Volgers - Followers

maandag 25 maart 2013

1 x Giveaway - Mailart



De tag en de bijbehorende envelop wil ik graag naar iemand sturen die het leuk vindt om deze te ontvangen.
Zet dat bij de reacties en dan wordt er over een paar dagen, eerlijk een naam "getrokken" .

The tag and the matching evelope are a Giveaway that I would like to send to someone who wants to receive them. Just mention that in your comment, and in a few days I will announce the "winner".

Gisteren ben ik met Acrylverf aan het spelen geweest en heb er onderstaande creaties mee gemaakt.

Hier komt de Giveaway:


Gebruik gemaakt van Acrylverf, stencils, washitape, indentypen, witte en zilverkleurige gelpen, paperdistresser, zwarte chalk.

..................................

Dit is nog een mailart creatie, een heuse mannenkaart in mijn ogen...hier ook acrylverf gebruikt en stencils, washitape en enkele stempels.
Deze mailart hoort NIET bij de Giveaway...sorry maar dit setje heeft al een bestemming :-)



Hartelijke groet/Greetings, Alie :-)




29 opmerkingen:

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Wat is dit mooi Alie. Geweldig werk. En al bezit ik al heel mooi werk van je natuurlijk doe ik mee om ook dit bij mijn verzameling van je te kunnen krijgen.
lieve groetjes Marja

Marianne zei

Eigenlijk een heel mooi idee, dat mailart. Heel leuk om eens een versierde enveloppe te ontvangen met een bijpassende kaart. En ik zou ook graag meeloten voor de mooie tag!
De mannenkaart met enveloppe is ook erg mooi!
xxx Marianne

Gráinne zei

Gorgeous, Alie. Love the TAG and the matching envelope very much, they're fabulous. Thanks so much for the chance to win those artful pieces. Suzanne x

Silvia(Barnie) zei

Both of your creations are wonderful.
Thanks for the chance to win the colorful tag and the matching envelope :)

maria's knutselplezier zei

Prachtig weer Alie, heel mooie tag, en fantastische mannenkaart, jij schut het maar altijd uit je mouw, ik ik wil wel een kans wagen,om dit prachtig werk in mijn bezit te krijgen!!

Groetjes
Maria

Terry zei

Both are gorgeous and I would love to be counted in! Hope you have a wonderful week!

Karin zei

Prachtige mailart! en natuurlijk zou ik graag mee willen dingen naar die mooie kaart! Groeten Karin

Folkje zei

Prachtig, ik zou ook graag mee willen doen.
Je maakt echt prachtige creatie's

groetjes
Folkje

Wanda zei

Mooie tag Alie, ik doe graag mee! Ook de mannentag is trouwens mooi.

Myriame zei

Wat zijn ze prachtig!!
Wie Zou niet blij zijn met zoiets moois..

Yvonne zei

Ik vind het prachtige mail art Alie en ik waag graag een gokje om hem in mijn brievenbus te vinden.
De mannen mail art is een stuk ingetogener maar daarom niet minder mooi.
Groetjes Yvonne.

Gery zei

Hardstikke leuk deze tags met die grandioze enveloppen.
Mijn enveloppen heb ik altijd al versierd met de stempels van de bijbehorende kaart, maar zoals ze tegenwoordig heerlijk die enveloppen helemaal volzetten en het mailart noemen, vind ik echt geweldig!!!
De onderste set is mooi en maanelijk, maar ik doe graag mee aan de give away hoor voor de bovenste set in die heerlijke felle kleuren (ja, ik weet, dat ik eerder al wat bij jou gewonnen heb, maar dat was al weer een hele tijd geleden, dus ik hoop, dat ik toch weer mee mag doen?? Please!!).
Groetjes Gery

catherine zei

These pieces of arts are just beautiful Alie. i would love to have a chance in your giveaway to receive a piece of your work.
x catherine

Carla zei

ik zou graag een van je mooie creaties willen hebben en deze zijn beide prachig!

Bianca zei

Weer mooi gemaakt Alie!!!

groetjes Bianca

marja Eelman-rimann zei

hoi Alie ,
het maakt niet uit mannen of vrouwenkaarten ze zijn allemaal mooi en apart.
groetjes Marja

froebelsternchen Susi zei

masterpieces Alie as always!

wonderful !
have a happy easter!

xxx Susi

Jetske zei

Prachtige creaties, ik vind de mannenkaart eerlijk gezegd de mooiste van de twee! Hopelijk vindt de postbode er niks aan, anders komt hij niet bij de geadresseerde terecht! LOL

Gerrina zei

Wat mooi! Beiden vind ik heel apart en ja, die tweede is echt voor ´n man... Hopelijk komt ie aan als ze ´m bij de post niet te mooi vinden... Groetjes, Gerrina

Tanya zei

Wonderful creations! I think everyone would love your mail art!

Ellen zei

Wat mooi gemaakt, Alie! Dit zou ik heel graag in mijn brievenbus vinden, ik heb er een mooi plekje voor boven mijn werktafel,als ik ' em win! Wat een mooie give away!
Groetjes, Ellen

Danielle v/d Horst zei

Ziet er weer geweldig uit Alie een bijzonder idee van je ik wil wel mee doen lijkt mij enig lieve groetjes Danielle

Willy zei

Nou Alie, ik doe graag mee met je give away. Ik vind je tag prachtig!!

Boo zei

Your lady on the tag is wonderful. I would love to receive her. Thanks for the give away. Is she a stencil?

Julia S-W zei

Both are beautiful and so you, Alie! I'm always willing to put my name down for some of your wonderful art!
Hugs, Juliaxx

May zei

Gorgeous creations... Love them both... Thank you for the chance to win your wonderful mail art!!! Hugs May x x x

Marian zei

Prachtige creatie!!
Ik doe graag mee met de give away.
Geweldig zoals je kunt toveren met acrylverf.
Bedankt voor zoveel inspiratie.

Janny Jager 't Hooft zei

Wat een superrrrrrrrrrr super mooie mailart Alie .
Allebei heel gaaf.
Heb al wat erk van je in m,n bezit ,maar wil toch ook hiervoor graag een gokje wagen hoor.

Groetjes Janny

Buttons zei

Oh these are both gorgeous Alie, and how generous are you! Hugs, Jenny x

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...