Volgers - Followers

zaterdag 9 maart 2013

Stampotique tag


Deze Stampotique stempel keek me alweer vragend aan...en ik ben weer bezweken :-)
Van een correspondentiekaart een tag gesneden en lekker met kleurtjes Distress stains lijnen getrokken. Hierop gewerkt met een ronde template en rode Distress inkt en een template met witte gesso.
Ook met gesso en een alfabet template ABC op de ondergrond gesponsd. Met zwarte identypen en een zilverkleurige gelpen wat details aangebracht.
Op apart paars papier de Stampotique stempel afgedrukt, uitgeknipt en op de tag gelijmd, net als de Stampinback vis (turqoise papier)..beide bewerkt met witte en zilverkleurige pen.
Wat washi tape vastgemaakt en de hoekjes die ik van de kaart had gesneden, ook op de kaart gelijmd.
Nog wat witte gesso cirkels, mooi lint door het oog...en toen vond ik dat het Stampotique meisje weer voor een tijdje tevreden uit mocht gaan rusten.

Hartelijke groet/Greetings, Alie :-)



25 opmerkingen:

lynnesbowsandbelles zei

Alie
This is so funky - such a fabulous and arty tag.
Wishes
Lynne

Silvia(Barnie) zei

:D How cool, makes me smiling. A wonderful tag.

Yvonne zei

Mooi label met prachtig bij elkaar passende kleuren, hoewel ik zelf weer niet op deze kleurencombi was gekomen hoor. Gaaf idee het vastplakken met washitape, staat hartstikke goed!
Mooie accenten, weer een prachtige achtergrond, helemaal goed!
Lieve groetjes van Yvon

Sophie zei

Eine tolle, lustige Karte.
Und die Farben sind so schön.
Du hast die verschiedenen Muster alle selbst eingezeichnet?
Großartig, Alie.
Ich muss lachen über den Fisch, der ist so süß.

Liebe Grüße xx

Karin zei

Leuke tag, grappig die vis! Gezellige avond verder!

catherine zei

This looks great Alie. Love the colour and all the stamping in the background
x catherine

Marianne zei

Prachtige tag; mooie combi van kleuren en ja.... ik vind die non-cute stampotique stempels helemaal iets voor jou. Mooi gedaan!!!
xxx Marianne

Felicie zei

Great tag Alie.It is so arty.
Greetings
Felicie

Rosie zei

Wow, Alie, I adore your tag. It is just outstanding

maria's knutselplezier zei

Prachtige tag en mooie kleurencombi, en ik ben echt verliefd op die stampotique stempels, ze zijn super schattig!!

Groetjes
Maria

Wanda zei

Mooi, mooi Alie! En moiie kleuren en prachtige stempel!

Julia S-W zei

Love your stampotique girl Alie! Great background and colours too.
Hugs, Juliaxxx

Bianca zei

Een mooie drukke bedoening op je tag, leuke kleurtjes en leuke figuurtjes etc.

groetjes bianca

Gráinne zei

Beautiful, quirky and colorful TAG, Alie. Love it ... the girl is a cutie and I love the idea to let her hold a fish :-) Suzanne x

ALIX zei

Alhoewel ik geen grote fan ben van stamp otique maak jij weer iets heel moois van!
Zo veel technieken bij elkaar!
Gr alix

Aukje zei

Leuk, Alie! Deze kleuren hou ik wel van :-)
Groetjes
Aukje

Shirley Chillman zei

Love the fish Alie. This tag really made me smile as soon as I saw it.

Hugs Shirley x x

Danielle v/d Horst zei

Ziet er weer prachtig uit Alie helemaal in de mode kleuren ook lief dat je tijd heb gevonden om bij mij te reageren ben blij met jullie reacties lieve groetjes Danielle

marja Eelman-rimann zei

Hoi Alie ,
ziet er weer mooi uit en wat een mooie kleuren.
groetjes Marja

Janny Jager 't Hooft zei

Deze is ook alweer zo prachtig .
Heerlijke kleuren en heel leuk zo die stempels.
Klasse werk en ik heb weer even heerlijk zitten genieten hier op je blog.
Lieve groetjes Janny

Yvonne zei

Mmm... ik kreeg een error dus ik doe het berichtje nog maar een keer.
Ja, wat kunnen ze je soms smekend aankijken hè ;-)
Ik vind je tag erg leuk,die vis onder haar arm...hoe verzin je het toch steeds. Geweldig!
Groetjes Yvonne.

Marijke zei

leuk, leuk, helemaal leuk!!!!

Willy zei

Super leuk, wat een mooie achtergrond en kleuren combinatie!!

Anjas-Artefaktotum zei

That tag makes me smile, I love how you vreated it!

Juls zei

Loving this!! good fun! Hugs Juls

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...