Volgers - Followers

zaterdag 13 april 2013

Busy week with mailart



Deze envelop bij de al eerder geplaatste tag gemaakt voor Marianne Seip

.............................................


Deze envelop gemaakt bij de al eerder geplaatste tag voor Marianne Wesseling
.....................................

En nog een nieuwe envelop met een nieuwe tag voor Willy Duit, die ik hieronder laat zien:



De achtergrond van de tag is gemaakt met mijn dunne gelli plate (Glue gun pad), acryl verven en stencils.
Hierop stempels gebruikt van KicoStamps (Marja). Ingekleurd met witte gelpen, witte Distress marker, Derwent metallic kleurpotloden, wat twinkling H2o en een goudkleurige metallic brushmarker (Action).
En vervolgens op twee onderkaarten gemat.

Dit was het weer, een zo goed mogelijk en zonnig weekend!
Have a nice and sunny weekend!

Hartelijke groetjes/Kind regards, Alie :-)




28 opmerkingen:

Analia Cristina zei

Stupendi lavori,molto bella l'idea delle buste e i tags!!!

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Wat super mooi weer Alie met al die envekoppen er bij. Super, ook je laatste kaart, zoooo mooi.
fijn weeekend verder en lieve groetjes
Marja

Danielle v/d Horst zei

Prachtig gedaan ziet er heel mooi uit ook de kleuren toppie lieve groetjes Danielle

Willy zei

Stuk voor stuk prachtige creaties, nogmaals bedankt Alie !!

Saskia zei

Wat een prachtige, groene tag! En zo leuk, die bijpassende enveloppen, verstuur je ze gewoon zo? ZOu bang zijn dat ze achterover gedrukt worden.

Jammer dat ik je (weer) gemist heb in Zeist, wellicht kwam je langs toen Mirjam het demo-stokje van me overgenomen had.

Folkje zei

Ze zien er alleamaal mooi uit, leuk zo met bijpassende enveloppe.

groetjes
Folkje

Gerrina zei

De laatste kaart is ook supermooi weer geworden en de enveloppen; jij maakt dat ze bij de post weer zin in hun werk krijgen en tovert zo vast een glimlach op het gezicht van de ontvangers! Fijn weekend, Gerrina

Marianne zei

De andere enveloppes zijn ook weer ware kunstwerkjes, Ik denk inderdaad dat zulke post wel gewaardeerd word bij TNT; daar wordt je toch vrolijk van!
De laatste tag is ook mooi, maar die van mij is mooier :-))) Misschien omdat ik niet zo'n groenfan ben. Ben er nog steeds superblij mee!!
xxx Marianne

Paper Creations by Shirley zei

Beautiful Art Envelopes to match the tags. Wow Alie, so creative. I also love that stamp set by Marja :) Happy Weekend, Shirleyx

Silvia(Barnie) zei

This looks like a fantastic swap, your envelopes and tags are gorgeous.

butterfly zei

I just love the idea of all these amazing works of art making their way through the mail system... I wonder what the postmen and women think?!! Gorgeous work, Alie...
Alison x

Bianca zei

Wat een leuk idee om bijpassende envelopes te maken. Ik vind je creaties erg mooi geworden.

groetjes Bianca

Patricia zei

Dat ziet er echt allemaal PRACHTIG uit zeg!!!
Je vorige kaarten vind ik ook HEEL MOOI!
Gr Patricia

Karin zei

Wow, mooie creaties allemaal!

Jetske zei

Prachtige combinaties, ik hoop maar dat de postbode ze ook bezorgt! Ik zou het niet meer durven.... er raakt zoveel kwijt!
Maar misschien haal jij het goede in de postbezorgers weer naar boven. :-)

marja Eelman-rimann zei

Hoi Alie,
ziet er weer geweldig uit.
ga zo door.
groetjes Marja.

Yvonne zei

Geweldig leuke mail art heb je gemaakt Alie, leuk om te doen vind je niet?
Ik vind het soms gewoon jammer om met de post mee te geven ;-)
Groetjes Yvonne.

Sandy zei

Absolutely wonderful - I love all that you have done.
Sandy

herminesplace zei

Prachtige mailart, geen wonder dat er regelmatig post verdwijnt met zulke mooie enveloppen.

catherine zei

You have been busy Alie and your mail art looks great. Hope you have had a good weekend
x catherine

Anjas-Artefaktotum zei

What a wonderful mail art! Love all creation, very unique and gorgeous.

Inge zei

Wat een aardigheid om zoiets in je brievenbus te vinden. Daar moet je wel vrolijk van worden!

Janny zei

Leuke envelopen zien er geweldig uit. Groetjes Janny

edith zei

Waaaaauuuuuw het zal mar bij je op de mat vallen prachtig

Marianne zei

Ja zeker wauw als er zo'n mooie enveloppe in je brievenbus vind. Ik was een van de gelukkige. Ik heb de mooie roor/ paarse tag en enveloppe mogen ontvagen. Ik ben er super blij mee en hij blijft nog een hele tijd staan op een plek waar ik hem steeds kan bekijken.
Alie, ik had je al bedankt maar deze keer nog maar weer Bedankt!!!

Groetjes Marianne

Gery zei

Tof werk hoor, Alie.
Fantastisch met die bijpassende enveloppen.
Echt setjes om je vingers bij af te likken.
Groetjes Gery

Marjie Kemper zei

Such happy mail days... what a way to brighten your day!

Janny Jager 't Hooft zei

Wauwwwwwwwwwwww Alie wat een super mooie mail arts heb je gemaakt zeg.
Stuk voor stuk beauty's en de ontvangers zullen hier vast heel blij me zijn geweest.
Groetjes Janny

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...