Volgers - Followers

vrijdag 19 april 2013

Tag - Take time to enjoy the simple things in life

Eén van de gewonnen stencils (Tread Carefully) van Andy Skinner, inspireerde me tot deze tag.
Ergensssssssssss tussen mijn stempels moest ik nog een stempel van een lachende giraffe hebben.
Zo'n vergeten stempel eigenlijk, maar het leek me wel een goede combi bij de genoemde stencil.


Een tag gesneden uit wit papieren de achterkant verstevigd. Hierop de goudkleurige metallic en zwarte Distress stains gebruikt om de ondergrond te kleuren. Wat gescheurde stukjes oud boekpapier op de tag geplakt. Daarna met de stencil op de tag gelegd en deze ingekleurd met de goudkleurige metallic Distress stain. Op apart ingekleurd papier de lachende giraffe (Stampinback) 2 x met bruine Stazon afgedrukt, uitgeknipt en op de tag gelijmd. De bovenste met zwarte identypen omlijnd, de onderste met een witte gelpen. Op hetzelfde gekleurde papier de tekst stempel van Stampattack met bruine Stazon gestempeld, een kader uitgescheurd en bewerkt met zwarte chalk. Dit kader ook gelijmd op de tag...gelukkig kon ik het oor van de giraffe nog lospeuteren zodat die over het kader geplakt kon worden.
Rechts bovenin en links onderin nog een rondjes stempel gebruikt met cremekleurige Acryl verf.
Nog een kleine tag gemaakt, waarop de giraffe met zwarte Versafine is gestempeld. Wat witte stipjes, strassteentjes en zwarte chalk aangebracht.
Op de tag nog een samengestelde bloem vast gemaakt. Bovenin twee gaatjes geponst en speels het touwtje aangebracht met daaraan de kleine tag. De randen van de tag bewerkt met zwarte en goudkleurige chalk.

..........................................

En nog een foto van een doodle, waar ik 's avonds soms mee bezig ben, in mijn luie stoel.
Deze is gemaakt met zwarte pen, witte gelpen, potlood, 2 kleuren geel en 2 kleuren groen kleurpotlood



Hartelijke groet/Kind regards, Alie :-)


40 opmerkingen:

Fieneke zei

Wat een gave tag. Mooie kleuren en techniek gebruik. Je doodles vind ik trouwens ook erg leuk.
Groetjes Fieneke

Patricia zei

Wat een superleuke tag!
Je doodle is ook echt SUPER!!!
Gr Patricia

Gerrina zei

De doodle is helemaal mooi! En die kaart; prachtig! Wat een leuk idee om die giraffen zo te gebruiken. Een prachtige combinatie! Fijn weekend, Gerrina

froebelsternchen Susi zei

AWESOME tag ALie .. P*I*N****

abd the zentangle looks great .. I think I love them more when they are colored like this one! AMAZING!

xxx Susi

inkypinkycraft zei

A really super tag, great colours too! Trace x

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Wat is dit leuk en onwijs mooi. De kleuren zijn prachtig en de giraffe is gaaf. Prachtige combi Alie, genieten geblazen.
Je Zentagle is adembenemend. Vrolijk, speels en gaaf. Mijn petje af!!!!!
lieve groetjes Marja

Elly zei

Absolutly beautiful, Alie! (:o)

Marjie Kemper zei

How fun is this?!?! Love the giraffes and your gorgeous coloring.

Saskia zei

Hoi Alie, wat een prachtige werkjes heb je er weer opgezet de afgelopen dagen. Ik heb niet vaak de tijd om te reageren, maar genieten doe ik wel, hoor.
Wat kun je trouwens al perfect doodlen, prachtig!

herminesplace zei

Prachtige kleuren en dit tovert toch direct een glimlach op je gezicht :o) Fijn weekend

maria's knutselplezier zei

Je tag en je doodle kaart zijn ontzettend mooi Alie, Wat kan je dit toch prachtig!!!

Groetjes
Maria

Ellen zei

Ik vind zowel je tag als je doodle prachtig, Alie! Al die laagjes op je tag, super. En heerlijk toch, dat je 's avonds met weinig middelen heerlijk kunt tekenen?
Groetjes, Ellen.

Karin zei

prachtige tag, maar die doodle tekening vind ik geweldig! Fijn weekend!

Felicie zei

This tag is so gorgeous,very beautiful.
Greetings
Felicie

Rosie Schirrmeister zei

wow, Alie, your tag and your Zentangle are fabulous.

Have a nice weekend

Willy zei

Wat een super mooie tag Alie, de giraffe stempel is echt gaaf, goed dat je hem hebt hervonden :-) ook je doedel is weer super!

Bianca zei

Wat leuk die Giraffe tag, ik vind hem erg leuk geworden en die stempel vind ik erg grappig. Je doodle ding is ook erg goed geworden.

groetjes Bianca

Janine zei

Mooie tag Alie en die giraf is gaaf ;)) btw je doodle is erg mooi, ik breng daar niks van, maar dit is erg mooi gedaan! Fijn weekend.

lynnesbowsandbelles zei

Alie
This is a WOW tag!
The stamps are that little bit different and the colours are so perfect.
Wishes
Lynne

Paper Creations by Shirley zei

Hi Alie, your tag is beautiful, great giraffe image. I also have a nice giraffe stamp, he has been hiding in my drawer for 2 years I think. LOVE your doodle art, great colours! Have a wonderful weekend, Shirleyx

Gráinne zei

Oh how I love this TAG - the giraffe is hilarious, absolutely gorgeous. And again you used the perfect colour combo for this. I also love the little tag as an addition. The zentangle looks great, too. Like the touch of yellow very much. Have a nice weekend, Suzanne x

Wanda zei

Mooie tag met zoveel lagen! En je luie stoel doodle is super!
Wanda

May zei

Fabulous tag, Love the background & the giraffe's.. Great sentiment too..
Love your doodling! Hugs May x x

Marianne zei

Wat een leuke tag!! Ik zit hier weer met een grote glimlach op mijn gezicht. Ik vind hem weer super!! Mooi van kleur ook en je doodle is prachtig.
Liefs,
Marianne

Silvia(Barnie) zei

Two wonderful creations, love the giraffe image - just fantastic.

Willy zei

Wat een prachtige tag en mooie doodle, Alie. Leuk, die giraffe!

Jetske zei

Mooie tag! Je doedels worden hoe langer hoe mooier! Oefening baart duidelijk kunst!

Inge zei

Beiden zien er weer prachtig uit! Mooi gedaan!

Danielle v/d Horst zei

Erg mooi gedaan heel creatief Alie lieve groetjes Danielle

Janny Jager 't Hooft zei

Super gave tag Alie met super kleuren en zoveel vreselijk mooie details.
Je Zentangle is grandioos.

Groetjes Janny

Boo zei

Love this tag!!

Juls zei

Fabulous, love the Giraff image, & ur Zentangle doodling is amazing hugs Juls xxx

Gery zei

Wat leuk die giraffen die zo om een hoekje kijken en wat een mooie achtergrond!!!
Veel leuke dierenstempels bij Stampinback, vind ik.
De kleuren vind ik erg mooi combineren allemaal en je hebt een hele aparte uitstraling verkregen.
Mooi!!
Groetjes Gery

Gery zei

Vergeet te reageren op je doodle!!!
Wow, mooi hoor!!
Je bent wel van alle markten thuis hè, zo langzamerhand?
Groetjes Gery

Viola E. zei

Fabulous work, dear Alie!!!

butterfly zei

I'm so glad I caught up with this tag, Alie - it's absolutely delicious! I LOVE the laughing giraffe, the gorgeous, natural colour palette, and wonderful sentiment - a real joy of a tag!! And some fabulous doodling too!
Alison xx

Buttons zei

Very happy giraffes! They should be on that fabulous tag Alie. Hugs, Jenny x

Yvonne zei

Erg mooi label Alie! Mooie kleuren, stempels en stencil passen ook weer zo goed bij elkaar, helemaal goed!
En een knappe doodle! Ik maak daar helemaal niets van. Mijn rondjes worden steeds zoveel groter, dan is des te sneller het vakje voor de rondjes vol, ha ha! Geen geduld dus voor.
Lieve groetjes van Yvon

Wendy McCarthy zei

Love those happy giraffes Alie! What a great tag. xxx

Bianca Kalksma zei

dit is ook alweer zo'n leuk label!! geinig met het kleine labeltje erbij!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...