Volgers - Followers

donderdag 18 april 2013

Tag - Sending love your way


Deze tag heb ik gesneden uit rood linnenkarton. De basis voor deze tag was het middelste strookje papier. Dit komt van een groter vel af, dat ik bewerkt had met stencils en Acryl verf...een rest stukje dus, dat ik zonde vond om weg te gooien...het werd de inspiratie voor deze tag.

 Rechts op de tag rood/wit washitape geplakt. Daarnaast een wit randje dat ik met een randpons heb uitgeponst. Daar tegen aan de strook papier met geverfde afbeeldingen.
Horizontaal blauwe en bloemetjes tape geplakt. Daarboven een halve ovaal van groen papier en een witte cirkel met een Marianne Design meisjes stempel. De randen hiervan bewerkt voordat ik deze op de tag heb gelijmd. Hierboven nog een rood/wit stukje washi tape geplakt. Boven aan de tag nog een strookje blauw karton, dat ik met een randpons heb geponst.
Twee tekststempels op de kaart afgedrukt, vrolijke lintjes geknoopt en de randen van de tag met zwarte chalk bewerkt.

Hartelijke groet/Kind regards, Alie :-)

I joined the challenge: Background at Simon Says Stamp and Show


33 opmerkingen:

maria's knutselplezier zei

Schitterende tag Alie, mooie kleuren en mooie details!!

Groetjes
Maria

Miek zei

Mooie tag Alie, inderdaad nooit iets weg gooien!! You never know:))

Gery zei

Alie, ik vind deze tag gewoon schitterend! Zo leuk om te zien, dat je met zoveel restjes ook nog weer zoveel kunt doen!! Ik wil nog graag wat van je leren, hoe bewaar jij je restjes (ik kom er nl. in om en het wordt zo langzamerhand erg onoverzichtelijk).
Groetjes Gery

inkypinkycraft zei

A super cool background trace x

Netty zei

A beautiful tag Alie, such wonderful colours and design. Hugs Annette x

Marianne zei

Oh ik herken dat van Gerie. Elke keer neem ik me voor om eens wat met mijn restjes papier te maken, maar het lukt maar niet hahaha. Prachtige tag Alie. Mooie kleuren en randjes. xxx Marianne

Janny Jager 't Hooft zei

Heerlijke vrolijke tag Alie en leuk hoe je dat restje hierop hebt verwerkt.

Groetjes Janny

Patricia zei

Mooie tag weer Alie!
Gr Patricia

Sophie zei

Alie, das Tag fasziniert mich.
Es gibt soviele Details...
Klasse! :-)

crealinedance zei

Hoi hoi Leuke vrolijke tag geworden.Gr.Nel

Felicie zei

Beautiful Tag Alie.I love the colours.
Greetings
Felicie

froebelsternchen Susi zei

beautiful little girl on an artsy fartsy tag!

Anjas-Artefaktotum zei

Beautiful combined with the little girl face.

Karin zei

jaa inderdaad zonde om zo'n mooi stukje achtergrond weg te gooien. Dit is echt een prachtige tag geworden, mooie kleurtjes en een schattig meisje erop!

Amanda zei

Great background, loving the red.
Love
Amanda

Wanda zei

Hoi Alie, wat een mooie tag. Heel anders dan ander werk van jou. Mooie manier om restjes te gebruiken!
Groet, Wanda

Willy zei

Wat een prachtige tag Alie, mooie kleurtjes en leuk hoe je de verschillende materialen gecombineerd hebt!!

Silvia(Barnie) zei

A fabulous and very wonderful bright colored tag.

Bianca zei

Hallo Alie ik vind het een supergave tag geworden. Je beschrijft de tag ook zo mooi ik moet altijd moeite doen om ook alweer te bedenken hoe ik alles heb gedaan en wat ik gebruikt heb.

groetjes Bianca

Janny zei

Mooie kleuren en het loopt allemaal zo mooi door. Groetjes Janny

herminesplace zei

Wat een heerlijke kleurrijke tag

butterfly zei

Fabulous tag, Alie - cutest little girl, and I love the primary colours you've used - wonderful!
Alison x

edith zei

Mooi de kleuren vind ik ook zoo mooi

Mrs.B zei

Great tag Alie, love the combinations of backgrounds, and lovely image.
Avril xx

Paper Creations by Shirley zei

Beautiful collage tag Alie! Greetings, Shirleyx

Els de Graaf zei

Prachtig gedaan. Een echt kunstwerk!
Ik bewonder je werkjes. Gaaf hoor
groetjes, Els
www.elsdegraaf.eu

Inge zei

Leuk wat je met een restje kan doen! Mooi hoor.

Marijke zei

weer even tijd gemaakt om te bloghoppen en oh oh, wat heb ik weer genoten van al je schitterende creaties, altijd een plezier om hier rond te kijken, dikke complimenten Alie

Gerrina zei

Ik vind ´m gaaf! Ik probeer ook steeds de "kliekjes" op te werken en vaak komen daar net als hier de mooiste werkjes uit voort! Fijn weekend, Gerrina

Juls zei

Gorgeous love the colours!! Hugs Juls xxx

Sandra zei

Gave tag hoor, Alie! De kleuren zijn echt geweldig! Wat super leuk dat het geinspireerd is op een rest stukje. Heel mooi hoor! Bedankt voor het meedoen met Simon Says Stamp and Show. Hugs, Sandra

Anna-Karin zei

Very pretty tag! Great colours. Thank you so much for sharing with us at Simon Says Stamp and Show!

Buttons zei

Loving your background here Alie. Hugs, Jenny x

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...