Volgers - Followers

maandag 3 december 2012

Tag - If you're feeling blue...


Allereerst wil ik de volgers die zo trouw en enthousiast reageren, weer eens enorm bedanken!
Met al jullie reacties ben ik blij...

First I want to say thanks to the followers who give their loyal and enthousiastic comments so often!
They make me very happy..




Op glanzend cardstock diverse kleuren Dylusions Ink Spray aangebracht. Met diverse templates en Distress stains gewerkt op de achtergrond. Bloemen en bladeren stempels van Stampinback gebruikt.
De tekst is (weet het niet meer zeker) van Inkadinkado..met zwarte Adirondack gestempeld en met clear embossingpoeder bewerkt. De bloemen ingekleurd met gele identypen. Witte Sharpie pen gebruikt voor accenten. Het meisje met vleugels is een plaatje. Zowel boven- als onderin het jute bewerkt met witte acrylverf. Op de tag een penseel gelijmd en een houten vlinder.


Hartelijke groet/Greetings, Alie :-)

26 opmerkingen:

Saskia zei

Wat een leuk idee om dat vlindertje zo te kleuren!

Marianne zei

Deze is gaaf!!! Ik had de tekst al ooit eens ergens gezien en vond hem reuze leuk en samen met dit schattige meiske en het penseeltje is het weer een compleet beeld. Prachtige achtergrond (ja, daar kijk ik natuurlijk ook naar hahaha) en de knoopjes jute bovenin: SUPER!!
Liefs,
Marianne

maria's knutselplezier zei

Wat een prachtig kleuren pallet, Alie, ook al voelt een mens zich een beetje blue das rap over als men naar jou creatie kijkt, ik vind het weer schitterend en zo schattig!!!

Groetjes
Maria

Aukje zei

Nou weet ik niet of je mijn reactie gekregen hebt, want blogger deed het niet zoals anders :-( Ik wilde je zeggen dat je labels er schitterend uitziet.
groetjes
Aukje

Wanda zei

Prachtige tag Alie, mooie kleuren en het meisje is ook erg mooi. En de tekst die vind ik ook geweldig, ik zou er zo van opknappen als ik zo'n tekst op een kaartje zou krijgen.
Groet, Wanda

Danielle v/d Horst zei

Weer een hele leuke creaties Alie lieve groetjes Daniëlle

Valerie Deconinck zei

vind het een super mooie tag!!

groetjes Valerie

xxx Myra xxx zei

wat een plaatje weer!! mooi..

Karin zei

een erg leuke en originele tag!Leuk die penseel!

herminesplace zei

Heerlijk die vrolijke kleuren, hier word je vanzelf blij van!

Boukje zei

Ziet er heel mooi uit! Leuk met dat jute. Groetjes.

Willy zei

Ha, ha...geweldige tekst en een super mooie tag!! Mooi die verschillende kleurtjes en dat meisje met haar vleugels!!

Anneke zei

Wat is dit toch weer mooi Alie! Prachtige kleuren ook. Altijd leuk om hier te komen kijken!

catherine zei

This is just so beautiful Alie and I am feeling that way today so using your advice and trying now to think of a lovely colour to choose instead
x catherine

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Wat is ie weer leuk Alie en natuurlijk erg mooi. Gave kleuren en combinaties. Weer vol creativiteit.
lieve groetjes
Marja

Patricia zei

Wat PRACHTIG weer Alie!!!
Gr Patricia

Jetske zei

Alweer een juweeltje!

Buttons zei

So clever again Alie! This has been beautifully done and so carefully planned that it takes lots of looking at to see all your little details and to take in the message. Hugs, Buttons x

Marjie Kemper zei

Alie, this is gorgeous! Love the background and the different ways you have colored everything.

Janny Jager 't Hooft zei

Leuke en mooie tag heb je weer gemaakt Alie.
Met zoveel leuke details.
Heerlijk om naar te kijken.

Groetjes Janny

Paper Creations by Shirley zei

Beautiful tag, love the colours and the quote is wonderful ! Greetings, Shirleyx

Els de Graaf zei

Hoi Alie,
Ik zag dat je op mijn website was geweest en een berichtje in mijn gastenboek had gezet.
Wat Leuk!!!!
Nu ben ik wat aan het snuffelen in jouw blog. Wat is die mooi en wat een mooie dingen maak je.
Prachtige kaarten. Kom snel weer eens terug.
Els.
www.elsdegraaf.eu
zus van Marja.




marja Eelman-rimann zei

Hallo Alie wat een lief engeltje
schattig gewoon ,geeft al een beetje kerstsfeer.
ik ben bezig met een kerst engel moeilijk hoor.
je ziet haar vanzelf verschijnen .
groetjes Marja

Sophie zei

Boah, das Tag ist umwerfend schön.

Tschüß, Alie :-)

Silvia(Barnie) zei

Wow, that's an amazing tag.

Cath Wilson zei

Ooh, one of my favourite stamps - I LOVE those children's quotes! Wonderful colours and lovely work, Alie x

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...