Volgers - Followers

dinsdag 19 februari 2013

Birdies...

Graag wil ik wat meer tijd aan andere dingen besteden, waardoor het me een tijdje niet zal lukken om zo vaak te reageren als ik deed...dat neemt nl erg veel tijd per dag in. Ik hoop dat jullie daar begrip voor kunnen hebben.

Time is precious and that's why I will not be able to give as often comments, as I used to do. I need some time to do other things...I do hope you can understand.


Een tag gesneden uit donkergrijs karton, hierop een stukje pagina van een telefoonboek geplakt. Gestempeld met Versamark en de afdrukken bewerkt met een kwastje en Cosmic Shimmer  in brons-, goud- en koperkleur. Het vogeltje op apart papier gestempeld en ook met zilverkleurige Cosmic Shimmer bewerkt. De tekst geëmbost Wat strassteentjes geplakt, goudkleurige chalk langs de randen aangebracht en veren bij de staart van de vogel. De vogel op een doorschijnend blad gelijmd.



Donkerbruine onderkaart, stukje scrappapier, stempelafdruk van een briefkaart, postzegel en stickertekst. Voor de gestempelde vogels een achtergrond gemaakt met Goosebumps dabber op een tekststempel van Stampinback, daarna met de brayer kleuren Distress aangebracht. Takjes stempel van Designs by Ryn bovenin gestempeld..dit alles met bruine Archival. Met de witte gelpen details aangebracht, tot slot wat stoffen bloemetjes, meeldraden en een houten bloem.

Hartelijke groet/Greetings, Alie :-)


32 opmerkingen:

Patricia zei

Hoi Alie,
Dat snap ik helemaal hoor, dat je je tijd BETER wilt besteden, op een gegeven moment wordt het reageren zo moeten, en je kan toch wel alles bekijken vind je niet..... en af en toe reageren is toch ook PRIMA!!!!!
Toen mijn computer was gecrasched hield ik VEEL tijd over haha.
Je tag en kaart zijn GEWELDIG mooi!
Groetjes Patricia

Saskia zei

Prachtige tag en kaart! Tja, het reageren kost nu eenmaal veel tijd, die je soms wel beter kunt besteden. Ik moet het ook altijd tussen neus en lippen door doen zoals nu op het werk. ;)

Yvonne zei

Prachtige tag en kaart Alie! De kleuren van de kaart zijn wel erg favoriet bij mij, bruin en blauw. Net als bruin met groen, en bruin met .... enz.
Bloggen kost inderdaad een hoop tijd, zowel reageren als er iets op zetten. Zeker met een uitleg erbij zoals jij altijd doet. Wel heel fijn voor ons, maar veel werk voor degene die het bericht plaatst.
Gewoon weer gaan doen als je er zin in hebt, lijkt me een heel strak plan!
Lieve groetjes van Yvon

Silvia(Barnie) zei

Alie you've created two wonderful pieces. Both are different but both are great.

Marianne zei

Jeetje, wat een prachtige creaties; ze zijn helemaal geweldig!!
En ja, ook ik begrijp dat je je tijd wel beter kunt besteden dan aan bloggen. Alhoewel ik je leuke reacties elke keer dan zal moeten missen, maar ik begrijp het heel goed. Zelf ben ik ook vaak langer met bloggen bezig dan met creëren of ik heb zo lang aan de PC gezeten dat ik geen zin meer heb om alles nog voor de dag te halen. Dus lekker bezig blijven en minder reageren! Het moet tenslotte leuk blijven.
Liefs,
Marianne

marja Eelman-rimann zei

Hoi Alie,
ziet er mooi uit vooral het veertje doet het goed.
groetjes Marja

Anneke zei

Zo doe ik dat ook, elke keer genieten van je werk en af en toe reageren :)
Prachtig label, mooi met die veren. En de kaart is ook al zo mooi. Prachtige vogelstempel en heel veel leuke details!

Willy zei

Super mooi Alie zowel de tag als de kaart en neem je tijd voor de dingen die voor jou belangrijk zijn!!

SanDee1899 zei

Fantastic! Marvelous! Well done"
XO
SanDee

Paper Creations by Shirley zei

Hi Alie, both of your creations are beautiful in the earthtones with a vintage feel. I agree that we can spend too much time blogging, I'm finding it hard sometimes too. NO Worries ! I don't think we should feel pressure from a nice hobby :) Take care, Shirleyx

maria's knutselplezier zei

Geniet gewoon van de mooie dingen die je maakt, en waarvoor je tijd hebt Alie, 't wordt onaanvaardbaar als het "moet" je reageert gewoon als je der zin in hebt , en zo nu en dan je lieve woorden lezen is ook oké,

Groetjes
Maria

lynnesbowsandbelles zei

Alie
Both are so wonderful but I especially love the card you created, so many wonderful elements and gorgeous colours.
Of course we understand, sometimes we all need to take time away from Blogland. Take good care and looking forward to your return.
Wishes
Lynne

Sophie zei

Alie, mir fehlen die Worte...
Was für ein Tag! Es sieht so kostbar aus, und die Idee mit den Federn ist grandios.
Die Karte ist ebenfalls wunderschön.
Ich kann wieder nur staunen...

Herzlichst Sophie

froebelsternchen Susi zei

gorgeous Alie.. both ideas and how you made it are unique!

Boukje zei

Mooie tag Alie, en je kaart vindt ik super! Dat je meer tijd aan andere dingen wil gaan besteden snap ik heel goed! Groetjes, Boukje.

Fieneke zei

Super mooie creaties weer!! Mooie kleuren, super leuke details! En natuurlijk snap ik t als we je wat minder vaak "zien" bloggen kost soms super veel tijd.
Groetjes Fieneke

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Je tags zijn weer zo mooi. Lief de vogeltjes en prachtige kleuren samen.
Ook ik ben begonnen met minder reageren dan iedereen van me gewend is, het neemt te veel tijd. Dus ik snap het volkomen. Maar dat is toch ook prima, het betekent niet dat je de anderen vergeten bent.
liev groetjes
Marja

catherine zei

These both look great Alie. great colours
x catherine

butterfly zei

Gorgeous pieces, Alie... and of course we understand - it's important to make time work for you!
Alison x

Annette zei

Wat een prachtige tag!
XoxoAnnette

Zoey Wierenga zei

Mooi tag en prachtige kaart! de stempel/papier/materiaal en inkt combi vind ik echt prachtig!

Groetjes, Zoey

Janny zei

Ik begrijp het wel momenteel loop ik daar ook tegenaan. Ook door rug problemen, zieke vader, en nog een baan. Af en toe zit ik te knikkenbollen achter de computer omdat ik toch graag berichtjes achterlaat. Maar soms kijk ik ook alleen maar omdat het gewoon niet anders lukt. Nieuwe creaties maken schiet er dan bij in. Dus ja ik begrijp het heel goed. Overigens leuke tag en kaart heb je gemaakt. Groetjes Janny

Buttons zei

Beautiful projects Alie. Totally understand how commenting is eating into your time. Just love looking at your work. Hugs, Jenny xxx

Anjas-Artefaktotum zei

Really awesome pieces, love the earthtone color combinations and the fabulous decoration.
Groetjes Anja

Yvonne zei

Prachtige creaties Alie! Ik begrijp je helemaal hoor om wat minder vaak te reageren. Daar gaat idd heel veel tijd in zitten. Gewoon kijken is ook goed ;-) en als je een reactie geeft is dat dan extra leuk.
Veel succes met wat je gaat doen de komende tijd.
Groetjes Yvonne.

Jetske zei

Prachtige creaties, vooral de kaart springt eruit. Lekker fris van kleur, je krijgt er een lentegevoel van!

Karin zei

moooie creaties, die veertjes zijn erg leuk op de tag! Neem lekker de tijd voor jezelf en doe de dingen die je wil doen en een verontschuldiging daarvoor is absoluut niet nodig hoor! Groetjes Karin

Danielle v/d Horst zei

Je heb weer een mooi geheel gemaakt met prachtige kleuren lieve groetjes Danielle

Mariëtte zei

Prachtige creaties weer Alie!

Janny Jager 't Hooft zei

Ze zijn Super Alie en komen mooi uit op de pc.
Heerlijk dat ik er nog een keertje van kan genieten.
Groetjes Janny

Juls zei

such gorgeous creations! Hugs Juls

Mrs.B zei

Hi Alie, These are just gorgeous - love the CI birds.
Avril xx

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...