Volgers - Followers

maandag 20 mei 2013

Dylusions stamp - Couture Collection


Een knalroze onderkaart en de kleurrijke strook papier die ik uit een Gelli Plate achtergrond heb gesneden werden de basis voor deze uitbundige kaart...dit was écht: Just go with the flow...
De strook in het midden van de kaart geplakt nadat ik de randen met zwarte chalk had bewerkt. Aan beide zijden hiervan twee strookjes scrappapier geplakt. Op hetzelfde scrappapier de vrouw gestempeld met de Dylusions Couture Collection. Uitgeknipt en op de middenstrook geplakt en met een potlood omlijnd.
Uit een ander stukje scrappapier een cirkel geponst, met zwarte chalk bewerkt, een vierkantje getekend hierop en er een oudroze knoop op vast gemaakt.. Twee soorten Washi tapes op de kaart geplakt en lijnen met bolletjes getekend op de roze onderkaart.
De tekst stempel afgedrukt met zwarte Versafine en de randen van de onderkaart ook bewerkt met zwarte chalk. Zelfs voor mijn doen een erg drukke kaart geworden, maar des te langer ik er naar keek, des te vrolijker komt de kaart bij me over.



Met dezelfde stempel nog een heel andere kaart gemaakt. Op een witte achtergrond een Kaiserkraft stempel meerdere malen afgedrukt met grijze Stazon.
Daarna de vrouw op de kaart gestempeld en nog een keer op scrappapier. De schoenen en jurk/jas uitgeknipt en op de stempel op de kaart gelijmd. Met ponsjes een hart en een bloem geponst.
De grote tekst stempel met zwarte Versafine gestempeld. Deze kaart gemat op scrappapier  en daarna op een bordeauxrode onderkaart...bij beide lagen heb ik in de hoeken de billenpons gebruikt.
Meer is het niet...een heel snelle kaart dus eigenlijk...toch was de ontvangster er helemaal blij mee.

Hartelijke groet/Kind regards, Alie :-)



37 opmerkingen:

Marianne zei

Leuk leuk!!! Wat een prachtige vrolijke kaart in die felroze kleuren. Zo nu en dan zo'n felle uitschieter is toch geweldig. En ook je -let op- gepeperpieste verjaardagskaart is heel erg mooi.
Heb dit woord pas geleerd hahaha.
Lieve groetjes,
Marianne

Rianne Timmers zei

een heel vrolijke kaart super met die kleuren en ook nog mooi ,ook je tweede kaartje is mooi gedaan, maar die jellymate leent zich daar heel goed voor .
liefs Rianne

Saskia zei

Heel apart, Alie, je blijft een bezig bijtje!

Willy zei

Gave kaarten Alie, leuk om te zien dat je op beide dezelfde stempel hebt gebruikt met een heel ander resultaat!

Silvia(Barnie) zei

Wohow,two fantastic pieces and perfect for the actual challenge at Creavil ;)

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Weer onwija lwuk gedaan en erg speciaal.
lieve groetjes Marja

Patricia zei

Ohhhh wat gaaf zeg deze kaarten, ik kan me voorstellen dat je daar blij mee bent als je die ontvangt!
Gr Patricia

Alles-Art zei

Oh Alie, those cards are just gorgeous! I like them both but the first one is definitely my favourite one. The colours are so lighthearted and make me feel good. Wonderful!

Mrs.B zei

2 Stunning cards Alie, love the paper pieced image.
The colours of the first one are so vibrant. Great how they look so different.
Avril xx

Wanda zei

Wauw mooi en kleurrijk! Vooral de achtergrond van de eerste, zoveel te zien!
Groet, Wanda

Sylvia zei

Beide kaarten zijn weer súper! Je laat op een hele mooie manier zien hoe je twee totaal verschillende kaarten kan maken met dezelfde stempel. Prachtig Alie!!
Groetjes Sylvia

Janny Jager 't Hooft zei

Super gave kaarten Alie
De eerste is inderdaad heel heel erg vrolijk en vind ik het einde .

Lieve groetjes Janny

crealinedance zei

Hoi hoi leuke kaarten deze mooie stempel.gr.Nel

ida zei

Wat mooi allebei, leuk dat je twee
totaal verschillende kaarten hebt
gemaakt met dezelfde stempel, de
roze knalt er echt uit!

groetjes Ida

maria's knutselplezier zei

Super mooi gedaan Alie, wat zijn deze stempels toch mooi!! En wat heb jij der weer mooie creaties meegemaakt, schitterend!!!

Groetjes
Maria

Miranda zei

Prachtig Alie en zo vrolijk vooral die eerste! Die gelli-plate is wel een uitvinding he?(nog steeds niet aan toegekomen) groetjes Miranda

herminesplace zei

Vind ide roze helemaal super en dan te bedenken dat ik eignelijk helemaal niet van roze hou :o) zo ga ik spontaan van roze houden.

Amanda zei

2 great makes with the stamps, fab!
Love
Amanda X

Ellen zei

Beide kaarten zijn prachtig, Alie! Van die roze word ik helemaal vrolijk, die is mijn favoriet!
Groetjes, Ellen.

Lillibelle zei

Het ziet er geweldig liefde Alie!
Een fantastisch idee!

Karin zei

prachtige creatie! Mooi al die verschillende designs en heerlijk die roze kleur! Groetjes Karin

butterfly zei

Two great makes - I especially love the bold, beautiful colours and patterns of the first one - stunning!
Alison x

Anjas-Artefaktotum zei

Both cards are amazing made with paper piecing, great collages.
Groetjes Anja

Elly zei

Uhhh...elegant fashion and very nice variations (:o)

Gerrina zei

Wat een vrolijke kaart die eerste! Gaaf om het DP in het paperpiecen en de achtergrond te gebruiken. Dat geeft een mooi evenwicht. De tweede is dan weer mooi strak! Kan me voorstellen dat de ontvangster er blij mee was. Groetjes, Gerrina

Jeannette zei

WOW Alie,what a fablouos creations, i love the colors and the stamping,georgus,love it.

Greetings Jeannette

craftytrog zei

Two fabulous cards!!! x

Inge zei

Mooie kaarten, Alie!

Jetske zei

Leuk gedaan! Op beide kaarten is het stempel goed verwerkt.

Danielle v/d Horst zei

Heel apart Alie en vrolijke kaarten mooi gedaan lieve groetjes Danielle

Yvonne zei

Zooo, die bovenste kaart knalt even lekker naar binnen zeg, ik vind hem wel erg leuk!
De onderste is ook mooi maar de eerste heeft mijn voorkeur.
Groetjes Yvonne.

Julia S-W zei

Wow, I so LOVE the pink one - it's fab!! All the patterns work so well together and it's so fresh and bright! Gorgeous. Pinning!
Huge hugs, Juliaxxx

Anita Houston zei

Oh Alie...these are fabulous!!! I love these Dyan images and you've rocked them! The papers and tape are excellent here too!

Bianca zei

Leuke kaarten en wat zijn ze totaal verschillend geworden.

Persoonlijk vind ik de roze kaart het mooiste.

groetjes Bianca

Barbara zei

Fab design, colours and stamp xx

Juls zei

Gorgeous!!!! Just bought this stamp, now you have really made me want to ink it up&have a play!! Hugs Juls xxx

Sandy zei

You can probably hear me sighing all the way from America --- Your design work is incredible - I particularly like the pink one with the use of so many patterns. Not many people can do that well but you sure can. Your creation dances with joy!
Sandy

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...