Volgers - Followers

zaterdag 23 maart 2013

Steampunk heart

Dit houten hart had ik voor 99 eurocent gekocht, en was op een grungy manier wit geschilderd.
Tussen het maken van allerlei andere kleurrijke dingen door, kreeg ik zin om dit hart ook in een steampunk creatie te veranderen...en dit is het geworden.


De ondergrond dun bewerkt met bruine acrylverf, de randen met goudkleurige kindertoververf.
Langs de rand een stuk ketting van een electrische zaag gebruikt. Verder op het hart: horloge onderdelen, schilderstape, stempels van De Stempelwinkel en van Stampinback, embellishments, de haak van een kledinghanger, sleutel...kijk maar, er is overal wel wat te zien.






Mijn steampunk-schatkist is behoorlijk open gegaan!!!
Maar nu heb ik wel weer iets aparts voor mijn rariteitenkabinet :-))

Hartelijke groet/Kind regards, Alie :-)




39 opmerkingen:

Janny de Roo zei

Jij weet ook overal iets van te maken zeg....! Prachtig !

Yvonne zei

WAANZINNIG kunstwerk Alie!
Prachtige schatten uit je schatkist gehaald om dit steampunk hart te laten kloppen. Geweldig veel en mooie dingen te zien! Ik dacht eerst aan een gesloopte fietsketting, maar lees van de electrische zaag (waarvan ik dan maar hoop dat die al ter ziele was ....). Prachtige andere gesloopte dingen (kledinghangertje) en ook veel anders moois.
Aanwinst in je rariteitenkabinet, wat ik niet zo raar vind hoor, maar vooral wel héél mooi!!!
Fijn weekend, lieve groetjes van Yvon

Yvonne zei

Oh ja, kan natuurlijk niet anders als dat ik deze ga pinnen!
Groetjesssssssss, Yvon

Netty zei

wow your heart is stunning Alie, loving all the mechanical parts and as you say, so much to look at. Hugs Annette x

butterfly zei

Love this, Alie - so much to see and admire - fantastic steampunk altered art!
Alison x

Ana K. zei

O Alie, o Alie....this heart is fabulous!! I love all details, especially bike chain...so creative!!

Marianne zei

Ja super!!!! Wat een prachtige steampunk creatie. Ik kijk mijn ogen weer uit!
Fijn weekend!!
xxx Marianne

xxx Myra xxx zei

super weer!!!!

Janny Jager 't Hooft zei

WAUWWWWWWWWWWWWWWW Alie wat heb je weer iets moois gemaakt.
Je kan hier steeds weer naar kijken en dan ontdek je steeds weer wat anders.
Geef het maar een ere plaatsje in je rariteiten kabinet .
Zal er super leuk in staan.

Lieve groetjes Janny

Analia Cristina zei

Hi Alie,this is a wonderfull work,lovely really!!!

inkypinkycraft zei

Thisis fantastic, full of yummy goodies and details! Hugs trace x

Felicie zei

Wow This heart is absolutely stunning Alie.Great work.
Greetings
Felicie

Rosie zei

Wowowowowow, Alie, your Steampunkheart is breathtaking. I love every detail. You inspire me again and again.

Have a lovely Sunday

Willy zei

Wat een gaaf hart Alie en wat een mooie steampunk objecten heb je gebruikt, voor de fietsketting vind ik geniaal!!

Saskia zei

Ah, wat een ontzettend mooi hart, Alie.

pearshapedcrafting zei

What an amazing work of art this is! I have spent some time looking at it - so many lovely details! Chrisx

Myriame zei

Weer eens een prachtig stukje ART!!

Gerrina zei

Wat een prachtige verzameling steampunk dingen zitten hier op! Mooi geworden! En ondertussen tig keer die 0,99 waard! Groetjes, Gerrina

SanDee1899 zei

Wow this is really amazing wow stunning! XOXO SanDee

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Wat een mooie steampunk creatiee weer Alie. En wat een details en materialen Super.
fijn weekend en lieve groetjes
Marja

Karin zei

wow wat een prachtig hart, ik dacht in eerste instantie ook aan een fietsketting,haha. Fijn weekend verder!

Julia S-W zei

So many different things to see on your amazing steampunk creation Alie! I just love the chainsaw chain around the edge and the coat hanger piece works perfectly.
Enjoy your weekend.
Hugs, Juliaxx

Paper Creations by Shirley zei


Wow fantastic Steampunk heart Alie! I hope you are having a nice weekend, Shirleyx

Gery zei

GE-WEL-DIG steampunk hart Alie.
Moest wel gelijk denken aan een liedje: dit mijn hart, mijn houten hart......
Je hebt het weer voorelkaar gekregen om me te verbazen over jouw vindingrijkheid. Hoe bedenk je het...! Er is ook zoveel op te zien!!! Ik vind het er in ieder geval gaaf uitzien.
Groetjes Gery

Laurart zei

So amazing! Very beautiful creation - I could sit and look at it for hours! Thanks so much for sharing and inspiring - Lots of love from Laura xxxx

catherine zei

This is fantastic Alie and a great way to decorate the heart shape. Lovely embellishments added to it.
x catherine

Gráinne zei

How very aweseome, Alie. That's just your thing, this steampunk :-D Love the chain and all the many details ... the chain makes me wonder how your craft room looks like :-) you must have some interesting items lying around there ... Suzanne x

May zei

O my word... This is Fantastic... so much wonderful detail...Outstanding.. Love it all! Hugs May x x x x

Yvonne zei

Fantastisch...wat een mooi steampunk hart is dit. Er valt enorm veel te zien, met zo'n horloge heb ik van de week nog in mijn handen gestaan en je hebt me wel op een idee gebracht.
Die rand vind ik geweldig!
Groetjes Yvonne.

Silvia(Barnie) zei

How cool is this ?! I'm missing words, great use of the bike chain. All of the elements are fantastic.

Marianne zei

Wat ziet het weer mooi uit!!! En leuk alle dingen hergebruikt zoals de kledinghaak. Ik leer veel van je om nog meer te gaan bewaren om er iets van te gaan maken. Je hebt mij een andere kijk gegeven.

Groetjes Marianne

Willy zei

Een prachtig hart, Alie!

Folkje zei

Geweldig, wat een leuk ding heb je er van gemaakt en er is idd zo veel te zien, geweldig mooi!

groetjes
Folkje

Elly zei

Honestly, steampunk - blood is running through your vains (:o)De fietsketting is schitterend!!

Anita Houston zei

FUN! Great elements Alie! Fabulous steam punk heart!

Marjie Kemper zei

Where is the love button??? It's wonderful! Love all the metal, especially the bicycle chain. Fabulous!

Jetske zei

Prachtig! De schuur van Arie zal zo langzamerhand wel opgeruimd raken... LOL

Buttons zei

Oh how wonderful Alie. Love the colour choices and all the little elements that make this so interesting. Hugs, Jenny x

Mrs.B zei

Hi Alie, couldn't miss this on- just fabulous.
Avril xx

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...