Volgers - Followers

dinsdag 14 mei 2013

Altered - Nature stamps


Gisteren was mijn man in de schuur bezig, ik liep erheen om te zeggen dat de koffie klaar was. En mijn oog viel ineens op deze houten standaard met ronde plankjes, die in een hoek van de schuur lag.
Dat was waar ook, jaren geleden had ik dit uit huis verbannen. Toen zag ik er niets meer in, maar nu dus wel. Eerst al het stof en gruis goed weggepoetst. 
Tussen mijn stempels naar planten en grassen gezocht en deze met zwarte Versafine, groene en bruine Stazon en bruine Archival gestempeld. De klaproos is een stempel van Stampinback, de vogels bovenin van De Stempelwinkel en de tekst van Kico Stamps. Hierover clear embossingpoeder gestrooid en verhit. De Klaproos ingekleurd met Copic Markers. Langs de randen van het hout ruwweg het bruine Stazon stempelkussen gehaald.

Dit is weer een heel impulsieve "creatie" waar ik amper over nagedacht heb...en toen het er zo stond, dacht ik: Goh, best leuk eigenlijk! (een mens kan maar tevreden zijn :-)). 
Vraag me wel af of iemand  het met me eens is?!

Hartelijke groet/Kind regards, Alie :-)



41 opmerkingen:

Patricia zei

GEWELDIG Alie die impulsen van jou, ik kan me voorstellen dat je hier tevreden mee bent hij is echt SUPER!!!!!
Gr Patricia

Jetske zei

Heel erg mooi! Er waren vast nog wel meer plankjes bij, kun je af en toe wisselen.... (vier jaargetijden misschien??)

Regina zei

Heel leuk. Krijgt nu toch wel weer een ere plek? ;). Mooie stempels ook.

Marianne zei

Echt een hele mooie creatie... geweldig zoals je deze plank onderhanden hebt genomen. Ik zou hem maar snel weer binnen zetten :-) xxx Marianne

Monique zei

Geweldig, zoals jij spontaan weer iets heel moois gemaakt hebt. Inderdaad zoals in een voorgaande reactie: Leuk om per seizoen te wisselen.
hartelijke groetjes, Monique

maria's knutselplezier zei

Dit heb je weer prachtig gerecupereerd Alie, schitterend kunstwerkje weer waar je kunt van genieten in de huiskamer!!!Fantastisch gedaan hoor!!!

Groetjes
Maria

Elly zei

This is beautiful and unique, Alie. Just doing is always the best creativity with pleasing result for ourself.(:o)

Ellie Knol zei

Nou, ik vindt het weer helemaal geslaagd, en meer dan dat!

froebelsternchen Susi zei

fabulous altering Alie! Looks great!

Rianne Timmers zei

Ook ik ben het met de andere eens het is echt een leuke creatie geworden soms hebben we dat dat impulse.
Liefs Rianne

Bianca zei

Ik ben het wel met je eens hoor Alie, ik vind hem ook mooi geworden dat ding.

groetjes Bianca

Marij van Roovert zei

Nou ik vind 't ook weer een geweldige creaties.Wat'n ideeen heb je toch.Leuk hoor. En ergens staat bij mij ook nog zo'n rekje met plankjes.Groetjes

Janine zei

Simpel gelukkig.... Bin there, done that. Dus... Mie toe. En zo'n ding heb ik nog eens heeeeeeel lang geleden uit spanje mee genomen, was toen hot...vorige eeuw ergens ;)) kei gaaf idee, en super gemaakt.

Alles-Art zei

Alie, what a wonderful idea! It looks beautiful!

Gerrina zei

Vind dat je zeker tevreden mag zijn! Een mooi boeket heb je ervan gemaakt! En zo blijkt maar weer: Wie wat bewaart... Groetjes, Gerrina

crealinedance zei

Hoi hoi Jij weet altijd van iets heel leuk te maken toppie.Gr.Nel

Folkje zei

Wat leuk weer zeg, juist zo leuk dat onverwachte/impulsieve.
Ik vind het erg mooi.

groetjes
Folkje

Netty zei

this is so beautiful Alie, wonderful work. Hugs Annette x

Danielle v/d Horst zei

Enig geworden Alie het vrolijkt gelijk je tuin op met zo iets moois lieve groetjes Danielle

Wendy McCarthy zei

How lovely to turn something you had thrown out into a piece of art! It's really pretty Alie! xxx

May zei

WOW, What a find... it's Beautiful... so glad it did'nt get thrown away... Stunning stamping & colours...Love the effect of the black & white birds... amazing!! Hugs May x x x

Mariëtte zei

Absoluut een geslasgd project. Mooie natuur stempels heb je gebruikt!

Willy zei

Wie wat bewaard heeft wat :) Super leuk gedaan Alie!!

Julia S-W zei

So lovely to be able to give a new life to something you had banished to the barn! I love what you've done with this Alie - you should have shown us the 'before' picture too (I usually forget to take them!). I don't think for one minute you will leave it in the barn now. . . . unless your husband wants to gaze at it whilst working!
Hugs, Juliaxxx

Buttons zei

Love this to bits Alie. You are so clever at altering things and this is no exception. Hugs, Jenny x

Sylvia zei

Hele mooie stempels en kleuren heb je gebruikt voor deze mooie creatie Alie.
Groetjes Sylvia

Paper Creations by Shirley zei

Fantastic artwork Alie! Warm Greetings, Shirleyx

Anita Houston zei

What a wonderful wooden base to use! I love it! The images and words are wonderful and the coloration as well!

Janny zei

Ik vind hem geweldig. Zo zie je maar weer waar je je stempels allemaal voor kan gebruiken. Vaak heb ik ideeën en daar blijft het bij. Je maakt het tenminste gelijk. Leuk een sieraad. Groetjes Janny

Karin zei

mooi gedaan! ik zag net op het blog van Miranda dat mooie gedicht van jou, schitterend!!
Groetjes Karin

Jeannette zei

Fantastic work Alie,this is georgus altered stamps,beautiful.

Greetings Jeannette

Bianca van Noort zei

Ja helemaal geweldig!!! Hoe kom je er op :)
Groetjes Bianca

Janny Jager 't Hooft zei

Wat ben je toch een kei in iets op te pimpen.
Dit is ook alweer zo'n gaaf stukje werk
Zoveel op te zien .
Klasse hoor.
Lieve groetjes Janny

catherine zei

This is fabulous Alie. You are very creative at just finding things and altering them so well. So glad you came across this in the barn and was able to play
x catherine

Silvia(Barnie) zei

How cool, that's a wonderful idea. Fantastic stamping.

Terry zei

Fabulous altered project! I love all the stamping an images you combined so perfectly! Hugs!

butterfly zei

I'm head over heels in love with this one, Alie - wonderful!
Alison x

Yvonne zei

"Goh, best leuk eigenlijk" ..... maf mens, het is GAAAAAAAF!!!!!
Wie wat bewaard die heeft wat hè, en komt het bij het betreden, opruimen of wat dan ook van de schuur weer eens tegen. Heerlijke oude uit de vorige tijd afkomstige plankjes met een geweldig leuke bestemming. Je afbeelding is ook héél leuk geworden!
Lieve groetjes van Yvon

Saskia zei

Heel leuk geworden, Alie!

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Wat is dit weergaaf Alie. SUPER mooi. Jij ziet overal wat in en het wordt gelijk een pronkstuk. Erg gaaf.
lieve groetjes Marja

Kathi zei

Wow. That's gorgeous! I love everything about it. Such wonderful images, colors, and design.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...