Volgers - Followers

woensdag 1 mei 2013

Altered art - Found Stuff

Foto van voren


Allemaal oude materialen voor dit "wezentje" gebruikt.
Waar het vanaf komt weet ik niet eens, want het meeste kreeg ik onlangs van mijn schoonzus, die een grote doos vol met spullen bij elkaar had verzameld voor me.

Op hardboard heb ik een achtergrond stempel afgedrukt en hierna een laagje Glossy Accents gesmeerd. Vervolgens uit allerlei gekke materialen dit wezentje laten ontstaan. Hier en daar een beetje goudkleurige verf aangebracht en een oude kledinghanger-haak gebruikt om het op te hangen.
Verder was het dus lijmen en laten drogen.

En geloof me, ik zit bijna continue te glimlachen als ik met zoiets bezig ben!
Heerlijk toch om gewoon iets lekker geks te laten ontstaan....
Kan het iedereen aanraden :-)
En de regelmatige bezoekers van mijn blog snappen het al: dit is weer iets voor het rariteitenkabinet!

Hartelijke groet/Kind regards, Alie :-)

I joined the challenge: Anything goes, at

35 opmerkingen:

Karin zei

Wat een gave creatie heb je weer gemaakt, schitterend! Groetjes karin

butterfly zei

What a fantastic creature creation, Alie - so much fun and creativity - this is fabulous! Great to have you play along at Our Creative Corner!
Alison x

Jeannette zei

amazing allie, i love your fabuoulos creation of creature,its so fantastic, i love it.

Hugs Jeannette

Anita Houston zei

FUN!!! The bell is AWESOME here! I love all the elements!!! Fantastic piece!

Yvonne zei

Heeeee, lekker gek mens, met een héérlijk te gekke creatie!!!
Die komt natuurlijk weer bij de rest van je rariteitenkabinet.
Onwijs leuk, héél creatief, en ik zie je al zitten grutten in een grote doos voor een paar handjes, een hoofd, wat doe ik op zijn hoofd .... heerlijk!
Lieve groetjes van Yvon

xxx Myra xxx zei

prachtig Alie!

Saskia zei

Wat een ontzettend leuke collage, Alie, kan me goed voorstellen dat je er met plezier aan hebt gewerkt!

Marianne zei

Wat ontzettend knap gedaan!! Ik zit er met verbazing naar te kijken en ook met een big smile op mijn gezicht. Ik vind dit zo artistiek!! Geweldig!!
xxx Marianne

Sophie zei

Herrlich, Alie, wirklich ein Wesen aus einer anderen Welt.
Genial!
Ich liebe deine verrückten Einfälle, und ich muss dann oft schmunzeln.
Danke dafür :-)

Liebe Grüße
Sophie :-)

Folkje zei

Geweldig!

groetjes
Folkje

Mariëtte zei

Geweldig Alie!

Willy zei

Wat een leuke creatie, Alie! ik moet er ook van glimlachen...

Marjie Kemper zei

He's fabulous!! So whimsical... love your found object creation.

Julia S-W zei

Wow Alie - he/she/it is just so much fun and sooo creative! I love how you turn odd bits and pieces into one of your wonderful pieces of altered art. Surely your cabinet is almost full by now?! Your sister is a real star to collect all these treasures for you.
Big hugs, Juliaxx
& thanks for playing at Our Creative Corner with your fab piece! x

May zei

Fabulous work, Love the bell & the background is brilliant... Love it all... Hugs May x x x

Rosie Schirrmeister zei

Wowowowow, Alie, this is gorgeous. I love it

Yvonne zei

Hij is weer geweldig Alie. Nu ben ik wel benieuwd wanneer je de deuren van je rariteitenkabinettentoonstelling opent?
Groetjes Yvonne.

Terry zei

This is incredible, Alie! Love what you have done with all the treasure bits! Too fun!

catherine zei

Such a creative piece of work Alie and looks fabulous
x catherine

Silvia(Barnie) zei

Alie, how cool is it ?! Such a gorgeous piece of art.

Inge zei

Haha.... wat een leuke!

Aukje zei

Het is weer een gekke creatie, maar wel heel leuk!
Groetjes
Aukje

Gerrina zei

Wat een heerlijk wezentje heb je gecreërd! Zit er met een glimlach naar te kijken en kan me voorstellen dat jij die bij het maken ook had! Groetjes, Gerrina

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Hier ben jij zo´n ster in Alie. Wat is dit prachtig en ook erg geinig. En dat met allerlei mterialen, hoe verzin je het toch weer. SUPER leuk gedaan.
lieve groetjes Marja

Danielle v/d Horst zei

Fijn om deze gratie weer te zien miste het al bij je Alie fijne avond lieve groetjes Danielle

Rianne Timmers zei

Wat een leuke creatie en dat van oude rommel je moet er maar op komen.
Liefs Rianne

Alles-Art zei

Wow, what a wonderful and amazing creation! I am really impressed and look forward to seeing more of your art.

Viola E. zei

Fabulous artwork, Alie!!!

craftytrog zei

Another fantastic, inspiring project! x

Janny Jager 't Hooft zei

Wat is dit SUPER SUPER GAAFFFFFFFFFFFFF
Alie en ik zie het al voor me hoe je hebt zitten lachen terwijl je dit aan het maken was.
Weer een mooie aanwinst voor in je rariteiten cabinet .

Groetjes Janny

Monique zei

Wat een geweldig wezentje heb je gemaakt. Ik kan me voorstellen dat je continu zit te glimlachen als je hiermee bezig bent. Fantastisch =)

Buttons zei

Oh Alie, you always amaze me with the goodies you find and then with what you do to transform them. This is wonderful and so creative. Thank you for sharing this with us and joining us at Our Creative Corner this time, hugs Jenny x

Laurart zei

WOW! Amazing creation there! Thanks for joining us at Our Creative Corner Love from Laura xxx

Janny zei

Dit vind ik ook erg apart. Groetjes Janny

die amelie zei

Beautiful, Alie!

You turned "found stuff" into a real treasure!
LOVE IT!

Thank you for sharing this with us at OurCreativeCorner!

Claudia x

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...