Volgers - Followers

dinsdag 9 april 2013

Tags with Glue Gun Pad backgrounds

Op het Art Specially Event was Silvia bij Stempelei aan het demonstreren met een soort gelli plate, maar het is eigenlijk een Glue Gun Pad....een dunnere versie lijkt het van de gelli plate. Aangezien de gelli plate volledig uitverkocht is, heb ik dit aangeschaft. Was een snel besluit, want er was er nog maar eentje!
Spijt heb ik er niet van...Niet alles lukt erop, maar wel veel.
En ben dus aan de slag gegaan met mijn brayer en verf, stencils etc...


Dit is 1 van de resultaten, met deze gelplaat.  Een in mijn ogen lekkere en vrolijke achtergrond.
Uit een gedeelte ervan een tag gesneden en het kaartje onderaan de tag.
De klaproos stempel (Stampinback) had ik ook aangeschaft op het ASE. Deze gestempeld op de ondergrond met zwarte Versafine. De picket fence Distress marker gebruikt om de bloem te kleuren. Daarna met een nat doekje weer wat weggeveegd langs de randen van de blaadjes. Het hart met een rode identypen ingekleurd. De bladeren en steel met witte gelpen accenten gegeven.
Een cirkel stempel en een tekst stempeltje (voor mij onbekende merken) met rode Archival gestempeld.
Op het aparte kaartje met rode Archival de tekst stempel van Kico Stamps afgedrukt, de randen bewerkt met rode chalk. Gaatjes geslagen en beide kaarten met rood lint vastgeknoopt.
Een zonnige tag, als zonnige herinnering aan een heerlijk beursbezoek.

Maar ik wil nog een tag laten zien, ben helemaal weg van het resultaat op de ondergrond.
Grappig wat er kan met zo'n gelplaatje en verf!


Heel andere kleuren, heel ander resultaat, maar ohhh voor mij een feestje toen ik zag hoe de ondergrond geworden was, nadat ik na vele lagen verf en stencils dit zag, toen ik het papier van de gelplaat afhaalde.
Weinig toegevoegd...alleen een onbekende tekststempel en een libel (Stampinback), beide afgedrukt met paarse Archival. De tag gemat op een lila ondergrond.


Hartelijke groetjes/Kind regards, Alie :-)




40 opmerkingen:

SanDee1899 zei

wow another fantastic piece of art! Just fabolous!
XOXO SanDee

Anjas-Artefaktotum zei

WOW both are again beautiful tags, dear Alie:-)
Groetjes Anja

Yvonne zei

Van allebei de labels inderdaad een prachtige achtergrond. Leuk om te zien hoe veschillend ze zijn, en je krijgt er ook nooit eentje hetzelfde (is maar goed ook). Zeker die met het varenblad en libelle is een mooie achtergrond geworden! En weer geweldig door jou af gemaakt.
Twee prachtige labels Alie!
Lieve groetjes van Yvon

Mariëtte zei

Dit is een hele goede aanschaf van jou. Die achtergronden zijn prachtig, zo ook het eindresultaat!

froebelsternchen Susi zei

Amazing.. oth Tags are gorgoeus Alie .. the lavender one takes my heart- sounds interestinng with the glue gun pad...

I think this monoprinting ideas all are great whatever plate .. wahatever you take...
it is fun and you get fantastic papers to work with ...
happy Gelli Glue gun pad) Printing dear Alie!

Marianne zei

Twee super creaties Alie. Wat een prachtige tags. Ik ben ook helemaal weg van de eerste met die mooie klaproos... ben grote fan van klaprozen :-) vandaar. En ook allebei de achtergronden zijn schitterend. Je hoeft geen spijt te hebben van je Glue Gun Padje.
xxx Marianne

crealinedance zei

Hallo Vind ze super geworden,weer leuk spul.Gr.Nel

Anneke zei

Verslavend he dat printen? Supermooie resultaten! De witte bloem is ook prachtig ingekleurd. Twee hele mooie labels!

Netty zei

Loving the beautiful backgrounds you have made Alie and your gorgeous tags. hugs Annette x

Zoey zei

Prachtig!! vooral de eerste tag met de mooie sprekende kleuren.
Heel erg mooi.

Groetjes, Zoey

maria's knutselplezier zei

Prachtige labels , allebei , ben op de beurs vergeten uit te kijken naar de Gelly plaat nu weet ik nog steeds niet wat het is!!!Je resultaten zijn in elk geval prachtige ALie!!

Groetjes
Maria

Gerrina zei

Allebei prachtig! De eerste brengt wat zon op deze dag en straalt van het scherm, de tweede wat ingetogener, maar met een scitterende tekst! Groetjes, Gerrina

Bianca van Noort zei

Ja Alie, ze zijn alle twee erg mooi.

groetjes
Bianca

marja Eelman-rimann zei

Hoi Ali ,
ik vind ze allebei super.
de eerste lijkt op een klaproos. dat zie ik erin.
En de libelle heeft hele mooie kleuren (daar ben jij heeeeeeeeeel goed in)
groetjes Marja

Folkje zei

Heel erg leuk, ik heb de hele set ook gekocht en wil er ook snel mee aan de slag.
Heb ook nog een stempellap van jou gekocht en nog zo vel meer, kan me me de komende tijd lekker gaan uitleven.

groetjes
Folkje

Mrs.B zei

Hi Alie, 2 beautiful tags, and what looks like a great technique.
Avril xx

Gráinne zei

They're absolutely stunning! Love especially the second one with the dragonfly. Great colours. Suzanne x

Danielle v/d Horst zei

Mooie tags prachtige kleuren en mooie stempels lieve groetjes Danielle

Patricia zei

Ze zijn alletwee echt PRACHTIG zeg!
de eerste is heel vrolijk en
de 2e vind ik de kleur heel sjiek.
Gr Patricia

Karin zei

wow deze tags zien er schitterend uit, prachtige achtergronden!! En zo te zien werkt het net zo als een gelli plate!

Willy zei

Wat een prachtige labels heb je met je nieuwe aanwinst gemaakt!!

Marjie Kemper zei

Beautiful stamping, Alie!

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Wat onwijs mooi, allebei. Maar de onderste vind ik zoooo mooi. Wat geweldig dat deze plaat zo mooi werkt Alie. Dat wordt serre de komende tijd haha.
lieve groetjes en veel plezier met alle mooie nieuwe spulletjes.
Marja

catherine zei

Both of these look stunning Alie. great colours and effects
x catherine

Karin zei

Mooie tags! De kleuren van beide vind ik erg mooi.

Ellen zei

Mooie creaties, Alie! Altijd spannend wat er uit komt met zo'n printje, dat is juist het leuke. En het is goed gelukt!
Groetjes, Ellen.

Amanda zei

Great tags loving your gelli backgrounds
Love
Amanda x

Ryn Tanaka zei

Looks like you had a lot of fun at Art Specially! I've been hearing a lot about this event. I'll have to look it up! Maybe one day I can come :) Great creations!

Laurart zei

Gorgeous tags - really beautiful! Lots of love from Laura xxxxx

Terry zei

Alie, both of these tags are just gorgeous! I love the colors and the hanging sentiment is a nice touch! Love the Spring feel! Hugs!

Willy zei

Prachtig, Alie. De eerste is mijn favoriet.

Ellie Knol zei

Prachtig Alie, jouw schuld als ik toch deze stempel ga bestellen...

Boo zei

Your tags turned out great. My favorite is the yellow one. It's so cheerful.

herminesplace zei

Beide tags zijn heel erg mooi!

Janny Jager 't Hooft zei

Wat zijn ze allbei super geworden Alie en wat heb je al een mooie achtergronden gemaakt met de "gelli"plate .

Groetjes Janny

Silvia(Barnie) zei

Fantastic tags - love the backgrounds and of course the stamping, too, seems that you have a great play with your new stash ;)

Bianca zei

Deze tags vind ik heel erg mooi en lekker vrolijke kleurtjes heb je gebruikt.


groetjes Bianca

butterfly zei

Wow! I totally see why you love that second background, how gorgeous! Great tags, Alie!
Alison x

Sandy zei

Gorgeous art work - I love what you do!!!
Sandy

Bianca Kalksma zei

tjonge ik heb echt een boel mooie dingen nog niet gezien... wat een gave knallende tag is die felgekleurde geworden! Helemaal geweldig! En super dat je met jouw gelplate zulke mooie achtergrondjes krijgt!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...