Volgers - Followers

woensdag 30 januari 2013

Head coverings - stamped card

Allereerst: Wowww, dank jullie wel voor al die lieve, leuke en attente reacties op mijn vorige blogbericht! Ik wist niet dat jullie ZO blij met me waren :-). Dank dank dank.....

First: Wowww...thanks so much for all the nice, sweet, delightful comments on my previous blogpost! I didn't know you were SO happy with me :-) Thanks, thanks, thanks...


Op het blog van Hermine zag ik dat  Think Monday - think atc & more...weer challenges heeft.
Voor mij was dit challenge blog onbekend, maar het thema is leuk: Head covering.
Zeker omdat ik deze stempelset van Paper Artsy heb liggen, die eigenlijk niet vaak uit de kast komt, ga ik meedoen aan deze challenge.
De ondergrond is honingkleurig parelmoer linnenkarton, waarvan ik de achterkant heb gebruikt om op de stempelen. Een vrij grove structuur, dus het zwart van de afdruk pakt dan nooit helemaal...maar heeft best een leuk effect, in mijn ogen.
Pas na het stempelen heb ik met Distress stains, kleur aangebracht, randjes gedoedeld, wat TH cijfers opgeplakt en langs de kleurverschillen slordig dunne zwarte lijntjes getrokken. Gemat op een donkerrode en daarna gele onderkaart.


Hartelijke groet/Greetings, Alie :-)

I joined the challenge: Head Coverings, at: TMTA


29 opmerkingen:

Marianne zei

Wat een schattig tafereeltje...de Mad Hatter Band! Weer zoveel te zien en geweldige achtergrond kleuren. Een goed begin van je derde blogjaar!!
Liefs,
Marianne

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Je mad as a hatter iS marvelous. Geweldige combinatie en heel erg leuk. Succes met de challenge.
lieve groetjes Marja

Silvia(Barnie) zei

How cool, a fabulous card in great colors and with fab images.

Rosie zei

Your card is so wonderful, I love every detail on it, Alie

Janny zei

Wat een werk was het maken van deze kaart. Tenminste zo ziet hij eruit. Ik vind hem wel erg leuk geworden.
Groetjes Janny

catherine zei

Love the images and all the colours in this one Alie
x catherine

danisart zei

absolut great!!!!!

Karin zei

leuke kaart, prachtige achtergrond met die kleuren!

stampingwitch zei

great card!

die amelie zei

What a joy- and colourful card!!! Love the idea AND the making so much. As I am not the colourful type at all I admire people like you, who can produce artwork that transports moods so well using colour!

Greetings from Vienna,

Claudia x

butterfly zei

Love your way with colour here... and fab doodling again! Wonderful piece, Alie.
Alison x

Paper Creations by Shirley zei

Fun & beautiful collage creation Alie ! Greetings, Shirleyx

Yvonne Garner zei

Alie, I love this! Love the colors, design, and doodling. Fabulous!

maria's knutselplezier zei

Prachtig Alie, zo met al die kleurtjes op de achtergrond!!! Heel mooie stempel combinatie ook!!!

Groetjes
Maria

Patricia zei

Echt weer een PRACHTIG staaltje werk Alie! Heel mooi.
Groetjes Patricia

xxx Myra xxx zei

erg mooi!!!

Willy zei

Super mooie kaart heb je gemaakt voor de challenge Alie, mooie kleurtjes en een erg leuke stempel en details die je hebt toegevoed!! En euhhhh....nog gefeliciteerd met je twee jarige blog verjaardag. Het is een genot om je te volgen!!

Jetske zei

Leuk! Feestje voor Beatrix??? LOL

Anjas-Artefaktotum zei

Your hats are beautiful, love the colorful funny collage, dear Alie.
Groetjes Anja

herminesplace zei

Prachtig!

Marjie Kemper zei

Such a fun card! Love your coloring and the hats coming down from above.

Marijke zei

Wat een vrolijke atc

lynne zei

Such an amazing background. The graphic style blocks suit the stamps so perfectly and also your colour palette is fabulous.
Wonderfully artful.
Wishes
Lynne

Anita Houston zei

Great patchworky collage! FUN!

Rein zei

Een prachtige kaart Alie!

froebelsternchen Susi zei

perfect ALIE!

Janny Jager 't Hooft zei

Super leuk en mooi Alie.
Succes met de challenge.
Groetjes Janny

Bianca zei

Ik vind het erg leuk geworden zo die hoedjes op die poppetjes.

groetjes Bianca

Gabi MeWi zei

so colorful-love this...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...