Volgers - Followers

donderdag 14 februari 2013

Mice....? :-)))))


Op een correspondentie kaart twee maal de kader stempel afgedrukt, daarna de geblinddoekte dame, beide stempels van Viva Las Vegas. En toen wist ik het even niet meer, hoe nu verder. Dus maar gerommeld in mijn stempels en kwam toen deze leuke muizen stempels tegen van Stampinback. Aangezien de vrouw een blinddoek omheeft, kwam de tekst: Mice? Arghh where?... al snel in me op. Moest meteen aan een vriendin van me denken die bij het zien van deze muizenkaart, misschien al in paniek zou kunnen raken.
Zal de kaart dus maar niet aan haar opsturen :-)
De kleuren met waterpen en Disress inkten aangebracht. De tekst is met een Dymo gemaakt.
Gemat op een turquase onderkaart.

Zit hier met een grote grijns, ik hou wel van wat humor!
En voor degenen die bang zijn voor muizen...deze lieve diertjes op de kaart, doen je echt niets hoor :-)


Hartelijke groet/Greetings, Alie :-)





24 opmerkingen:

Sophie zei

Oh, Alie... :-)
ich sitze hier ebenfalls mit breitem Grinsen, denn die Karte ist so ganz nach meinem Geschmack.
Die ganze Szene ist einfach herrlich.
Und - ich liebe Mäuse und habe noch viel Erinnerung daran, wie sie als ich noch Kind war, nachts unterm Bett herumliefen.

Liebe Grüße xx

Marianne zei

Nou , Alie, ik ben niet bang van muizen.... vind ze eigenlijk wel leuk. Vroeger had een vriendin van me een stel tamme muizen, maar ik mocht ze niet van mijn ouders, anders.....
Maar je kaart is erg vindingrijk met je muisjes. Echt heel grappig! Ik heb weer zitten glimmen van de lach !
Liefs,
Marianne
PS. Even een antwoordje op je vraag: Ja, het gezichtje heb ik ook zelf gemaakt en is ook in aquarel. :-)

Patrice zei

Dag Alie

Zelf lag ik even stil door gezondheids lifjes en lafjes (Belgische uitdrukking niet op letten)... Ik keek even naar jouw afgelopen dagen en jij zat niet stil! Wat een leuke dingen heb je weer gecreëerd meid SUPER...
Grtjes Patrice

Danielle v/d Horst zei

Alie ik vind het een schattige kaart geworden ja je angst kan groot zijn maar voor zo'n mooie kaart toch niet hoop ik dan zit het wel heel diep lieve groetjes Danielle

herminesplace zei

Hij is gaaf!

Fieneke zei

Ook hier een smile, leuk gedaan Alie!
Groetjes Fieneke

die amelie zei

Eine entzückende Karte, Alie!

Was für eine kreative, schöne Idee!

LG,
die amelie x

Paper Creations by Shirley zei

Hi Alie, your card makes me smile, I like the humor, great work! Happy Valentines Day, Shirleyx

Wanda zei

Haha grappige kaart Alie! En mooie randstempel!

Karin zei

haha leuke kaart!

Willy zei

Ha, ha, prachtige kaart Alie. Ik ben ook als de dood voor muizen :)

marja Eelman-rimann zei

hoi alie,
ik heb je boodschap gelezen hier is mijn mail.danicha@xs4all.nl
ik snap het nu wel hoor ik blijf het ennig vinden.
en ik vind muisjes schattig zo'n lieve kopjes. en die van jou zijn ook lief.
ga door met je mooie werk
groetjes Marja

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Ja humor is jou wel toevertrouwd (gelukkig). Hij is zo grappig met de muizen er bij. Super.
lieve groetjes Marja

Juls zei

fun! Hugs Juls

froebelsternchen Susi zei

just fabulous Alie!

lynnesbowsandbelles zei

LOL
A brilliant fun card you created Alie but also it is so arty and cool.
Wishes
Lynne

Elly zei

Oh this is so funny....and i really like to see your humor in this card. See me smiling? (:o)

maria's knutselplezier zei

Prachtig en grappig, Alie, wat een schattige muisjes, maar liefst niet binnen , he!!

Groetjes en een fijn weekend!!

Maria

Silvia(Barnie) zei

:D Just great, thanks for the big smile on my face.

Marjie Kemper zei

Love that gal but I can't peek at the mice..... too scary for me... I'm very wimpy that way!

Saskia zei

Grappig kaartje, ik hou daar wel van!

butterfly zei

Hilarious! What a wonderful card, Alie...
Alison x

Boukje zei

Prachtige kaart Alie!!

Yvonne zei

Ha ha, leuk! Doet me meteen aan school denken, waar we een "muizenalarm" hebben. Meteen een hoop gillende mensen, maar ik heb natuurlijk nog geen muis gezien. Die ook meestal banger voor jou zijn, dan wij voor hen.
Zo komt er alvast één van je VLV stempels op deze leuke kaart!
Lieve groetjes van Yvon

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...