Volgers - Followers

zondag 24 maart 2013

Art Specially Event 2013 Zeist - posterwedstrijd

Allereerst wil ik mijn nieuwe volgers welkom heten...leuk dat jullie interesse hebben in mijn creaties.
First I want to welcome my new followers, nice that you're interested in my creations.
...................

Maria Bellekens heeft met haar prachtige inzending de poster wedstrijd voor het Art Specially Event 2013 gewonnen.

Ook ik had vorig jaar oktober meegedaan met de posterwedstrijd, maar deze kaart is niet in de prijzen gevallen, waardoor  ik hem dus hier kan laten zien. Ik heb er met veel plezier aan gewerkt en ik vind het een vrolijke kaart in lekkere voorjaars kleuren. Een kaart dus, die ik toch wel graag met jullie wil delen :-)



Voor deze kaart stempels gebruikt van Art Journey, de takjes stempel van Stampinback, de tekststempel die we in 2012 als kadootje kregen op het Event en nog een onbekend nummer stempel.
De ondergrond is met Dylusions inkt sprays en water gemaakt. Hierop nog een template bewerkt met verdunde chloor. Een rondjesstempel een aantal keren gebruikt en op diverse manieren met kleur en witte gelpen bewerkt. Een rand langs de kaart gemaakt met zwarte identypen en goudkleurige gelpen.
De vis is nog bewerkt met Cosmic Shimmer.
De kaart gemat op een gele kaart, daarna een knalroze kaart en tot slot op een zwarte onderkaart.


Hartelijke groet/Kind regards, Alie :-)


29 opmerkingen:

Danielle v/d Horst zei

Schattig is dit Alie heel mooi gedaan lieve groetjes Danielle

Ryn Tanaka zei

Alie I just love the colors in this one. They look like rays of light. Beautiful selection of stamps as well!

Silvia(Barnie) zei

A fabulous card in great colors. Wonderful image :)
Hope to see you in Zeist this year :)

lynnesbowsandbelles zei

Alie
Such amazing layers on your background and the child on the fish is wonderfully quirky.
Wishes
Lynne

Gerrina zei

Een heel vrolijke en sprekende kaart; mooi! Jammer dat er naar een kan winnen... Doet me eraan denken dat ik die van mij ook nog niet heb laten zien.We gaan gewoon genieten in Zeist, toch? Groetjes, Gerrina

Gery zei

Jeetje, Alie, jij had ook supergoed je best gedaan hoor!
Wat een mooi en kleurrijk geheel zou dit ook geweest zijn voor een flyer.
Zoals altijd is er weer heel veel op te zien in een mooie combinatie van stempels.
Volgend jaar gewoon opnieuw de strijd aangaan, want ook jij hebt het in je, maar er kan er maar 1 winnen.
Voor jou dit jaar: helaas en voor Maria dit jaar: een feest.
Lieve groeten v Gery

Folkje zei

Geen prijs, maar wel een mooie kaart

groetjes
Folkje

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Ik vind hem zo +ief, zo mooi, zo vrlijk en een prachtige kleurencombinatie. Jammer dat hij niet in de prijzen viel, voor mij is dit echt een topper.
lieve groetjes Marja

Amanda zei

Fabulous creation love the entire concept you have created, fab colours using dylusions
Love
Amanda x

Netty zei

Loving this beautiful creation of layering on the colours and design. Truly magical work Alie. Hugs Annette x

Marianne zei

Not only Life is beautiful; jouw kaart is het ook! Jeetje wat heb je die m weer mooi gecombineerd en wat een prachtige kleuren.
xxx Marianne

Myriame zei

Prachtige kaart, heel mooie combinatie van stempels, masks en kleuren!!

Karin zei

Prachtige kaart, mooie kleuren!!
Die vis met dat jochie erop vind ik erg leuk!

butterfly zei

Love this page, Alie - beautiful blending on the colours, wonderful stamping and doodling, and those stencilled rays are gorgeous!
Alison x

Miranda zei

Hai Alie, wat een prachtig kleurrijk tafereeltje!En ook deze had kunnen winnen, het zal best moeilijk geweest zijn om een keus te maken....
ik benijd de jury niet, tot gauw he?
lieve groet, Miranda

Yvonne Garner zei

Just stunning! I wish I knew how you got the ink sprays to blend out so beautifully! Love the girl on te fish image. Every detail is gorgeous!

catherine zei

This looks so fantastic Alie and such beautiful colours.
Certainly a winner to me
x catherine

Paper Creations by Shirley zei

Beautiful art Alie, love the boy sitting on the fish and the underwater scene you created for them. Fabulous colours, it really is a wonderful piece! Greetings, Shirleyx

Anita Houston zei

GORGEOUS!!!! Love this! Beautiful art!

Liesbeth Fidder zei

Schitterend Alie ! De ,lichtinval' vind ik zo prachtig en passend bij het geheel. Mooie kleuren !

Sophie zei

Wow, ich verfalle direkt in einen Farbrausch.
Alie, das sind meine Lieblingsfarben.
Es erinnert mich an indische Gewürze, und das liebe ich.
Wunderschön gestaltet.

Umarmung xx :-)

Bea zei

Prachtige kaart Alie.... jammer dat hij niet in de prijzen is gevallen!
gr, Bea

Marjie Kemper zei

Fabulous stamping, Alie!

maria's knutselplezier zei

Ook een hele mooie Alie, 'tja der kan er spijtig genoeg maar één winnen, ik denk gewoon dat ik de juiste kleurencombi had, er niet speciaal om gedaan hoor, ik had gedacht dat mijn roze kaart in de prijzen zou gevallen zijn omdat die qua moeilijkheid graad , de top scoorde, de oranje kaart had ik gewoon meegestuurd omdat een collega van mij dat een hele mooie vond en zie daar win ik dan mee, (wel gehoopt) nooit verwacht, doe dit jaar maar weer mee, ik zal voor jou duimen, oké!!

groetjes
Maria

Willy zei

Een prachtig resultaat, Alie!

Saskia zei

Leuke kaart, Alie, had zeker niet misstaan tussen de andere winnaars!

Yvonne zei

Mooi en zo vrolijk met die felle kleurtjes.
Groetjes Yvonne.

Janny Jager 't Hooft zei

Schitterende kaart Alie.
Heerlijke kleuren en stempels.
Jammer dat je er geen prijsje mee hebt gewonnen.

Groetjes Janny

Bianca Kalksma zei

Inderdaad een heel mooie kaart! Lekker warm en zoet van kleur, warm zoalswe het van alle mooie dingen en lieve mensen krijgen als we op de beurs lopen en zoet omdat we natuurlijk heel zoet zijn met al die stands om ons heen haha!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...