Volgers - Followers

zaterdag 2 februari 2013

Four times water-colour out of one piece

Een achtergrond op aquarelpapier gemaakt met waterverf, dat ik met een pasje heb opgebracht.
Uit het vel een kleine Art Journal pagina, een tag, een kaart en een omslag voor een notitieboekje gemaakt.



Het notitieboekje:

De tag:
Hierop heb ik de randen die ik afgesneden had van de buitenkant van het vel, horizontaal en verticaal opgeplakt net als een paar geëmboste rondjes

De kaart:
Hierop de man met paraplu van Tim Holtz en de tekststempel afgedrukt met zwarte Versafine en met clear embossingpoeder geëmbost. De kleine stempeltjes (De Stempelwinkel) met goudkleurig embossingpoeder geëmbost.

De art journal pagina:
En  dit was een gedeelte van het oorspronkelijke idee. Bij Andy Skinner had ik een filmpje gezien met de gelli-plate en verf. 
Dat was mijn inspiratie, maar mijn resultaat werd totaal anders, waardoor ik besloot er maar weer een eigen draai aan te geven. Moest ook wel, ik ben niet in het bezit van een gelli-plate en heb van verven geen verstand grinnnn. Heb het vel dus maar in vieren verdeeld en bovenstaande creaties mee gemaakt. 

Toch was het heerlijk om met zo'n pasje allerlei lagen verf aan te brengen en te zien wat er gebeurde. Dus de inspiratie was toch ergens goed voor!

Hartelijke groet/Greetings, Alie :-)






36 opmerkingen:

Amanda zei

Amazing they all look so fabulously different bit I do love your Andy Skinner inspired piece,
Love
Amanda x

marijke zei

Echt heel mooi wat ben je weer ijverig geweest zeg.Ik vind die stempel van de umbrellaman altijd zo mooi passen.Gave kleuren.Groetjes

Ellen zei

Het ziet er prachtig uit! Wat een mooie achtergronden en mooie uitwerkingen.
Groetjes Ellen

Marianne zei

Wat een creativiteit! Geweldig gedaan en zoveel mooie creaties in één keer.
De tag en de kaart met de parapluman vind ik het allermooiste, maar de achtergronden zijn sowieso erg mooi.
Fijn weekend,
xxx Marianne

Yvonne zei

Jij hebt helemaal geen gelliplate nodig. Je achtergrond is geweldig mooi. Zoveel kleur en de structuur vind ik prachtig.
Groetjes Yvonne.

Marjie Kemper zei

Oh, Alie... so much eye candy from one page... I adore these, especially the one with Umbrella Man. Have a great weekend!

froebelsternchen Susi zei

wow clever made .. economical art..and all looks fantastic Alie!

maria's knutselplezier zei

Prachtig hoor Alie, en dit van één enkel vel, heel mooie kleuren heb je samengebracht!!!De tag vind ik heel speciaal!!!Al moeten de andere kaartjes niet onder doen!!! Fijn weekend nog

Maria

crealinedance zei

Hallo vind mooi geworden,is een leuke techniek.Gr.Nel

Sophie zei

Was für tolle und fantastische Werke.
Ich bin schwer beeindruckt.
Superschön!
Besonders der Regenschirm-Mann mit den kleinen goldenen Sonnen ist der Wahnsinn :-)

Herzliche Grüße

Rosie zei

Wow, that's real artwork, Alie, fantastic, I love it. It is wonder- and colourful. Just mine cup of Tea

Fieneke zei

Wauw super mooi!!!
Groetjes Fieneke

butterfly zei

Absolutely wonderful work, Alie - you've created such amazing beauty out of that one sheet... Stunning colours, and atmospheric creations - the umbrella man is simply wonderful, and the cut-up pieces layered on the tag look brilliant!
Alison x

Janny Jager 't Hooft zei

WAUWWWWWWWWWWWWW Alie wat super mooi is dit allemaal zeg .
Mooi zo dat werken met de verf en prachtig al die kleuren.
Echt ze zijn allemaal even om en een genot om naar te kijken.
Lieve groetjes Janny

Silvia(Barnie) zei

Wow, these all are fabulous projects.

Anja zei

Je hebt er weer wta prachtigs van gemaakt! Ik vind Andy Skinner ook inspirerend, leuk dat jij dat ook vind :-)

Boukje zei

Heel mooi Alie!

Karin zei

schitterende achtergrond voor alle creaties die je hebt gemaakt! mooie kleurencombinatie, ziet er prachtig uit!

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Wat een grandioze inspiratie Alie. Wat een schitterend werk, dat spreekt me heel erg aan. Zoveel verschillende dingen gemaakt uit een vel. Super. De achtergrond van de kaart en het journaal zijn subliem. Jij hebt geen Gelli plate nodig, echt niet.
leve groetjes en fijn weekend
Marja

Marijke zei

dat moet een super groot vel geweest zijn Alie en wat heb je er prachtige creaties mee gemaakt, helemaal top. Ook de tekst op de kaart spreekt me erg aan, ;)

Willy zei

Wauw...prachtig Alie en dat allemaal uit één vel? Juist leuk dat je er je eigen draai aan hebt gegeven!!

catherine zei

These look so fantastic Alie and striking colours.
x catherine

Bianca zei

Leuk Alie het zijn weer mooie creaties geworden.

groetjes Bianca

Femmy zei

Schitterende achtergronden Alie! En wat heb je er prachtige dingen mee gemaakt!

xxx Myra xxx zei

wowwwwwwwwwwwwwww mooi!

Patricia zei

Ik heb even een aantal keren gekeken, want ik zag steeds weer iets nieuws.
Wat heb je dit PRACHTIG gemaakt zeg Alie!
Groetjes Patricia

Janny de Roo zei

Geen ervaring op het gebied van verven noem je dat.....Ik vind het om te kwijlen, zo mooi.... !!

Janine zei

super meid en wat een idee, waterverf op brengen met een pasje , ik ga snel eens de link bekijken, ben fan van andy ☺ dat boekje is absoluut mijn favoriet!! Fijne zondag nog.

Von zei

Such wonderful muted tones Alie :)
Von ♥

Inge zei

Stuk voor stuk weer prachtige kunstwerken!

Anke zei

WOW fantastic works, so beautiful.

Janny zei

Ook deze zijn geweldig. Groetjes Janny

Buttons zei

Utterly stunning Alie. Each one of these is a feast for the eyes. You are so clever. Hugs, Jenny x

Jetske zei

Allemaal prachtige dingen, en dat uit één vel!
Als je een gelli plate nodig denkt te hebben (vraag me af waarom, zo kan het toch ook?), vraag Bea dan maar eens hoe zij er zelf een gemaakt heeft, en of dat bevalt.

Anita Houston zei

What a wonderful technique that yielded four wonderful projects!

Yvonne zei

Waanzinnig mooi zeg! Prachtige achtergronden, mooie kleuren, prachtige eindresultaten!
Ik ga eens even op die link koekeloeren.
Lieve groetjes van Yvon

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...