Volgers - Followers

vrijdag 4 januari 2013

a DOODLE here, a DOODLE there....

Oefening baart kunst...nou ja, het zal geen kunst zijn, maar kunstig vind ik het toch wel geworden (kuch, kuch :-)). En ohhhh wat is dat doedelen nog ingewikkeld, want niet ieder lijntje verloopt zoals het moet. Toch ben ik doorgegaan, dat was een aanslag op mijn geduld hahaha...maar het resultaat is zo grappig (in mijn ogen dan he!). Misschien bekijken jullie het heel anders....

Vroeg me alleen af, toen het klaar was, of mensen die high zijn van drugs, dit soort beelden zien...Voor de goede orde: Zelf heb ik nog nooit drugs gebruikt, heb ik niet nodig ook, zo te zien...kijk maar mee :-)

Na het vinden van allerlei doedel patronen en eigen fantasie, dit geheel ervan gemaakt...met niet te vergeten een Stampinback stempel van de jongen (door mij "ontworpen") als startpunt:

(Click on the picture to enlarge it)

De ideetjes voor de verschillende vormen kreeg ik via Pinterest...daar heb ik dus ook een "bord" aangemaakt  speciaal voor Doodle en Zentangle patronen...jee wat is daar veel te vinden!!!
Als mijn geduld het volhoudt is er een nieuwe verslaving bij hoor...
Bovenstaande kaart heb ik gisteren afgemaakt, de onderstaande kaart heb ik in december 2012 gemaakt, toen had ik nog geen Pinterest voorbeelden, maar heb hier mijn fantasie gebruikt.
Moest wel, we zaten een aantal dagen in een huisje aan de Maas in Limburg...Ik had een doosje met pennen, Distress stains en papier meegenomen. Zelfs mijn laptop om doedel ideetjes op te doen, maar mijn laptop besloot ermee te stoppen, dus geen voorbeelden...

Vóór het vinden van doedelpatronen dit gemaakt:


Hartelijke groet weer voor nu - Greetings, Alie :-)

28 opmerkingen:

xxx Myra xxx zei

ik vind het echt geslaagd hoor!!!!

marijke zei

Hoi Alie. Wat ben je druk bezig. Wat een doodles en wat een kleuren.
Heel mooi.Groetjes

Marianne zei

Jeeee wat een kleurrijk gedoodle!! Wat heb je dat magnifiek gedaan met al die verschillende kleuren en vormen. Ik vind het echt wel kunst hoor!! Knap gedaan!
Liefs,
Marianne

inkypinkycraft zei

Wonderful work! Trace x

Buttons zei

Loving your doodling Alie. Superb job. You never fail to impress! Hugs, Jenny x

Sophie zei

Hallo Alie, da hast du dir aber viel vorgenommen.
Das sieht beides fantastisch aus.
Auch der Baum und der Vogel unten sind genial.
Eine tolle Leistung.
Ich bin schon gespannt auf die nächsten Werke.

Herzlichst Sophie

Aukje zei

Hey, wat een leuke creatie!! Ik heb je opgezocht op pinterest en volg je nu ook daar ;-)
Tjonge, wat heb je al veel gepind, ik ben nog lang niet zover. Eerst nog uitvinden hoe het allemaal werkt :-p
Groetjes
Aukje

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Ook deze doodle kaarten zijn weer zo gaaf. De eerste zeer kleurrijk en zoveel te zien, leuke combi met je eigen stempel. De tweede geweldig mooi gedaan, de rust van het uitzicht over de Maas heeft zijn werking gedaan volgens mij.
lieve groetjes Marja

Amanda zei

I love them, fantastic doodling
Love Amanda x

Willy zei

Geweldige doedel kaarten Alie, en zoveel verschillende doedels en kleuren, knap hóór!!

Patricia zei

Wat supergaaf zeg Alie, ik vind het echt Kunstig hoor!!!!
Heel mooi gelukt ook!
Gr Patricia

Von zei

Wonderful doodling cards love the use of the bright colours :)
Von ☺

Wanda zei

Man wat ben jij toch creatief! Ik vind het echt heel erg leuk, haha ik houd wel van felle kleurtjes. Ik heb ook wel wat gedoodeld, alleen op ansichtkaartformaat want een a-4-tje is me te groot. En ik heb nog niet gewerkt met kleuren. Maar jij moedigt me aan door jou gedoodel, dank voor de inspiratie
Wanda

catherine zei

These are just great Alie. the colours in the first one are fantastic and love the tree and the patterns
x catherine

Anjas-Artefaktotum zei

Your doodling works are so wonderful creations!

Paper Creations by Shirley zei

Wow Alie, so much wonderful doodling. Both are great cards, the first so colourful, but I think the 2nd is my favorite (difficult choice). Have a great weekend, Shirleyx

Gráinne zei

Beutiful and colorful cards, Alie. That's a technique that has to wait with me with my noisy and restless sorroundings over here ... it would be a good 'therapy' against my impatience, though LOL
Great work. Groetjes, Suzanne

Silvia(Barnie) zei

... and a doodle every where. Just fantastic pieces.

Ank zei

Leuk hoor Alie.
Wat een uitvinding he, dat Pinterest...beetje verslavend ook volgens mij LOL

Yvonne zei

Wat is hij gaaf geworden Alie. Bij het zien van je kleurrijke doodle kaart moest ik gelijk denken aan de term "peace mènn" en dan gezegd door de slome hippie Neal uit de serie The young ones (geen idee of dit je wat zegt). Er verscheen in ieder geval een grote grijns op mijn gezicht.
Ik ga zo even bij je board op pinterest kijken.
Groetjes Yvonne.

Saskia zei

Wow, Alie, ik let even niet op en je hebt weer 3 berichtjes gepost. Wat een mooie dingen heb je gemaakt en allemaal totaal anders qua stijl en kleur. Dat valt dan meteen op als je ze tegelijk bewondert.
Ik vind deze ook erg gaaf, we kunnen wel wat kleur gebruiken in deze grauwe tijd.

butterfly zei

Your work is so full of life and fun and spontaneity - great colours, great stamps (of course!!), and great doodling - love it all!
Alison x

Karin zei

Jij hebt geen drugs nodig,haha, dit ziet er prachtig uit heerlijke flowerpower kleuren! Fijn weekend, groeten Karin

Janny Jager 't Hooft zei

WAUWWWWWWWWWWWWWW Alie wat heb je mooie doodles gemaakt zeg.
De eerste is zo vrolijk en kleurrijk en zoveel op te zien,dat je bijna niet weet waar je moet beginnen.
Echt hier word je vrolijk van.
De tweede is in vergrlijking met de eertse heel rustig maar zeker niet minder mooi.
Klasse werk allebei.

Groetjes Janny

Julia S-W zei

Happy New Year Alie to you and your family! I've had a long break until yesterday and now I'm trying to catch up with everyone. Your zentangle work is amazing and I love how good your stamps look with the designs too. I'm intrigued by 'tangling' but just don't think I've got the patience to sit there and learn how to do it! I'm not keen on the black and white versions, I much prefer your coloured ones - so vibrant and happy looking (if you understand what I mean!).
Juliaxx

Juls zei

stunning!! Love your doodling, and the colour is just amazing!!! Hugs Juls

maria's knutselplezier zei

Waw Alie, goed bezig zie, ik twee super prachtige doodle kaarten in een
keer erg mooi allebei, ik kan echt niet kiezen, de boom vind ik wel super en dat was maar een experiment!!!gewoon PRACHTIG!!!

Groetjes
Maria

Ryn Tanaka zei

Love the patterns in the tree!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...