Volgers - Followers

dinsdag 5 februari 2013

Altered glasses

Mijn man had nog een "oude" bril liggen, die ik in beslag genomen heb. 
Malletjes geknipt van de vorm van de glazen in de bril. Hierop stempels
afgedrukt van De Stempelwinkel en een onbekend swirl stempeltje.
Met Distress inkt kleur aangebracht.
De afdrukken op de papieren malletjes met Glossy Accents langs de
randen, achter de glazen gelijmd.
Het oude, groene kinderhoofdje komt nog bij mijn schoonouders vandaan
en met stiekem een touwtje aan de pootjes van de bril, kon ik dat
vastknopen aan de achterkant, zodat de bril blijft zitten.


Iedere keer als ik er naar kijk, krijg ik een glimlach op mijn gezicht....vind het zo simpel, maar tegelijk ook eindeloos leuk!


Hartelijke groet/Greetings, Alie :-)


I joined the challenge: Faces, at TMTA


34 opmerkingen:

Jetske zei

Helemaal leuk! Als er ooit een prijs wordt uitgereikt voor de "recycler van het jaar" dan is-ie voor jou!

Janine zei

hahhaa, ik lig in een deuk, hoe verzin je het.... ik geloof bij jullie in huis is niks veilig!!! Nu het toilet nog... is dat wat?? ☺ je bezoek schrikt zich of te pletter of liggen in een deuk en komen er niet mer van af ☺

crealinedance zei

Hallo Jij weet altijd wel iets te vinden om een gaaf project te maken.Helemaal leuk.Gr.Nel

Aukje zei

Fantastisch, jij kunt overal iets van maken :-)
Groetjes
Aukje

Marianne zei

Weer een glimlach op mijn gezicht! Heel erg leuk, ook de tekst!
Liefs,
Marianne

Netty zei

wow that is such a brilliant idea and would love to try it myself after seeing yours. Turned out fabulous x

Patricia zei

Ja hoor daar is weer zo'n Alie project haha
Echt GEWELDIG weer zeg, ik kan me voorstellen dat je een glimlach krijgt!!!
Groetjes Patricia

Marijke zei

en ja hoor, je hebt het weer voor elkaar, een super leuke creatie en ook bij mij komt er een glimlach op mijn gezicht.....

herminesplace zei

Heel apart om zoiets in je kamer te hebben!

marijke zei

Ha Ha wat grappig je maakt ook overal iets leuks van.Groetjes

maria's knutselplezier zei

"you did it again"" Niets is veilig voor jouw creativiteit ,niet, Alie, jij bent gewoon fantastisch!!!weer een heel origineel en mooi kunstwerk in je huis!!!Prachtig!!

Groetjes
Maria

Silvia(Barnie) zei

Oh, Alie, that's a gorgeous idea. I really LOVE it.

Saskia zei

Wat ontzettend leuk, Alie! Ik heb net even alle 15 (!) posts bewonderd die ik gemist heb, wat een prachtig werk zo bij elkaar.
Nog gefeliciteerd met je blogaversary!

xxx Myra xxx zei

wat origineel !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Karin zei

haha heel erg grappig en origineel!! Iemand hierboven schreef het al even, ik denk dat niets bij jullie in huis veilig voor je is,haha

Willy zei

Ha, ha...helemaal leuk!!

Rosie zei

Hahaha, what a great idea, Alie

butterfly zei

Very cool... such an imagination you have!
Alison x

Yvonne zei

How cool is that!!! Ziet er heel gaaf uit Alie!
Lieve groetjes van Yvon

Mariëtte zei

Gaaf!!!

Elly zei

Heel grappig, Alie (:o) (:o) (:o)

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

je moet ook lachen als je er naar kijkt. Hoe verzin je het weer.
lieve groetjes Marja

Willy zei

Fantastisch, Alie. Zo'n hoofdje hadden mijn ouders vroeger ook in huis, maar waar het gebeleven is...

Bianca zei

een origineel idee, erg leuk is ie geworden.

groetjes Bianca

Anita Houston zei

Hilarious and COOL!!!

Janny Jager 't Hooft zei

Wat SUPERRRRRRRRRRRRRR gaaf heb je dit weer gemaakt Alie .
Hoe kom je toch op al die ideeen.
Kan me voorstellen dat je als je hier naar kijkt je moet glimlachen .
Echt heel heel apart.

Lieve groetjes Janny

Marjie Kemper zei

This is great fun! Love it.

Myriame zei

Wat een leuk idee, echt super!!

Yvonne zei

Haha...geweldig!!! Dat is nog eens een gaaf brilletje. Ik heb nog 2 losse glazen liggen en je hebt me nu wel op een idee gebracht.
Groetjes Yvonne.

Julia S-W zei

I love how you take something as ordinary as a pair of unwanted glasses and turn it into art - amazing! So clever.
Big hugs.
Juliaxxx

Ana K. zei

Hi hi, what a great idea....Glasses looks amazing on statue!

danisart zei

oh wonderful idea!!!!

Mrs.B zei

Hi Alie, this is such fun.
Avril xx

Cath Wilson zei

Ha, ha - excellent! You have a wonderful sense of humour, Alie x

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...