Volgers - Followers

woensdag 13 maart 2013

Unity Stamp - She leaped


Op deze Art Journal pagina heb ik gespeeld met twee nieuwe stempels: De gewonnen tekst stempel van Art Specially, i.v.m. publicatie in de Art Specially for You, nr. 16 en met de "She leaped" stempel van Christy Tomlinson (Unity Stamp).
Aquarelpapier bespoten met een zelfgemaakte mix van blauwe en witte acrylverf, gemengd met water en Cosmic Shimmer. Hierop de She stempel afgedrukt met zwarte Versafine. Met diverse stencils en vingersponjes, de patroontjes met inkten gesponsd. De tekst stempel met rode Archival afgedrukt en verhit met clear embossingpoeder.  De She afbeelding ingekleurd met witte gelpen en Papermania Markers. Het lijfje apart gestempeld en bekleed met washitape en op de stempelafdruk geplakt. Op de pagina ook nog drie verschillende washi tapes vastgemaakt. Een rand getekend en her en der nog wat gespeeld met de witte gelpen.

......................


En het "Just go with the flow" gaat nog steeds voor me op...vandaar dat ik ook nog maar een grote tag heb gemaakt met dezelfde stempel van Unity Stamp. Een tag gesneden uit een al klaar liggend papier, dat bewerkt was met waterverf en creditcard. De stempel bewerkt met witte gelpen, tekst stickertje "she" van Tim Holtz op het lijfje geplakt, wat cirkels getekend en lintjes geknoopt aan de linkerkant van de tag.
De randen bewerkt met zwarte chalk. Aangezien ik de ondergrond al druk genoeg vond, heb ik het hier bij gelaten. 

Net als vorig jaar wil ik weer een stapeltje tags meenemen om te geven aan blogvolgers die ik op zondag tegenkom op het Art Specially Event in Zeist. Ondertussen zijn er wel veel meer blogvolgers dan vorig jaar, dus ik heb geen idee hoeveel tags ik mee "moet" nemen hahaha ...tsja .. Op = Op dan maar :-)


Hartelijke groet/Kind regards, Alie :-)

24 opmerkingen:

Marianne zei

Tweede poging. Ik had net een heel verhaal getypt over je mooie art journal pagina en je fantastische tag, maar kreeg een foutmelding :-)
xxx Marianne

Sandy zei

Your journal page is fantastic and I really love your tag - great creativity!
Sandy

May zei

WOW! A Fabulous journal page, full of wonderful detail.. AmAzing art work... Love those stamps & fantastic colours... Hugs May x x x

Terry zei

Very creative and unique! Love both the journal page and tag! Happy Wednesday!

Patricia zei

WAUW wat een SUPERGAVE pagina zeg, met lekkere frisse kleuren!
Je tag is ook prachtig, jammer maar ik ga op zaterdag naar Zeist, dus kom ik jou niet tegen helaas!
Gr Patricia

Anneke zei

Supermooie pagina! Mooie stempels, mooie patronen op de achtergrond, prachtige kleuren. En het label mag er ook zijn natuurlijk! Daar ga je iemand blij mee maken!

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Wow dit is weer super mooi. het plezier straalt er weer vanaf.Je achtergronden zijn ook zo prachtig.
En je labels blijven apart.
lieve groetjes
Marja

Saskia zei

Wat een mooie artjournal pagina, Alie. En wat lief dat je zo'n prachtige tekststempel kreeg van Art Specially.

Karin zei

Prachtige creaties, mooie achtergronden! Je brengt me op een idee, ik was helemaal vergeten dat ik die stempel ook had,haha

Danielle v/d Horst zei

Ik hoop dat je veel plezier heb op de beurs en het ziet er weer prachtig uit Alie lieve groetjes Danielle

Buttons zei

So colourful - I love your journalling style on these Alie. Hugs, Jenny x

Felicie zei

Great Journal page and a fantastic tag.
Greetings
Felicie

butterfly zei

Beautiful work with a lovely stamp (been wondering whether I want it, and I think you've tempted me!!)... Amazing stencilling and colours in your page - love how the text sits in the page... and the tag is fabulous!
Alison x

Yvonne zei

Supermooie achtergrond Alie, zoveel prachtige kleuren bij elkaar. Een genot om naar te kijken.
Groetjes Yvonne.

Aukje zei

Mooie patronen en kleuren voor je pagina en tag!
Groetjes
Aukje

Janny zei

Hele mooie werken zijn het geworden. Groetjes Janny

Paper Creations by Shirley zei

Beautiful background colouring and combination of images! Greetings, Shirleyx

Bianca zei

Mooie fleurige Art Journal page is dit geworden!!!

groetjes Bianca

Karin zei

Mooie art journal pagina en mooie tag. Vooral de kleuren van de art journal pagina vind ik erg mooi.

Yvonne zei

Goed bezig geweest met je nieuwe stempels! Twee prachtige creaties, mooie kleuren, mooie accenten, en leuk dat je de Art Specially stempel meteen hebt gebruikt.
Lieve groetjes van Yvon

Anjas-Artefaktotum zei

Both are impressive and gorgeous as always, love design and coloring.

Janny Jager 't Hooft zei

Super super gaaf je pagina Alie en wat een heerlijke kleuren pracht.
Hetzelfde geld voor je tag .
ook die is weer heel heel mooi.

Groetjes Janny

Gery zei

Ben verrukt over je AJ pagina.
Heerlijk, wat een kleuren, ziet er echt super uit.
Groetjes Gery

Marjie Kemper zei

love all this gorgeous layering and stenciling, Alie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...