Volgers - Followers

maandag 17 december 2012

We'll meet again in blogland in 2013 - love that idea! :-)

BLOG PAUZE tot 2013
 

 Dank jullie wel voor de vele attente reacties op mijn creaties in 2012! Dat waardeer ik zeer!
Met plezier volg ik jullie blogs ook en laat me er graag door inspireren...en hoop dat in 2013 te kunnen blijven doen...dus blijf alsjeblieft creatief :-)

Zoveel gezondheid, liefde, geluk, blijheid en creativiteit als maar mogelijk is, in 2013!

Tot 2013!!! Hartelijke groet, Alie :-)


  TIME OUT TILL 2013
 
 Thanks for all your kind comments on my creations in 2012! I really appreciate it....
With pleasure I follow your blogs and let me inspire by you...and I hope to be able to do that in 2013 too...so please stay creative :-)

As many health, love, luck, happiness and creativity as possible, in 2013!

Till 2013!!! Greetings, Alie :-)



 

29 opmerkingen:

maria's knutselplezier zei

Dank U wel Alie, voor al deze lieve wensen, en hoop dat het volgende jaar voor jou een schitterend en deugddoend jaar mag worden, met heel veel warmte,een goede gezondheid en vrede!!

Groetjes
Maria

Yvonne zei

Heel goed plan, even een blogpauze inlassen om onder de kerstboom te gaan zitten. Die ziet er mooi uit bij jullie ...... Ha ha!
Ook voor jullie gezellige dagen en een heel goed, gezond en heel creatief 2013 gewenst!
Lieve groetjes van Yvon

herminesplace zei

Voor jou en je familie ook hele fijne kerstdagen en alle goeds en creatiefs voor 2013 toegewenst.!

Patricia zei

Jij ook HELE FIJNE dagen Alie, en ik hoop dat je in 2013 net zoveel moois blijf maken als dit jaar. Ik heb ervan genoten!!!!
Groetjes Patricia

Boukje zei

Lieve Alie, ook ik wens jou hele gezellige dagen samen met je familie, en een goed en creatief 2013!
Groetjes, boukje.

xxx Myra xxx zei

jij ook hele fijne feestdagen!!!!

Willy zei

Dank je Alie, jij ook hele fijne dagen gewenst en een gezond, liefdevol en creatief 2013 gewenst!!

Sophie zei

Danke, liebe Alie, für deine guten Wünsche.
Auch ich wünsche dir und deiner Familie ein wundervolles besinnliches Weihnachtsfest ohne Stress und mit viel Lachen.
Und ich wünsche dir ein gutes neues und gesundes Jahr 2013.
Auf das sich deine Herzenswünsche erfüllen mögen.
Umarmung und in Freundschaft alles Liebe von Sophie

Aukje zei

Jij ook fijne Feestdagen en een Creatief 2013. Ik hoop dat we nog veel mooie creaties zien van elkaar en nog heel vaak berichtjes kunnen sturen :-)
Groetjes
Aukje

Saskia zei

Jij ook fijne feestdagen en tot volgend jaar!

Janine zei

Neem het ervan meid, af en toe rust is heerlijk, voor jou mooie rustige, warme creatieve dagen! Tt in het nieuwe jaar!

Paper Creations by Shirley zei

Enjoy the Season Alie ! All the best to you in 2013 and thank you for all your inspiration and kind words this year ! Enjoy ! Shirleyxx

Marianne zei

Bedankt voor je lieve kerstwensen en ik wens jullie ook hele fijne kerstdagen toe en een heel creatief en vooral gezond 2013!
Tot cvolgend jaar !
Liefs,
Marianne

Danielle v/d Horst zei

Ik wens jou ook een heel creatief 2013 toe blijf die mooie dingen maken veel gezondheid lieve groetjes Danielle

Hella zei

Jij ook hele fijne kerstdagen Alie en dat 2013 mag brengen wat je er van verwacht. Je blog is altijd de moeite waard om een bezoekje te brengen. Dus ik hoop dat je net zo doorgaat aaankomend jaar en dat we weer vele mooie creaties van je mogen bewonderen.

Karin zei

Jij ook hele fijne kerstdagen en een gezond en creatief 2013! Groetjes Karin

Fieneke zei

Hoi alie, ik wens jouw ook fijne feestdagen toe en een heel gezond en creatief 2013. Bedankt voor alle creatieve inspiratie! Ik hoop in 2013 weer van al jouw creatieve uitspattingen mee te mogen genieten.
Groetjes Fieneke

catherine zei

Wishing you and your family a very lovely christmas Alie. It has been a pleasure visiting your blog this year and seeing all your wonderful creativeness. So glad I became a follower. All the best to you and here's to a very creative new year
x catherine

Julia S-W zei

All good wishes to you too for a wonderful Christmas break! Mine will begin on Sunday and I think it's a very sensible idea.
I have LOVED being a follower of yours and have been constantly inspired by your creativity which is totally wonderful.
I shall email you soon for a catch up.
Big hugs again,
Juliaxxx

diane hasthorpe zei

Alie, I have enjoyed following your blog. Have a wonderful Christmas and New Year. Happy creating. Cheers, Di

marja Eelman-rimann zei

Hallo Alie,
voor jou het zelfde,
en dat iedereen zo maar mag door gaan met zijn of haar creativiteit.
gezond 2013
Groetjes Marja

ALIX zei

Heel fijne dagen ALie en tot 2013!
Gr ALix

Janny Jager 't Hooft zei

Fijne en gezellige dagen saampjes .
Hoop dat volgend er goed voor jullie uit gaat zien.
Hoop dat je ons volgend jaar ook weer heerlijk gaat verrassen met net zulke mooie dingen als het afgelopen.
Geniet heerlijk even van je blogpauze.

Liefs Janny

Gráinne zei

Thank you so much, Alie, and the same to you.
Thank you so much for tons of inspirations, your support and many, many very wonderful and encouraging comments.
Tot ziens!
Suzanne

Bianca Kalksma zei

JIJ bedankt voor je inspirerende blogberichten! Heel fijne feestdagen en een sfeervolle blogpauze en tot volgend jaar!

Yvonne zei

Dank je wel Alie, jij ook bedankt voor al je inspirerende creaties en gezellige teksten bij je berichten. Ik wens jou en je dierbaren heel fijne dagen en een goed 2013.
Groetjes Yvonne.

Linda zei

Alie, ik kan niet de kerstdagen ingaan zonder jou fantastische feestdagen te wensen. Ik kijk uit na een nieuw jaar vol spannende creaties! Altijd genieten als ik jouw blog bezoek.
Warme groet, Linda.

Elly zei

Merry Christmas and a Happy New Year!!Thanks for all your nice comments and i see you next year(:o)
xoxo

froebelsternchen Susi zei

A happy NEW YEAR dear Alie!
xxx Susi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...