Volgers - Followers

dinsdag 4 december 2012

And the wise, old man said....


And the wise, old man said: "Count your rainbows, not your thunderstorms".

En zo is het ook he...
Begonnen ben ik met een maagdelijk witte kaart, waarop ik gespeeld heb met Distress stains. Daarna allerlei achtergrond stempeltjes gebruikt met diverse inkten.
De stempel van de oude man, blijf ik een moeilijke stempel vinden, hij kijkt zo uhhhh "zuur"? Hij wordt minder eng, als ik hem ga "bekijken" als een wijze, oude man in combinatie met oh zo ware woorden.
 De stempel is van Art Journey. De tekststempel is van Inkadinkado. Beide gestempeld met paarse Archival en geëmbost met clear embossingpoeder. Omdat ik vrolijk werd van het idee, dat hij wijs en oud is, in plaats van "zuur", heb ik hem meteen maar een paar vrolijke pluimen op zijn hoed gegeven.
Gemat op een paarse onderkaart.


Hartelijke groet/Greetings, Alie :-)


24 opmerkingen:

butterfly zei

Wonderful sentiment - and I love the card you've created round it... colours and textures full of mystery and beauty!
Alison x

maria's knutselplezier zei

Prachtige kaart, heel mooi opgebouwd, en prachtige kleuren, en inderdaad passen die woorden perfect bij die zuren man!!!

Groetjes
Maria

Marianne zei

Nou ik vind die kerel wel wat hebben en heb hem inmiddels ook aangeschaft, maar inderdaad wat maak je ermee?? Jij bent er inmiddels al achter, dat hij wijze woorden kan zeggen en dat hij prachtig is in het paars.... dus moet er zelf ook eens mee aan de slag :-) Maar of ie zo mooi wordt als jouw kaartje??? Nee, dat denk ik niet want deze is weer TOP!
Lieve groetjes,
Marianne

lynne zei

Alie
Amazing piece with that wonderful artful background.
The man and the sentiment work in perfect harmony.
Wishes
Lynne

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Maar van de zure man straalt wel de wijsheid af. Mooie combi en kleuren Alie. En de tekst is geweldig mooi.
Gaaf geheel.
lieve groetjes Marja

catherine zei

Beautiful piece Alie and great colour. Wise saying too
x catherine

froebelsternchen Susi zei

fab.. a piece of ART!

Willy zei

Prachtig kaartje Alie, wat een leuk idee die veer op de hoed van de wijze man...en tja...de tekst is zóóó waar!!

Danielle v/d Horst zei

Mooi die wijze man en ja oudere mannen kijken wat somber er valt niet meer zo veel te lachen voor ze maar je kaart is prachtig lieve groetjes Danielle

Aukje zei

Met dat veertje op lijkt het meer een wijs opperhoofd ;-p
Prachtig gemaakt!!
Groetjes
Aukje

Wanda zei

Nou, ik vind hem nog steeds wel wat zurig. Maar de rest van de kaart inclusief de tekst vind ik toch wel erg mooi!
Groet, Wanda

Karin zei

Prachtige kaart met een geweldige achtergrond. Ik vond hem in het begin lelijk en inmiddels vind ik hem prachtig, voor mij is het een wijze oude man, een soefi. Groetjes Karin

Nora MacPhail zei

Very profound saying! Goes well with your imaginative painting.

marja Eelman-rimann zei

hoi Alie
ik vind hem wel heel apart en mooie paarse kleur.
groetjes Marja

Miranda zei

Ha Alie, het is maar met welke blik we kijken he en dat gaat voor veel dingen op, ik vind hem mooi! liefs Miranda

Bianca van Noort zei

Prachtig

Gráinne zei

I love the background, beautiful and mysterious. The sentiment is great, too :-)
Suzanne x

Yvonne zei

Hele wijze uitspraak! En daardoor wordt de, inderdaad zuur kijkende norse man, ineens een wijze man! Mooie kleurencombi, mooie achtergrond!
Eens kijken of ik ook nog iets vrolijks uit deze man kan halen met mijn stempel, want hij ligt wel ergens een beetje ver weg, vrees ik .....
Fijne dag, groetjes van Yvon

Willy zei

Heel mooi, Alie!

Janny Jager 't Hooft zei

Wat heb je van die zure oue man een super mooie wijze man gemaakt zegt
Prachtig die tekst erbij.
Je hebt de man wel een pluim op z'n hoed gegeven ,maar van mij mag je die zeker ook aan jezelf geven .

Liefs Janny

Gery zei

Wat een mooie en bijzondere kleuren heeft deze kaart gekregen.
Mooi geheel hoor!
Groetjes Gery

Patricia zei

Super kaart weer zeg.
Mooie achtergrond ook.
Gr Patricia

Marjie Kemper zei

SO true! Love the sentiment and your beautiful background.

Silvia(Barnie) zei

A fabulous saying on a wonderful card.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...