Volgers - Followers

vrijdag 1 maart 2013

Doodle fantasy...


Het huis blinkt weer, dus was het tijd om iets rustigs te gaan doen, voordat ik naar mijn aanrecht mag om een hopelijk smakelijke maaltijd te gaan voorbereiden. 
Deze doodle ontstond spontaan en ik heb 5 kleurpotloden gebruikt: paars, zeeblauw, turquoise, felgroen en helder groen en nog een grafiet potlood.
Tsja wat moet ik meer zeggen hierover? Heerlijk rustig bezig geweest met dit als eindresultaat.


En ik kwam onderstaande doodle ook nog tegen in mijn Doodle Book...had deze nog niet op mijn blog gezet. Hier heb ik om de vrouwenstempel van Stampinback heen, met zwarte en bruine identypen, witte gelpen en grafiet potlood gespeeld.


Wie weet kunnen jullie het waarderen...zo niet, dat mag ook hoor! :-)

Hartelijke groet/Greetings, Alie :-)

23 opmerkingen:

SanDee1899 zei

Absolute amazing - really love your Doodle-ing.
Wow
XOXO
SanDee

Von zei

Your doodles are wonderfully crazy :)Fab work !
Von ♥

Buttons zei

Loving your doodle work Alie. So clever. Hugs, Jenny x

Boukje zei

Ik kan dit zeker waarderen Alie. Leuk, leuk!Vooral de kaart met de vrouwenstempel! Knap hoe je om de (mooie) stempel heen gedoodeld hebt!
Groetjes

Aukje zei

Ik hou er wel van,hoor! Zeker de onderste tekening, heel mooi :-)
Groetjes en een fijn weekend
Aukje

Saskia zei

Alletwee heel anders maar erg mooi! De onderste is ook heel speciaal, zo gecombineerd met een stempel. Fijn weekend!

Marjie Kemper zei

How wonderful these are, Alie. My local library just offered a Zentangles class and it sold out within hours of registration opening. They have a wait list, for the wait list!

Marianne zei

Knap om te doedelen in kleur. Ik heb daar meestal moeite mee. Ik vind het weer een hele mooie frisse kaart en wat een fantasie!! Daar zou ik wel de helft van willen hebben :-)
Ook de tweede is heel mooi; hoe je de stempel hebt omringd met allerlei planten en bloemen en er weer een eenheid van hebt gemaakt. Super!!
xxx Marianne

Patricia zei

WAUW wat kan jij mooi Doodelen zeg!!
Heel gaaf alletwee!
Gr Patricia

Bianca zei

Leuke doodlesontwerpen zijn het geworden Alie, heerlijk is dat om te doodlen/zentanglen vind ik.

groetjes Bianca

xxx Myra xxx zei

heerlijk om naar te kijken!!

Juls zei

Really fun, love them both!! Hugs Juls

Wanda zei

Geweldig mooi! Vooral de eerste.

Willy zei

Nou...ik kan het wel waarderen hóór, super inspirerend zijn jouw doedel tekeningen, mooi gedaan!!

Anneke zei

Het werkt rustgevend en je bekomt er fantastische resultaten mee, super toch! De onderste vind ik super met stip!

Janny Jager 't Hooft zei

WAUWWWWWWWWWWWWWWWWW Alie wat GAAF zijn deze zeg.
Vind ze allebei Superrrrrrrrrrrrr.
Lieve groetjes Janny

Yvonne zei

Wat zijn ze leuk !!! Die bovenste vind ik echt een kunstwerk, echt geweldig goed gedaan.
De onderste is ook een beauty.
Groetjes Yvonne.

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Wat zijn ze gaaf Alie. Echt fantastisch mooi werk. Zo verschillend allebei maar allebei ook geweldig mooi. Zeer creatief.
lieve groetjes
Marja

Jetske zei

Wat een heerlijke kleurencombinatie, die eerste doodle. Krijg ik een lentegevoel van!
De tweede is heel anders, maar ook mooi. (meer herfstachtig...)

Danielle v/d Horst zei

Ze zijn allebei weer heel verschillend en leuk om te zien Alie lieve groetjes Danielle

Anita Houston zei

Beautiful! Pinning these tangles! You are so good at doodling...just super work!

maria's knutselplezier zei

Waw Alie, wat heb je dit weer fantastisch gedaan , alle twee mooi maar de onderste vind ik super!!

Groetjes
Maria

Silvia(Barnie) zei

Amazing.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...