Volgers - Followers

dinsdag 26 februari 2013

Remember moments...little Art Journal page


De ondergrond gekleurd met waterverf en een creditcard, hierop gewerkt met diverse templates en Distress Stains. Met een bijna droge kwast witte verf hierop aangebracht. Bladeren stempel van Designs by Ryn, tekststempel en bloemenstempel onbekend, vrouwenfiguur is van Lost Coast Design...gestempeld met zwarte Stazon en verhit met clear Embossingpoeder.  De tekst met Versamark gestempeld en verhit met wit embossingpoeder. Cirkels aangebracht met een rondje, waarop witte en daarna zwarte Distress stains. Links een verticale doodle getekend met zwarte identypen en witte gelpen...de laatste ook gebruikt om de bloemen wat te accentueren.

Verder ben ik niet in een "gezellige verhaaltjes" stemming...jammer genoeg. Het wordt denk ik tijd dat het voorjaar zich laat zien, zon, groene blaadjes, bloemen, fluitende vogeltjes :-)

Ps....en dan stuurt Marianne een link, waar ik wel vrolijk van moest worden!!!
Duur: 5.30 minuten...en de wereld verandert ondertussen ...yeahhhh


Dankjewel Marianne!


Hartelijke groet/Greetings, Alie :-)



29 opmerkingen:

SanDee1899 zei

another master piece - just marvelous! I love it!
XOXO
SanDee

Willy zei

Wat een prachtig AJ, mooi van kleur en het silhouet is heel gaaf. Sterkte....ik ben ook toe aan de lente en wat zon!!

Wanda zei

Mooi Alie! Ik. Ind dat je je kunstwerken altijd zo mooi afmaakt, met extra kleur, pen, gedoodel en embossing.

Hier nog iemand met lentebehoefte!

maria's knutselplezier zei

Prachtige pagina weer hoor Alie, wat een mooie en speciale achtergrond toon je ons hier, goede samenstelling van de pagina en mooie kleurencombinatie!!

Groetjes
Maria

Rosie zei

Your Journal page is very beautiful, Alie. You are so much talented. I love your artwork in any case

Gráinne zei

So gorgeous! Beautiful to look at ...
Groetjes, Suzanne

Danielle v/d Horst zei

Alie ik vind het heel bijzonder eruit zien lieve groetjes Danielle

Saskia zei

Mooi, Alie, echt lekker fris voorjaarsgroen! Je alcohol inkt kaart vind ik ook erg mooi, blijft toch leuk spul om zo nu en dan eens mee te spelen.

Marianne zei

Je stemming weerspiegelt in je kaart... ik mis je heldere kleuren een beetje. Maar ik vind wel dat je alles weer heel mooi hebt afgewerkt. De vrouwenstempel van Matisse blijft schitterend en ik vind de kleine blaadjes van je nieuwe stempel heel erg mooi.
Ik heb zon besteld; kijk maar eens op deze link
http://www.youtube.com/watch?v=oXvJ8UquYoo

xxx Marianne

Marijke zei

weer een prachtige page Alie ennu..... we zijn allemaal aan het voorjaar toe denk ik,

butterfly zei

Glorious - the sculptural figure is a wonderful focal image, and your layers of ink and doodling are wonderful - great page, Alie!
Alison x

Silvia(Barnie) zei

A wonderful page, a great saying.

May zei

Wonderful art work... Your page is Stunning I love the colours & design...The image is Beautiful! Hugs May x x x

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Prachtig stukje werk Alie, gave achtergrond. En weer veel te zien.
Ik hoop met jou dat de lente zich snel aankondigd.
lieve groetjes Marja

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Prachtig stukje werk Alie, gave achtergrond. En weer veel te zien.
Ik hoop met jou dat de lente zich snel aankondigd.
lieve groetjes Marja

catherine zei

This is brilliant Alie. love the black image and all the detail in the background
x catherine

Karin zei

Mooie pagina is het geworden, prachtige details en kleuren! En nu ga ik even kijken waar je blij van werd. Fijne avond verder!

Yvonne zei

Mooie dieptewerking in je achtergrond, de kleuren zijn ook weer erg fraai.
Dank je wel voor je mooie gedicht, ik moest er erg om lachen en zal hem koesteren.
Groetjes Yvonne.

Sophie zei

Alie, das sieht fantastisch aus.

Paper Creations by Shirley zei

Beautiful Alie, love this page and your colours, Shirleyx

Patricia zei

Supermooi geheel, met prachtige kleuren!
En ja ik geloof dat iedereen wel aan de lente toe is!!!
Groetjes Patricia

Jetske zei

Mooooooi!

Willy zei

Heel mooi en sprekend, Alie!

ALIX zei

Leuke technieken heb je weer gebruikt alie , schitterend ! Nog even volhouden, het wordt ÉCHTlente!!
Gr alix

ALIX zei

Leuke technieken heb je weer gebruikt alie , schitterend ! Nog even volhouden, het wordt ÉCHTlente!!
Gr alix

Janny Jager 't Hooft zei

Super mooie en gave art journal page Alie.
Weer zoveel op te zien .
Zitten genieten hier achter m,n p.c
Groetjes Janny

p.s ook ik hoop dat we vlug een lente zonnetje krijgen in plaats van al die grauwe luchten .

Anita Houston zei

Beautiful! Love the bold green...so striking!

Juls zei

this is such a fabulous page!! Hugs juls

Inge zei

Prachtig!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...