Volgers - Followers

maandag 7 januari 2013

Steampunk tag - Imagine


Deze tag heb ik gefotografeerd bij TL licht, er glimt zoveel op deze tag, wat bij daglicht amper overkomt met fotograferen. En ik wilde jullie al die stoere bling-bling eigenlijk niet onthouden :-)

Op een tag heb ik aluminium folie tape geplakt. Samen met een embossingfolder door de cuttlebug gedraaid.   
Daarna met een aantal kleuren alcoholinkt, de tag bewerkt en daarover heen zwarte inkt gepoetst. Toen met schuurpapier aan de slag om de zilverachtige kleur van het aluminium tape weer tevoorschijn te laten komen. Met Glossy accents de koperen en metalen deeltjes op de tag gelijmd. De raders zijn gestanst uit dikkere metaalfolie (dankjewel Janny!). Koperdraad over de tag gespannen en links een uiteinde gerold in spiraalvorm. Twee horloge wijzerplaatjes  op de raders gelijmd en de tekst: Imagine.
Het steampunk hoofd is een stempel van De Stempelwinkel...op zwart karton met Versamark gestempeld en met goudkleurig embossingpoeder verhit. Uitgeknipt en op de tag geplakt. Bovenin een strookje van een versleten hordeur gebruikt als "lint".

Er lijkt maar geen lijn te komen  in wat ik maak...het kan per dag verschillen wat er onder mijn handen tevoorschijn komt...ik heb nog steeds geen echte voorkeur voor een bepaalde "stijl", vind het veel te leuk om van alles en nog wat uit te proberen, dus blijf ik ook maar gewoon vanuit gevoel de dingen maken...zelfs al spring ik daarmee van de hak op de tak.
Hopelijk kunnen jullie ermee omgaan, ik wel hoor :-)))


Hartelijke groet/Greetings, Alie :-)



31 opmerkingen:

herminesplace zei

Prachtige tag!

Sophie zei

Wieder so ein tolles außergewöhnliches Tag.
Chapeau!
Du überrascht mich immer wieder, Alie...

butterfly zei

Fantastic riveted background, and your metallic gears also look wonderful! Great tag...
Alison x

Ellen zei

Erg stoer hoor, prachtig! En er zo veel op te zien.
Groetjes, Ellen

Bea zei

Geen problemen mee hoor Alie!!!

Miranda zei

Haha ja hoor Alie van de hak op de tak is prima en lekker afwisselend! Je tag is gaaf en ben benieuwd naar de emboss.folder is dat er een van Tim? De bling ziet er mooi uit zo met het licht, warme groet Mirandax

Willy zei

Wat een prachtige tag en wat een mooie details, lekker blijven doen waar je zin in hebt. Mij verveel je niet!!

Rosie zei

Hi Alie, your tag looks absolutely super. I'm thrilled about it. I can understand you well, I've found even no style. I'm doing what I enjoy

xxx Myra xxx zei

wat een kunstwerk Alie!!! ik herken het hoor, ik vind ook bijna alles leuk..

Paper Creations by Shirley zei

Wow Alie another beautiful creation. It's interesting all the details & techniques that you put into this art. The foil background is wonderful as well as all your embellishments. Great work ! Warm Greetings, Shirleyx

Myriame zei

Prachtige tag!!
Doe gewoon je ding ik vind het leuk om naar je blog te komen en te kunnen genieten van al het moois.

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Dat maakt het kijkn op jouw site zo speciaal. Elke keer totaal wat nieuws en moois. Ook dit weer met alle glimmers. Pracht combinatie en ook hier spat het plezier van het maken er van af. Gaaf.
lieve groetjes Marja

Patricia zei

WAUW wat heb je dit weer op zijn Alie's SUPER MOOI gemaakt!
Het glimt aan alle kanten haha.
Groetjes Patricia

Anja zei

Ik vind je tag wondermooi! Ik kom altijd graag langs op je blog, juist door je veelzijdigheid is hij zo boeiend, maar als je op een bepaalde stijl zou overstappen is die stijl vast en zeker met een Alie toets. Je maakt prachtige dingen, doe zo verder! Hartelijke groetjes

Juls zei

so very fabulous!! Love the steampunk look!! Hugs Juls

Anita Houston zei

AMAZING!!! Love it! The whole steam punk design is brilliant!!!

Gráinne zei

Ingenious, Alie! I do love your steampunk inspired works so very much and this tag is no exception. Great background and the head looks way cool :-)
Groetjes, Suzanne

Julia S-W zei

Now 'steampunk Alie' - is there no end to what you can do?? The metal embossed background is one of my favourite things to do and I just love all the extra bits and pieces you've added to finish your tag.
Juliaxx

Janine zei

ik kan hier dus echt niet van en sta altijd verbaast te kijken hoe je zoiets in elkaar zet, super toch dat je altijd iets nieuws ziet bij anderen bloggers!!

Aukje zei

Echt een stoere tag!! Hij glanst ook heel mooi
Groetjes
Aukje

Jetske zei

WOW, hij is moooooi! Dit soort bling bling daar hou ik wel van!
Blijf maar lekker van de hak op de tak springen, geen probleem! Het is elke keer weer spannend wat er dit keer uit je handen is gekomen, dat is beter dan dat het voorspelbaar is.

marja Eelman-rimann zei

Hallo Alie,
mooi gedaan,
Groetjes Marja

Marianne zei

Hé Alie, just go with the flow (quote van een bekende kunstenares). Ik vind het fantastisch om te zien, al je verschillende creaties. En deze.... is om te zoenen. Geweldige tag. Kan er anders niets van zeggen.
Liefs,
Marianne

froebelsternchen Susi zei

Alie this is very cool.. and clever techniques .... a cool piece.. and it is so good that you haven´t choosen a special style... That makes your art so versatile and interesting!

xxx Susi

Silvia(Barnie) zei

How cool, that's a wonderful steampunk creation.

die amelie zei

Brilliant! Love your riveting and the colours sooo much!

Greetings from Vienna,

die amelie x

Bianca zei

Ik vind hem supergaaf je tag zo leuk dat aluminium door een embossingfolder krijg je zo'n leuk effect mee.

groetjes bianca

Janny Jager 't Hooft zei

Wat een SUPERRRRRRRRRRRR gave steampunk tag Alie .
Er is zoveel op te zien dat je blijft kijken.

Vind het heerlijk dat je er bij jou geen touw aan kan vast knopen wat je gaat maken.
Blijf lekker zo doorgaan ,kan ik me iedere keer weer verbazen over het moois wt je ons weer laat zien.

Groetjes Janny

Marjie Kemper zei

I love it, Alie! Amazing details, my friend.

Linda zei

Wow, ik vind het hele label lekker stoer! Geweldig dat metaalfolie!

sylvana zei

ziet er echt super uit.
ben gelijk volger van je blog geworden

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...