al die Gelli Plate achtergrondjes? Lolllll...
Het is echt leuk om de achtergrondjes te maken en te verwerken. Ik heb lang getwijfeld, voordat ik deze plate heb aangeschaft, want ik dacht: "Wat moet ik met al die vellen bewerkt papier?" Maar dat gaat denk ik, helemaal goed komen :-)

Uit één Gelli Plate achtergrond met verschillende stencils en Acryl verven, heb ik zowel een tag als een kaart gesneden. Aangezien ik niet van die hele grote stencils heb, maar wat kleinere naast elkaar leg, komen er dus op dat ene vel verschillende achtergronden tevoorschijn, maar wel met dezelfde kleuren.
Hier heb ik op de tag zelf niet gestempeld, wél randjes van papieren onderzetters geplakt, Washi tapes, lint, postzegels, knopen en bloemen (met strassteentje). Op een stukje Gelli Plate achtergrond waar weinig verf op terecht was gekomen de tekst stempel van Stampattack gestempeld en dit strookje langs de kanten beplakt met Washi tape. Bovenin een polkadot lintje geknoopt.

With this tag I joined the challenge: Zahlen - Numbers, at:
TMTA



En met andere kleuren cardstock en donkere swirls (My Paperworld) krijgt het geheel weer een heel andere uitstraling...hoewel dat ook komt doordat op dit gedeelte op de Gelli Plate een ander stencil lag.
De tekst stempel is van Stampendous, gestempeld op groen, daarna op wit (zwarte stippen met identypen gezet) en tot slot op turquoise papier. De grote kaart is gemat op een felle lichtblauwe kleur.
De swirl nog wat bewerkt met witte gelpen en wat randen van  het papier met zwarte chalk.


Hartelijke groetjes/Kind regards, Alie :-)


31 opmerkingen:

Marianne zei

Gisteren lag ik in een deuk om je opmerking van het AJ ventje in de badkuip. Alie; dat maakt mijn hele dag goed!! Geweldig.
Ook geweldig vind ik je gelliplate achtergrondjes. Fantastisch verwerkt op deze tag en kaart en weer helemaal goed met die supermooie teksten. Laat ze maar komen.... ik ben ze nog lang niet beu.
xxx Marianne

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Wat een geweldige resultaten Alie. En wat een plezier. Mijn handen jeuken ook maar nog even geduld. Je Tag is prachtige, gave kleuren en combi en je kaart eveneens een super achtergrond. Ik heb problemen met de verbinding hier, dus nu even gebruik maken dat ik bij je kan komen.
Lieve groetjes Marja

crealinedance zei

Hoi hoi Mooie tag zo die achtergrond.Gr.Nel

Rianne Timmers zei

Van mij mag je nog wel even doorgaan ik ben het nog niet moe hoor wat een mooi resultaat ,ik denk er over hem ook aan te schaffen .Jij ook nog bedankt voor het doorsturen van de sites.
Liefs Rianne

Anjas-Artefaktotum zei

I love the gelli plate results. Wonderful color combinations, love both pieces.
Wish you a sunny week,
groetjes Anja

Patricia zei

Hoi Alie, speel jij maar lekker door hoor met de gelliplate.
De resultaten zijn prachtig!
Gr Patricia

Gerrina zei

Mooi kleuren weer Alie! En schitterende teksten ook.
Denk dat het nadeel van de Gelli-plate is, dat je zo hard door moet werken om alle achtergronden te gebruiken:) Groetjes, Gerrina

Jeannette zei

A great gelli backruond,and very lots of fun details,great.

Greetings Jeannette

Paper Creations by Shirley zei

WOW both are so beautiful, love the backgrounds & colours. I am thinking about getting a Gelli plate... once of these days I will :) Warm Greetings, Shirleyxx

Anneke zei

Leuk om mee te volgen hoe je je uitleeft met die gelli plate. Je maakt er ook de mooiste dingen mee!

Janny zei

Prachtige achtergronden voor je kaarten die erg mooi zijn geworden.
Hoe de plaat werkt en wat het is. Ik heb geen idee. Mooi is het wel. Groetjes Janny

froebelsternchen Susi zei

I adore this colors and your fab designs Alie!

Rosie Schirrmeister zei

Soooooo wonder- and beautiful, Alie

Willy zei

Prachtige creaties, mooi om te zien dat je twee zo verschillende dingen maakt van één achtergrond!!

Dani Rogall zei

I like your background and the colors did you used. I write a article for Just Stamps - einfach stempeln with Gelli-Backgrounds. It is fun! Thanks for sharing your artwork at TMTA

Karin zei

blijf ze maar showen hoor, ze zijn prachtig die achtergronden!
groetjes Karin

Myriame zei

Ik geniet er er elke keer van laat ze maar zien ze zijn steeds weer prachtig!!

Ryn Tanaka zei

Hey Alie, Just stopped by for a peak at what you've been up to. You fit so many elements into your art. It creates a beautiful patchwork texture of imagery. Love it :)

Bianca zei

Mooie creaties heb je gemaakt met je gelliplate achtergronden. Ook mooie kleuren heb je gebruikt. Lekker frisse voorjaarskleuren.

groetjes Bianca

May zei

Gorgeous colours & designs.. Love them both.. Brilliant work yet again...Hugs May x x x

butterfly zei

So fresh and pretty - I really love the tag with white thrown into the blue/green combination, and lovely layered elements!
Alison x

Silvia(Barnie) zei

Wow, two fantastic pieces, I especially love the first one - wonderful vibrant colors.

herminesplace zei

Beide zijn weer heel mooi geworden.

Jetske zei

Mooie tag, en de kaart is zo mogelijk nòg mooier!

Julia S-W zei

Such fantastic makes from your gelli plate! I love that you use the same colours but different stencils. The tag is my favourite - so bright, fresh and spring like! (no spring here today - it has rained ALL day!).
Hugs, Juliaxxx

Sylvia zei

Beide creaties zijn weer schitterend mooi Alie. Ware kunstwerkjes!!!
Groetjes Sylvia

Von zei

I've just been scrolling back to see what I have been missing out on and WOW your Geli plate prints are awesome ! :)
Von ♥

Marjie Kemper zei

These are so vibrant and fun! Make me want to pull out my GP today!!

Janny Jager 't Hooft zei

Ga maar lekker door hoor met de achtergrondjes met de Gelli plate.
Zit ook nu weer heerlijk te genieten van zowel de tag als de kaart.
Ze zijn allebei super super mooi en de kleuren vind ik fantastisch.

Groetjes Janny

Yvonne zei

Gave resultaten van je gelliplate Alie! Lekker vrolijk, en blauw en groen vind ik ook altijd al leuk.
Grappig gebruik van de postzegels, oude en nieuwe in guldens en euro's.
Een verslaving erbij denk ik met de gelliplate achtergronden?!
Lieve groetjes van Yvon

Karin Robberse zei

Dank je wel Alie, dat je zulke prachtige kaarten laat zien, ik geniet er met volle teugen van. Ik heb zelf stapels monoprint papier liggen en het kaarten maken ermee is nu geen drempel meer!
Mocht iemand nog behoefte hebben aan een goedkopere Gelli Plate, een A4 voor maar 27,50 kijk dan eens op mijn blog... té gek om 65 Euro te moeten betalen in Nederland voor een grote plaat! Ik heb dat zelf ook betaald, ontzettend veel plezier mee, net als je hierboven kunt lezen prachtig resultaat, maar onhaalbaar voor mensen met een beperkt budget. Kijk eens op mijn blog! Groetjes Karin Robberse

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...