Volgers - Followers

woensdag 12 december 2012

Playing and discovering...


(Bijna A4 formaat)

Deze kleur blauw/groen vind ik zo mooi, maar heb ik niet. Dus met kleuren kindertoververf aan het mengen gegaan, met dit resultaat als ondergrond. Zomaar gaan kliederen met de verf en een kwast, daarna met Acryl effect pasta, tekststempels van Art Journey, twee vintage plaatjes, boekpapier met bruine Distress inkt, cirkels, rechte lijnen met een Identy pen getrokken, vlinder van Stampinback getempeld. Met de rode Distress stain rondjes afgedrukt en stippen er omheen gezet met een rode Identy pen. Met zwarte pen een soort kader aangebracht.
Geen idee wat het voor zou moeten of kunnen stellen, maar ondanks het "geklieder" vind ik dat het toch wel iets heeft gekregen. En zo blijf ik maar aan het spelen en ontdekken...wat 'n heerlijke hobby is het toch.


Hartelijke groet, Alie :-)






26 opmerkingen:

Janine zei

heerlijk je zo bezig zijn, die kleuren zijn inderdaad erg mooi Alie, dus lekker door knuddelen!!!

Elly zei

Zo is het...(:o)en het lijkt op art boven op. Schitterend!!!
xoxo

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Een genot om naar je spelen en ontdekken te kijken. ik kijk echt mijn ogen uit. Wat een creatieve werken. Ik denk inderdaad dat jezelf versteld staat van al dit moois. Blijf it maar lekker doen af en toe dan geniet ik mee.
lieve groetjes Marja

Danielle v/d Horst zei

Een hele mooie kleur geworden en het is niet altijd makkelijk om precies de goede kleur te krijgen.
Het is weer een hele leuke kaart geworden lieve groetjes Danielle

Lillibelle zei

Dat ziet er absoluut fantastisch Alie. Dat is gewoon geweldig.

Rosie zei

This is very beautiful, love the colors an the Images. I believe that it was a lot of fun, Alie

Silvia(Barnie) zei

Wow, Alie, that's a wonderful page.

xxx Myra xxx zei

heerlijke kliedercreatie Alie!

inkypinkycraft zei

A really beautiful and dreamlike quality to this make trace x

Aukje zei

Heerlijk, een beetje kliederen! En ook nog met mooie kalligrafieletters ;-p
Groetjes
Aukje

Willy zei

Helemaal mee eens, het is een heerlijke hobby waar je je fantasie heerlijk in kwijt kunt! Prachtige pagina Alie, mooi van kleur en ik hou van die vintage uitstraling!

herminesplace zei

Ziet er heel romantisch uit.

marijke zei

WOW en dat noem je kliederen. Gaaf hoor.Groetjes

Buttons zei

It is by playing that we come up with some fantastic results. You have created a wonderful piece here Alie. Love these colours and the texture you have built up. Keep playing Alie. Hugs, Jenny x

Anjas-Artefaktotum zei

Your playing is wonderful. Love the background colors and textures, the doodling and alle elements you've added.
Groetjes Anja

Janny Jager 't Hooft zei

Wat kan jij toch heerlijk spelen en kliederen zoals jij het noemt.
Nu ik vind het geen kliederen hoor.
Ik vind het super gaaf en een hele aparte en mooie kleur is het geworden.

Liefs Janny

Karin zei

knap van je dat je de kleur hebt gekregen die je graag wilde, mooie creatie is het weer geworden, prachtig!

froebelsternchen Susi zei

adorabel Alie.. I love it... wonderful colors...a gorgeous composition ! WOW!

maria's knutselplezier zei

wat een sfeervolle pagina Alie, ik geniet met volle teugen van dit prachtige vintage bladzijde , de kleuren combinatie past volkomen bij de sfeer, heel mooie achtergrond ook!!!

Groetjes
Maria

Marianne zei

Ben weer wat laat zie ik, maar wil toch nog even zeggen dat ik je pagina erg mooi vind. Mooi die zachte kleurtjes en die vintage uitstraling!
Lieve groetjes,
Marianne

Miranda zei

Hoi Alie, wat een schitterende kleur inderdaad en geloof ook niet dat ik die bezit in deze tint! Moet toch ook eens achter die toververf aan.......was toch Hema??
ik vind je werkstuk in ieder geval heel mooi en ook die met die vrouw van Donna Downey, schitterend hoor en lekker verder spelen!
p.s goed idee van de kerstkaart....stuur al een paar jaar niet meer en dit is leuk!

liefs Mirandax

Boukje zei

Prachtige vintage pagina!

Anita Houston zei

Gorgeous! Love the border!

Mariëtte zei

Ja Alie fijn toch zo'n leuke hobby met iedere keer zo'n pracht resultaat. Zo ook deze weer!

butterfly zei

Gorgeous turquoise and I love the layered images - beautiful artwork, Alie!
Alison x

Bianca Kalksma zei

wow, dit is mooi geworden! En de kleur blauwgroen heb je perfect gemaakt! Mooie lagen heeft deze pagina, prachtig!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...