Volgers - Followers

donderdag 29 november 2012

Tags with alcohol inks

Vandaag stond hier weer een freubel- en praatdag gepland met Janny...en dan is het mijn beurt om iets te verzinnen. Vanmorgen en een deel van de middag zijn we bezig geweest met het uitwerken van een setje van drie: notitieblokje, kaart en envelop (zie ook blogpost van gisteren). Wat we vandaag gemaakt hebben, kan ik nog niet laten zien, want de foto's worden niet mooi bij kunstlicht...dus morgen wordt de vandaag gemaakte set gefotografeerd bij daglicht.

In de loop van de middag zijn we aan de slag gegaan met alcohol inkten. Mijn "opdracht" voor zowel Janny als mij, was eigenlijk heel simpel...alleen druppelen met kleuren alcoholinkt en er bloemen van maken...dit is mijn resultaat geworden:


De tweede "opdracht" met alcohol inkten was...druppelen en er vogeltjes van maken...en dat werden bij mij deze langbenige blauwbruingrijsgebektebirddaykwetteraars:



Het was weer een erg gezellige dag met -vonden wij zelf - leuke resultaten. Zo grappig om elkaar en onszelf uit te dagen. En de eindresultaten zijn toch zó verschillend geworden...we doen niet aan naäpen, dat kunnen we beiden niet :-)
Janny weer enorm bedankt voor de heerlijke uren!!


Hartelijke groet/Greetings, Alie :-)



24 opmerkingen:

Gráinne zei

Both of them are very beautiful, Alie. Prachtige kleuren. Those birds are hilarious ;-) love them. Very cheerful ...
Suzanne xx

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Wat zijn ze gaaf Alie. Werkelijk super. De onderste vind ik helemaal te gaaf. Wat een leuk idee weer en mooie kleuren bij elkaar. Een feest om naar te kijken.
groetjes Marja

Karin zei

wow de een is nog mooier en leuker dan de ander, ik vind die vogeltjes schattig!!!

herminesplace zei

Echt super GAAF!

Aukje zei

Wat een leuke freubelwerkjes!! Die vogeltjes vind helemaal te gek :-)
Groetjes
Aukje

Yvonne zei

Super leuke kaarten Alie! En ik zag ze bij Janny ook al in mijn sidebar en dacht meteen, die hebben samen weer ween knutseldagje gehouden, leuk!
Mooie kleuren bij elkaar, een heel vrolijk geheel, ook door de teksten, helemaal goed!
Lieve groetjes van Yvon

Janny Jager 't Hooft zei

Heerlijk om ze nog eens hier goed te bekijken Alie en wat heb je ze mooi afgemat.
Ze zijn super super leuk.
Nogmaals bedankt voor de "les"en de onwijs gezellige dag.
Liefs Janny

Willy zei

Wat een gave kaartjes, ik vind vooral de onderste helemaal super!!

Wanda zei

Wat een leuk idee om je zo te beperken en je creativiteit te laten stromen! En ik vind de kaartjes echt heel erg leuk!! Haha vooral de lange pootjes!
Groet, Wanda

xxx Myra xxx zei

wat een heerlijke dag moet dat geweest zijn. en de resultaten zijn prachtig!

Amanda zei

Love them both, but epecially love the birds, made me smile
Love
Amanda x

Elly zei

Wat heb je weer iets schitterend verzonnen zeg...De vogeltjes vind ik echt heel mooi en schattig (:o)

Paper Creations by Shirley zei

Beautiful Alie ! I love the doodling around the ink splats. You make me re-think that I should buy alcohol inks. I've resisted so far.... have a great weekend, Shirleyx

Patricia zei

WAUW wat is dit weer SUPER GAAF!!!
Ik vind dit Kunst met een grote K!!!!
Gr Patricia

marijke zei

Hoi Alie wat mooi zeg zo zie je maar weer wat je met een druppel inkt kunt doen. Groetjes

Sophie zei

Toll, Alie.
Sehr moderne und ausgefallene Werke.
Die Art gefällt mir sehr.
Und die Vögel sind unglaublich witzig :-)

xoxo

Marianne zei

Wat zijn ze LEUK !!!!
Lieve groetjes,
Marianne

froebelsternchen Susi zei

fantastic !!!

Jetske zei

Ook jouw uitwerkingen zijn heel erg mooi geworden! Ik zou zeggen, druppel lekker verder!

Silvia(Barnie) zei

How wonderful, both of your cards are wonderful. Cannot decide which I like best.

Anita Houston zei

To make the drops into birds is genius!!! I love it!!!!

Marjie Kemper zei

I love what you've been doing with the alcohol inks, Alie. These little birds and the flowers with the writing on the stems are so fun and whimsical!

Myriame zei

Heel leuk en bovendien ook prachtig!!!

Cath Wilson zei

Wonderful, Alie - how great to see you play like this x

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...