Volgers - Followers

dinsdag 1 januari 2013

Back in Blogland 2013 :-)

Wat lijkt het lang geleden dat ik blogde, maar dat valt eigenlijk best mee, vorig jaar nog voor het laatst :-)
Fijn om weer terug te zijn bij jullie en te gaan genieten van jullie creaties, maar ook om mijn creaties met jullie te delen....Hopelijk lukt het ons allemaal om ook in 2013 veel plezier en voldoening te beleven aan onze creatieve uitbarstingen :-)

Ook al blogde ik niet, ik ben wel lekker bezig gebleven met freubelen hoor...en met ideetjes opdoen, dit keer niet via blogs maar via Pinterest...waar ik trouwens veel bekende blognamen tegenkom..leuk!!!


Op een blanco achtergrond Distressinkten gesponsd, besproeid met water en ook nog met de waterpen bewerkt. Hierop een deel van een hokjes-template bewerkt met zwarte Distress stain. Met bruine Stazon horizontale en vertikale afdrukken gemaakt met mijn houten blokje waar touw omheen gewikkeld is. Links een kleine tekststempel gebruikt van Art Journey op de touwtjes afdruk. Twee maal een zwarte swirlstempel afgedrukt van Fiskars. De dame is een afbeelding van Gustav Klimt (stempel De Stempelwinkel). Met witte en zwarte identypen details aangebracht, wat roosjes en dewdrops op de kaart gelijmd, een cirkel bestempeld met dezelfde tekststempel en twee uitgeponste swirls op de kaart vastgemaakt.
Geïnspireerd door Art Journal voorbeelden die ik op Pinterest tegenkwam maar hier dus in kaartformaat en met mijn eigen invulling heb gemaakt.

De kleuren vond ik zo gaaf bij elkaar, dat ik ook nog een tag met deze kleuren heb samengesteld...



Op de witte ondergrond een deel uit een oud telefoonboek gescheurd en met Mod Podge op de tag geplakt. Daarna met roze en bruine Distress stains het geheel ingekleurd. Twee strookjes Tim Holtz muziektape op de tag geplakt. Van Janny J. kreeg ik vorig jaar een grote lap jute, die me bijna aankeek zo van: Gebruik me nu ook ergens voor! Dat is dus nu gebeurd. De jute ook met Mod Podge op de tag vastgemaakt. Op apart papier de steampunk-paraplu en de danseres...beide van Stampinback, gestempeld en ook bewerkt met dezelfde kleuren als de tag. Uitgeknipt en bevestigd. Wat pareltjes bij de plu geplakt en met een identypen nog aangetipt. Een houten vogeltje erbij gedaan, een parelmoer knoop, twee bloemetjes en een roze kantje onderaan. Witte cirkels met acrylverf, zwarte identypen en roze aquamarker. Bovenin en links lintjes bevestigd....
Pffffffff...wat een opsomming, ow en dan nog de randjes die bewerkt zijn met zwarte inkt !!

Dat was het weer voor vandaag...hiermee open ik mijn blogjaar 2013 :-)))
In de vorige blogpost staan de goede wensen....

Voor nu weer een hartelijke groet/greetings, Alie :-)





28 opmerkingen:

Marianne zei

Fijn dat je weer terug bent; ik heb je gemist :-) En je mooie creaties natuurlijk. Ze zijn allebei weer prachtig en supercreatief!
Ik ga vandaag ook nog aan de slag als het ff kan..... alle kerstversieringen opgeruimd, de kamer gedaan en de was al aan kant, dus vind dat ik nu wel wat qualitytime heb verdiend.
In ieder geval een Gelukkig Nieuwjaar voor jou en je man!
Liefs,
Marianne

Patricia zei

Jaaaaa dit heb ik gemist hoor haha.
Jij ook een GEWELDIG en creatief 2013, en dat we maar lang van je MOOIE creaties mogen genieten!
Gr Patricia

Willy zei

Wat een mooie binnenkomers voor het nieuwe jaar :) En ja....Pinterest is ook voor mij een bron van inspiratie!!

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Hi Alie wat heerlijk je werk weer te zien. En inderdaad heb je tijdens je blogpauze niet stilgezeten. Prachtige kaart en tag en de kleuren zo mooi.
lieve groetjes Marja

diane hasthorpe zei

Alie, you have been very busy already. I trust you had a lovely Christmas. You have certainly made a terrific start for this year. Love the different techniques you always use, your sense of humour and creativity. Cheers, Di

maria's knutselplezier zei

Iedereen is terug gezellig bezig zie ik, twee prachtige creaties Alie, we kunnen terug genieten van als het moois dat voor de dag komt, en dit voor onze nieuwjaar, hartelijk bedankt voor al dat moois, en laat ons hopen dat we nog veel kunnen genieten van al de speciaals en moois!!

Groetjes
Maria

Paper Creations by Shirley zei

Hi Alie! Happy New Year ! love both of these creations. Shirleyx

Karin zei

de beste wensen voor 2013! je hebt inderdaad niet stil gezeten, de eerste mooie creaties staan alweer op je blog! Schitterend! Groetjes Karin

lynne zei

Happy New Year Alie
WOW the card and tag are so fabulous with incredible detail and vivid backgrounds.
Looking forward to all the art you will share with us this new year.
Wishes
Lynne

Barbara zei

Brilliant creations Alie, looking forward to seeing lots more in 2013. Best wishes for the coming year & thanks for your lovely comments on my blog, over the past few months xx

Anjas-Artefaktotum zei

Both creations are wonderful.
I wish you a happy, healthy and creative New Year,
groetjes Anja

Janine zei

hee Alie... ook voor jou de allerbeste wensen voor het komende jaar, en inderdaad, bij je wensen sluit ik me aan ☺ en je kaart is leuk joh, ook gustav maakt ook stempels?? wist niet dat ie nog leefde hahaha, maare, zonder gekheid... mooi, je tag ook, blij dat je weer terug bent.

Silvia(Barnie) zei

Great to see your works again. You've created fantastic pieces.
Wishing you a Wonderful and Happy Year 2013.

Mrs.B zei

Hi Alie, Two fabulous creations to return to Blogland with.
The tag has so much detail, and gorgeous colours.
The card is stunning, wonderful background for such a fabulous image.
Happy New Year to you.
Avril xx

Felicie zei

Both of your creations are so stunning Alie,absolutelly beautiful.
I wish you a happy new year 2013.
Greetings
Felicie

Buttons zei

What a way to start 2013! Love both of these Alie. Have a Happy New Year. Hugs, Jenny x

catherine zei

Happy new year Alie and so glad to see you back in blogland.
Both of these are fantastic and so very creative. Looking forward to seeing your new creations this year
x catherine

Anneke zei

Welcome back :)
Ineens 2 heel mooie creaties. Prachtige kleuren. Ik kijk weer mijn ogen uit, zoveel mooie details!
Ik hoop dat 2013 voor jouw weer een heel creatief jaar wordt, dan kunnen we lekker meegenieten. Super bedankt voor alle inspiratie!

Yvonne zei

Voor jou en Arie ook een heel goed, gezond en creatief 2013 gewenst! Wat ik al had gezegd, maar nog een keertje mag altijd.
Twee mooie kaarten Alie, je hebt zeker niet stil gezeten. Mooie kleuren en achtergronden, lekker veel te zien, maar toch weer rustig door de kleuren die je hebt gebruikt. Mooi!
Maar hoe ga je me nou nog bellen als je me uit het telefoonboek hebt gescheurd ....?
Ha ha!
Groetjes van Yvon

Boukje zei

Wat een mooie kaart Alie! Fijn dat we weer kunnen meegenieten van alle mooie dingen die je gaat maken. Ik wens je een goed, gezond en creatief 2013!!! Groetjes.

alix zei

Nou ALie,je bent er weer, en hoe!
Wat heb je weer voor fatastisch gemaakt !
De kleuren zijn heel a part, en wat een mooie details!
Goed idee, dat touwtje om een blokje.
Ik heb het wel eens met elastiekjes gedaan om een clear blok.
Zo zijn we altijd bezig hè !
Gr alix

Gráinne zei

Great to see you back, Alie ;o) Both projects are gorgeous, love the colors ..
A Happy New Year to you and everything you wish for ...
Groetjes, Suzanne

Jan Hennings zei

This is fantastic! Wishing you a happy 2013!!

Monique zei

Allereerst de beste wensen voor 2013!
Je tag en kaart zijn weer een genot om naar te kijken. Je opening van het nieuwe blogjaar is geweldig!
Hartelijke groetjes, Monique

Zoey zei

Erg mooi, de klimt stempel vind ik zo en zo erg leuk maar de achtergrond die je gecreeerd hebt past perfect.

Groetjes, zoey

butterfly zei

Two great pieces, Alie - you're clearly refreshed and full of creativity after your Christmas break - hope you had a great time.

I love the textures and movement on the tag, and the Klimt artwork is just wonderful with the flowers and flourishes. Happy 2013!
Alison x

Janny Jager 't Hooft zei

Wat een mooie en leuke terugkomst Alie.
je hebt je weer heerlijk uitgeleefd met alles wat je hebt gebruikt.
Zien er allebei SUPERRRRRRRRRRRRRR uit.

Groetjes Janny

Elly zei

Well, this is what i call a start with a big bang!! (:o))Alie is back. Happy New Year (:o)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...