Volgers - Followers

woensdag 9 januari 2013

A stamped and a doodled card


Een 10 minuten kaart....Drie x dezelfde stempel van Paper Artsy afgedrukt met drie tinten Adirondack.  Er is geen maskertape aangebracht. De linker parelketting is met goudkleurige pen ingekleurd, de achtergrond buiten de stempels ingekleurd met een Distress Stain. De tekst Woman (De Stempelwinkel) afgedrukt, op de randen Distress gesponsd en de kaart gemat op een bruinige onderkaart. Meer is het niet...toch vind ik dat effect mooi is geworden.

Zo snel als de bovenstaande kaart dus klaar was, zoveel meer tijd ging er in onderstaande doedel oefening zitten. En was ik bij mijn vorige blogpost nog kritisch....tralala, met dit resultaat ben ik helemaal blij!!!
Zit hier nog verbaasd te kijken, dat het gezicht zowaar ergens op lijkt! ....En verder heb ik er heerlijk op los gedoedeld. 
Waaruit blijkt dat oefenen dus wel degelijk zijn nut heeft hahaha :-)
Getekend met zwarte en witte pennen, potlood en bruinige Sakura gelpen...

En nee dames....het is GEEN zelfportret :-))))



Hartelijke groet, Alie :-)




23 opmerkingen:

Miranda zei

Mooi die drie vrouwen in verschillende kleuren Alie en je doodle portet is leuk geworden! Heerlijk toch he dat spelen.... warme groet Miranda

froebelsternchen Susi zei

cool stamping and cool doodeling Alie! I think we will see much things from you 2013!
and that´s cool too!

Juls zei

such fabulous creations!! Hugs Juls

Fieneke zei

Beide erg leuk. Ik vind je snelle stempelkaart super, wat een mooi effect om deze stempel zo te gebruiken.
Groetjes Fienekw

Marianne zei

Nou ik doe je het niet na... leuk portret gedoodled en je gestempelde kaart is ook prachtig!
Je bent wel goed op dreef ;-)
Liefs,
Marianne

Aukje zei

Heel apart effect geeft dat als je een stempel zo gebruikt, leuk hoor!! En weer zo'n grappige tekening
Groetjes
Aukje

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Wat prachtig. De drie vrouwen zijn zo mooi. Wat een prachtige kleuren en gaaf zo gestempeld. Klasse.
Bij de doodle moet je gewoon lachen. Wat een prachtig, gezellig en leuk portret. Doodle jij maar lekker er op los want dat is genieten.
lieve groetjes Marja

Gonny van der Ruijt zei

Waanzinnig leuk die doodle vrouw. Je maakt prachtige dingen.

Patricia zei

Je kaart met de dames is echt SUPER MOOI, en je doodle portret echt GEWELDIG, daar word je gewoon vrolijk van!!!!
Groetjes Patricia

Boukje zei

Wat een mooie kaart! De stempel (prachtig)) leent zich er goed voor! Mooie kleuren ook.Je doodle meisje met haar mooi sprekend gezichtje vind ik erg grappig.

Willy zei

Ik vind je 10 minuten kaart echt geweldig mooi, wat een groots effect!! En ook je doedel creatie is super mooi!!

Karin zei

je 10 minutenkaart is prachtig, een mooi effect! En ik kan me voorstellen dat je meer tijd kwijt was met die mooie 2e kaart! Groeten Karin

catherine zei

This looks great Alie and love the colours and the layout of the image.
x catherine

Janny Jager 't Hooft zei

Wat is je gestempelde kaart PRACHTIG Alie.
Zo mooi die drie verschillende kleuren.
Klasse werk hoor.

En ja hoor volgens mij heb je er een echte verslaving bij.
Wat is deze SUPER leuk en wat een prachtige doodles.
Ga zo door ,dan kunnen wij weer van iets moois van je gaan genieten.

Lieve groetjes Janny

Silvia(Barnie) zei

Both are really different, but both are wonderful.

Wanda zei

Prachtig de kaart, wat een mooi effect voor de tien minuten! En dat gedoodel, wat leer jij snel zeg, ga vooral door, kunnen wij blijven genieten!
Groet, Wanda

butterfly zei

Both are great... the stamped one is really haunting - I love the repeated image, and the doodle brought a big smile to my face!
Alison x

maria's knutselplezier zei

Twee prachtige creaties Alie, heel mooi zelfportret zo met die doodles, maar heel veel werk, je hebt je weer eens kunnen uitleven, en de tien minuten kaart brengt je dan weer tot rust, je mag fier zijn op beide resultaten

Groetjes
Maria

Jetske zei

Mooie vrouwenkaart, en leuk gedoodled. Maar als ik eerlijk ben... vond ik de vorige twee veel mooier! Smaken verschillen!

Jan Hennings zei

Such beautiful pieces!

marja Eelman-rimann zei

Hoi Alie,
vind het heel mooi geworden.
Groetjes Marja

Yvonne zei

Je stempelkaart vind ik erg mooi met de herhalende stempel.
Je doodle dame is ook erg leuk.
Groetjes Yvonne.

Saskia zei

Wat een schattig meisje heb je gedoodled.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...