Volgers - Followers

donderdag 3 januari 2013

Art Journal Page

Met van alles en nog wat ben ik bezig en bezig geweest, ja hoor, nog steeds "Just go with the flow". Verschillende Art Journal pagina's liggen hier, zowel los als gebonden, maar ook tags en kaarten...t.z.t. komt het wel in beeld, denk ik...maar nu eerst deze:

(Click on the picture to enlarge it)

Hier heb ik als basis een template gebruikt die ik had gebruikt voor een andere pagina, er zat nog veel inkt op, dus de natte kant op aquarelpapier gelegd. Toen met een droog doekje gaan poetsen. Dit werd de cirkelafdruk in het midden en de inkt die buiten de template terecht kwam heb ik ook uitgeveegd, waardoor er een soort kader ontstond...zo ging er geen inkt verloren en het effect werd in mijn ogen leuk.

En dan begint het...wat moet ik ermee hihihi....Nou het is dus van alles wat geworden...scrappapier, washitape, tekststempels, geschreven tekst, tijdschrift plaatje van een vrouwenhoofd, zwarte, rode en witte pen voor details en doedels. Doedels die ik via Pinterest opspoor en aan het uitproberen ben. Ik probeer geduldig te blijven, door niet meteen alles uit te proberen maar e.e.a. eerst wat onder de knie te krijgen.
Zelf ben ik helemaal weg van de doedel in de rechter onderhoek, op het stukje gescheurd papier.
Nog een paar tekststempels gestempeld...toch nog wat gestempeld dus :-)
En zowaar, deze pagina heb ik af en toe rustig weg kunnen leggen, om er de volgende dag op verder te gaan...wie weet leer ik het nog eens...dat geduld opbrengen dus :-).
Heb hiermee weer veel plezier gehad en blijf me verbazen over het toch zoeken naar meer mogelijkheden op papier! Wel een lekkere verbazing....


Voor nu weer een hartelijke groet/greetings, Alie :-)





24 opmerkingen:

Willy zei

Wat een prachtige pagina, heerlijk hè een beetje experimenteren!!

Miranda zei

Hallo Alie, jij hebt er al een paar op staan sinds de start van 2013! Een goed begin he.....wens je dit jaar veel creativiteit en plezier! Ik vind je pagina spetterend en lijkt me heel leuk om te doen! lieve groetjes Miranda

Gery zei

Joh, Alie, dit ziet er hardstikke leuk uit hoor. Die rechteronderhoek zijn net gestapelde glaasjes!! Leuk hè, dat kijken op Pinterest en uitproberen?
Mij spreken de kleuren v h geheel ook erg aan, niet echt des Alie's zo roze-achtig, daarom des te leuker.
Heerlijk, dat je je zo kunt verliezen in het maken van dingen. Ga zo maar lekker door in 2013, ennuuhh geduld is een schone zaak
:-)).
Groetjes Gery

Aukje zei

Mooi gemaakt, hoor! Leuke uitprobeersels zitten erin :-)
Groetjes
Aukje

Karin zei

Schitterende pagina, ik kan me voorstellen dat je plezier hebt gemaakt tijdens het maken hiervan!
Er is vanlles op te ontdekken, leuk!

butterfly zei

Wow - amazingly eye-catching page, Alie - so fantastic!
Alison x

Patricia zei

Wat SUPERGAAF zeg Alie, zoveel te zien op deze pagina!!!
Mooie kleuren en heel leuk dat gezicht in het midden!
Klieder jij maar lekker door hoor haha
Groetjes Patricia

Lillibelle zei

Hello Alie your page is sooooooooooo beautiful.

Paper Creations by Shirley zei

Super unique art journal page Alie, very beautiful & interesting background. Warm Greetings, Shirleyx

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Ik sta helemaal paf, wat is dit gaaf, Allereerst de kleur, super. dan wat een technieken en zoveel schitterende details. Pracht combinaties. Heb er een tijd met zoveel plezier naar zitten kijken Alie. Het plezier spat er van af. En ik kijk al weer uit naar je volgende creatie want er volgen er zeker meer, zeker weten.
Echt SCHITTEREND.
lieve groetjes Marja

Janny Jager 't Hooft zei

Wat een heerlijk art journal page Alie.
Zoveel op te zien .
Je blijft kijken en ziet iedere keer weer wat nieuws.
Je kan zien dat je hier met heel veel plezier aan hebt zitten werken en dan ook nog met zoveel geduld .
Zie je wel dat je het wel kan.

Lieve groetjes Janny

Sophie zei

Das ist ein Hammer-Werk, liebe Alie.
So ganz was anderes, als sonst.
Und du machst es wieder total perfekt.
Genial!!!

Groetjes

catherine zei

This is a fantastic piece Alie and lovely colour
x catherine

Anjas-Artefaktotum zei

Fantastic funny and wonderful page dear Alie.
Groetjes Anja

Kim Dellow zei

Totally great page Alie! Love it. Kim

Marjie Kemper zei

Fantastic page, Alie! So many interesting elements... I could sit and gaze here for a very long time. xx

Boukje zei

Wow, je begint goed in het nieuwe jaar. Wat een schitterende pagina is dit.

Marianne zei

Oh wat ben je weer lekker en goed bezig!!! Wat een supermooie pagina..echt heel artistiek en leuk van kleur! Helemaal goed dus!!
Liefs,
Marianne

Willy zei

Fantastische pagina, Alie!

Rosie zei

Wow, your journalpage is just wonderful, Alie.

Have a nice weekend

Jetske zei

Ik vind het een prachtige pagina, mooie kleuren, leuke figuren, doodles etc. , een lust voor het oog!

Anita Houston zei

What a gorgeous page...so intricate are your doddles and design.

Silvia(Barnie) zei

A wonderful page full of joy.

Ryn Tanaka zei

Alie, this is amazing! I love all of the different elements that you´ve artfully combined into one piece! If I ever get around to scrapbooking I imagine that I would want to do something like this.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...