Volgers - Followers

woensdag 27 maart 2013

Two tags with handmade background stamp

THE GIVEAWAY GOES TO: No. 3 - Gráinne (Suzanne)...congrats :-)
Please send me your address .
Thanks to all who joined in!!!

DE GIVEAWAY GAAT NAAR: No.3 - Gráinne (Suzanne)..gefeliciteerd :-)
Bedankt aan degenen die mee hebben gedaan!!!
...................................

Voor de achtergrond heb ik een zelfgemaakte foamstempel gemaakt, door foam in allerlei vormen op een stukje hardboard te lijmen...en voor deze tag heb ik de achtergrondstempel 4 x in andere richting, over elkaar heen, gestempeld in diverse kleuren.


Op deze tag heb ik stempels gebruikt van Stampinback en de waterdruppels stempel van Designs by Ryn op de gestempelde ondergrond. Deze tag met blauwe en groene Distress inkten gesponsd en de randen ook hier bewerkt met zwarte chalk. Gemat op een helderblauwe uitgesneden tag.


Op deze tag heb ik de Poet stempel van Paper Artsy gebruikt en de filmstrip stempel van Stampinback.
De tag gesponsd met donker rode en roze Distress inkten en gemat op een donker rode uitgesneden tag, nadat ik de randen met zwarte chalk had bewerkt. Koordjes toegevoegd aan beide tags.

En dit is de zelfgemaakte achtergrond foamstempel:



Hartelijke groet/Kind regards, Alie :-)



29 opmerkingen:

SanDee1899 zei

Alie that is in my oppinion great Art. Just love the Film Strip gosh the first one with the trops - amazing WOW -oustanding.
And the colours just fab!

XOXO SanDee

Folkje zei

Wat leuk weer allemaal, ik vind die waterdruppels zo mooi, na Zeist ga ik me zeker wat meer verdiepen in diverse technieken.

groetjes
Folkje

Marianne zei

Geweldig gedaan!! Wat een prachtige tags en ik zag de zelfmaakstempel al eens eerder voorbijkomen. Geeft wel een heel mooi en uniek effekt!
xxx Marianne

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Wat een fraai freubelwerk weer Alie. En je Tags zijn weer bijzonder mooi.
lieve groetjes Marja

Wanda zei

Mooie tags Alie! Ik val ook zo voor de waterdruppels, geweldig.
En een stempel als deze is echt super, leuk om mee te spelen!

crealinedance zei

hallo mooi geworden.Gr.Nel

Danielle v/d Horst zei

Wat ben je toch een bezig bijtje he heerlijk om te zien lieve groetjes Danielle

froebelsternchen Susi zei

amazing tags and a special bravo on your self made cool stamp!
Happy Easter!

Janny Jager 't Hooft zei

Super mooie en gave tags Alie en wat heb je een gave stempel zitten maken zeg.
Heb je weer heerlijk zitten genieten van al het moois wat je weer gemaakt hebt.
Lieve groetjes Janny

Gráinne zei

Most beautiful tags, Alie. Great choice of colors again, I like especially those of the first one, and great stamp images too. Your background stamp looks amazing 'in action'.
And what a great surprise! I'm so happy to have won a piece of your wonderful inspiring art :-D Thanks so much! Groetjes, Suzanne x

Rosie zei

Wow your tags are gorgeous, love every detail and your selfmade stamp is amazing. Wonderful, Alie

Saskia zei

De blauw groene tag vind ik heel bijzonder!

Paper Creations by Shirley zei

Hi Alie, you've created a fantastic background stamp and your creations are wonderful using it. Lots of layers of texture & colour, beautiful. Have a great Easter, Shirleyx

Patrice zei

Hallo Alie...ik vind het schitterende en heel mooie tags meis... gewoon toppie!
Groetjes Patrice

marja Eelman-rimann zei

Hoi Alie,
jij loopt over van creatieve tijd.
mooi om te zien ga lekker door met je mooie dingen.
groetjes Marja

maria's knutselplezier zei

Deze tags heb je weer heel mooi samengesteld wan een mooi samengesteld stempel werk maak je toch altijd Alie, die druppels vind ik ook de Max!!!

Groetjes
Maria

Aukje zei

Leuk idee, zo'n achtergrondstempel! Je hebt er mooie tags mee gemaakt, zeg!!
groetjes
Aukje

Willy zei

Super mooie tags Alie heb je met je zelfgemaakte stempel gemaakt!!

Karin zei

prachtige tags, vooral die eerste vind ik errug mooi!

Gerrina zei

Wat een mooi resultaat met de zelfgemaakte stempel! Moet zeggen dat ze beiden mooi gecombineerd zijn, maar mij de eerste qua kleur en de druppelstempel het meest aanspreekt... Groetjes, Gerrina

butterfly zei

What a fantastic homemade background stamp... I'm on the lookout for some foam to make more letter stamps, inspired by die amelie at Von Pappe, but this looks fun too!
Love the tags - the blue/green especially, using that wonderful bubble stamp...
Alison x

Silvia(Barnie) zei

Both of your tags are gorgeous. Great colors and details.

Boo zei

Wonderful Cards. Now I want the filmstrip stamp. Thanks for sharing.

May zei

Fabulous tags as always, the colours are amazing!!The stamp you made is amazing!! Wonderful work.. Hugs May x x x

Marjie Kemper zei

Lovely tags! That water drop stamp continues to amaze me... love how you colored these.

Anita Houston zei

Beautiful tags! Love the deep and bright colors! Your backgrounds are just wonderful!

Yvonne zei

Wat gaaf hè om zo met een lapje foam heel makkelijk, snel en goedkoop een mooie stempel te maken. Ik vond het erg leuk om te doen.
Jij hebt er een prachtstempel van gemaakt! Geeft heel mooie achtergronden zag ik op je labels!
En ja, die druppels hè, geweldig mooie stempel, de druppels rollen zo van je filmstrookje af!
Lieve groetjes van Yvon

Bianca zei

Mooie fleurige tags heb je gemaakt.

groetjes bianca

Bianca Kalksma zei

Wat leuk hoe je de reclamepuzzel hebt opgepimpt! En wat een mooie tags, ik vind vooral de blauwe erg mooi, maar dat komt door de kleur haha!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...