Volgers - Followers

donderdag 6 december 2012

Bleeding heart...Bloedend hart...

Met grote regelmaat geef ik aan, dat de meeste creaties ontstaan, zonder er veel over na te denken. Dat is met dit hart zeker zo geweest. Soms is voor mezelf de uitkomst zelfs heftig...
Heb getwijfeld of ik dit hart wel op mijn blog zou zetten, maar op één of andere manier vind ik het niet alleen heftig, maar ook krachtig....Als je het eng vindt, snel wegklikken dan maar!!

De ondergrond van zowel het hart als het kader erop, zijn bespoten met Dylusions Ink Sprays. Verder gewerkt met: templates, Inka Gold, witte Sharpie pen, witte gelpen, rode en zwarte Identypennen, witte en zwarte Distress stains, rood friemelkoordje...dat lijkt op bloedvaatjes en bloeddruppels.


Groetjes/Greetings, Alie

28 opmerkingen:

Aukje zei

Je hebt er ook allemaal bloedsporen en druppels op getekend, geweldig!!
Groetjes
Aukje

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Het is toch geweldig dat je je zelf zo kunt uitleven op papier. Laat alles maar komen, ik vind hem prachtig. En heel symbolisch. Super het vogeltje er in betekent toch ook vrijheid!!
lieve groetjes Marja

Paper Creations by Shirley zei

Oh my gosh this is so beautiful Alie ! Love the colours and your techniques. Warm Greetings, Shirleyx

ALIX zei

Dag ALie. je hart is ontzettend indringend gemaakt, vol technieken en heel erg creatief. Mag ik er ook bij zeggen dat het niet een favoriet van mij is, het is ook wat griezelig.
Maar kunstig? Dat zeer zeker!!!!
Knap dat je zoveel technieken beheerst!
Groetjes, ALix

Marianne zei

Inderdaad heftig, maar ik hoop dat het niet je eigen hart voorstelt, Alie. Maar wel heel fijn dat je je lekker hebt uit kunnen leven en ik vind het qua kleur ook een hele geslaagde creatie. Leuk die friemeltouwtjes erbij als bloedvaten :-)
Liefs,
Marianne

froebelsternchen Susi zei

this looks simply GORGEOUS!

maria's knutselplezier zei

Neen Alie, het is niet eng het is vooral krachtig, en ik vind het persoonlijk heel kunstig en mooi!!!

Groetjes
Maria

Danielle v/d Horst zei

Ik vind het een mooi symbool voor de Hartstichting het is heftig maar dat is een hart infarct ook lieve groetjes Danielle

butterfly zei

Such a dramatic piece, glorious colours - the ribbon looks extraordinarily like blood spreading out into veins and capillaries... brilliant work!
Alison x

Janny de Roo zei

Prachtig kleuren ook gebruikt. Ik hou hier wel van hoor...dan maar een beetje Dracula.....

lynne zei

Alie
This is so dramatic and wonderfully arty with that amazing, striking background.
Wishes
Lynne

Analia Cristina Faul zei

Chissà perchè in questi giorni di spiritualità e serenità ti sia venuta una creazione così forte,forse c'è qualcosa di deludente nella tua vita? Un abbraccio!!!

Rosie zei

Wow, Alie, this heart is gorgeous. Wonderful colours and great ideas for this project

Willy zei

Heerlijk toch dat je je helemaal kunt uitleven, prachtig hóór!!

Karin zei

Een prachtig dramatisch stuk, schitterend! heerlijk toch om zulke dingen te kunnen maken!

Anjas-Artefaktotum zei

WOW I'm speechless! What an awesome dreation, Love all things and techniques, colors and the whole design!
Really a masterpiece, dear Alie.

Janny Jager 't Hooft zei

Hier word ik even helemaal stil van Alie.
Wat heb je dit prachtig uitgebeeld.

Liefs en een dikke knuf Janny

Gery zei

Vooral de diepere gedachten hierachter zijn mooi.
Een bloedend hart moet je koesteren, het heeft veel liefde nodig om te helen om daarna ook weer vrij te kunnen bewegen op zijn eigen ritme.
Fraai stukje werk en ik voel het van binnen op dit moment.
Groetjes Gery

Silvia(Barnie) zei

A fabulous heart.

herminesplace zei

Een prachtig hart met hele moooie kleuren

inkypinkycraft zei

fab colours, wonderful make trace x

Willy zei

Eeen schitterend hart, Alie!

Willy zei

Eeen schitterend hart, Alie!

marja Eelman-rimann zei

Hallo Alie
het is goed dat je kan uiten .
en het mooie vogeltje en de andere hartjes verzachten het een beetje.
en soms hebben we een bloedend hart,
groetjes Marja

Anita Houston zei

Gorgeous color!!! WOW!!! Love the design and the fibers!

Buttons zei

So dramatic Alie. This really makes me smile. Hugs, Jenny x

Julia S-W zei

Love the colours and the layers visible in the background. A very creative piece Alie and not at all scary. Love the red fibres!
Hugs again, Juliax

Ineke zei

Eerst dacht ik HMM, vind ik dit leuk. Even goed gekeken, en ja dit is een mooi stukje art.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...