Volgers - Followers

donderdag 22 november 2012

Love Wish Dream - Acrylpaint, Inks and Inka Gold


Dit begon met het idee om te gaan schilderen met acrylverf (wat ik niet onder de knie heb)...gele ondergrond geschilderd, gedeelte blauw, dat water moest zijn, gedeelte groen...maar het leek nergens op. Dus de hele boel gedroogd met de heatgun en weer gaan kwasten, hahaha...het werd niet echt iets...tsja dan toch maar weer mijn fantasie laten gaan. Op apart papier de door mij gegutste vrouwenstempel met glimmend Wow embossingpoeder verhit, op het vel gelijmd. Wat Tim Holtz achtergrond stempels met Archival gestempeld. De drie bloemen van Stampinback  3 x gestempeld, zowel op het vel als op geel vellum. Twee keer het gele vellum op de grote bloemen aangebracht en 1 x op een kleinere bloem. Verdunde Inka Gold (goudkleur) om het silhouet van de vrouw heen gekwast. Met de Picket Fence Distress stain cirkels gedept en met zwarte indentypen omlijnd.
Van boekpapier een cirkel uitgescheurd, daarop een harten stempel (Stampinback) afgedrukt, gele stain van Distress erop en daarom heen met Inka Gold gewerkt. in groen en goud.
Volg je het nog?? :-)
Met Archival een stempel met kleine bladeren (Stampinback) langs de randen boven en opzij, gestempeld.
Dezelfde stempel ook met witte Acryl verf gestempeld. Als laatste nog een kolonne mieren over het vel laten marcheren. Jammer genoeg droogden die wat "vettig" op, maar dan denk je er maar bij dat ze net gegeten hebben :-).
Vier strookjes scrappapier aangebracht boven- en onderin. En daarna natuurlijk nog even met de witte Sharpie pen gespeeld op het vel en de tekst geschreven.

Een echte kunstenaar zou hier wellicht na gedane arbeid een prachtige naam geven zoals:
"Fantasie in schemer"...maar ja, ik moet bekennen dat ik geen kunstenaar ben maar me dus wel gewoon weer goed vermaakt heb met dit vel papier. Zal ik het nog maar een keer zeggen dan:
"Just go with the flow"...het zal mijn motto wel blijven, welk resultaat het ook heeft :-))))


Hartelijke groet/Greetings, Alie :-)

31 opmerkingen:

Marianne zei

Fantastisch.... ik zou je wel een keer aan het werk willen zien en het slagveld op je bureau als je alles klaar hebt. Of ben je zo iemand van het opruimerige? Lijkt me onmogelijk als je zo lekker aan het flowen bent, maar je weet maar nooit. Ik vind het in ieder geval een verrassende creatie en niet wetende dat het zo'n gevecht is geweest, zou je denken dat het alles precies is, zoals je het wou. Mooie combinatie van de stempels en heel leuke details zoals het zonnige hart.
Liefs,
Marianne

Carla zei

weer een hele mooie creatie Alie

Bianca van Noort zei

Hoi Alie,
Ja ik kan het nog volgen hoor! Hahaha, maar ik vind het resultaat super!!
Groetjes
Bianca

Janine zei

Inka golds, weer wat nieuws?? Je kaart heeft een orachtige kleuring, veel diepte, mooi alie!!!

Aukje zei

Tjonge, ik vind het al een hele kunst als je zo'n verhaal kunt schrijven over een schilderij!!!
Hij ziet er prachtig uit, heel creatief. Dus ik vind dat je een echte Kunstenaar bent :-))

Groetjes
Aukje

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Wat zit ik hier te genieten van dit moois. Wat een schitterend geheel. Het zegt zoveel. En blijf jij jezelf maar lekker volgen want dat is super. En dat je je vermaakt hebt met dit moois springtr van het beeld af. SUPER. Mooi uitgsangspunt de vrouw, alles straalt vanuit haar punt. Erg mooi.
lieve groetjes
Marja

marja Eelman-rimann zei

hallo Alie,
het is weer iets heel mysterieus geworden.
leuk he dat geknok om er iets moois van te maken.
het is je gelukt.

Fieneke zei

Wat wen geweldig eindresultaat!!! Ik vind m super creatief!
Groetjes Fieneke

Yvonne zei

Wat ben je weer lekker bezig geweest Alie en wat een prachtig resultaat. Leuk toch dat er altijd wel iets fraais tevoorschijn komt, heel mooie kleuren en een erg fraaie compositie.
Groetjes Yvonne.

Karin zei

Jij bent heerlijk met de flow meegegaan zo te zien! Mooi resultaat, veel op te ontdekken!
Fijne avond!

inkypinkycraft zei

An amazing background and gorgeous colours! Great images! Trace x

Patricia zei

Wat een verhaal zeg Alie, maar ik kon het goed volgen hoor haha.
Ik vind het eindresultaat echt PRACHTIG!!!!
En jij wil beweren dat je geen kunstenares bent?????mmmmm dat bepalen je volgers wel. haha
Groetjes Patricia

froebelsternchen Susi zei

AMAZING PIECE ALIE!!!
glamourous!

Myriame zei

Dit is een prachtig stukje ART waar je niet op uitgekeken raakt.Schitterend!!

Willy zei

Dat met de flow meegaan heb jij goed onder de knie hóór, gaat het niet links om dan wel rechtsom met een geweldig mooi resultaat!!

Yvonne zei

Wat ben je heerlijk aan het stoeien geweest met van alles en nog wat. En volgens mij een enorme bende om je heen, ha ha!
En dat moet je dan vooral maar zo blijven doen, want dát is duidelijk jouw ding, je hoeft alleen maar naar dit prachtige resultaat te kijken, helemaal goed Alie!
Lieve groetjes van Yvon

butterfly zei

Gorgeous Alie - I love the woman mysteriously silhouetted, and then the golden glowing text heart! Beautiful work.
Alison x

Janny Jager 't Hooft zei

OHHHHHHHHHHHHHHH Alie wat is dit super zeg en wat zal het op je bureau een zootje zijn geweest ,terwijl je hiermee bezeig was,
Heerlijk om te lezen hoe het tot stand is gekomen en hoe je van iets wat niet word wat je wilt toch weer iets PRACHTIGS hebt gemaakt.
heb hiet zitten genieten achter m'n p.c. en zitten grinneken om je verhaal erbij.

Liefs Janny

Wanda zei

Ik vind het prachtig Alie, leuk hoe je beschrijft hoe je verder gaat als je niet blij bent met hoe het eruit ziet.
Ik heb de foto vergroot, dan kan ik de details nog beter zien. Elke keer even teruggekeken naar je beshcrijving en ik kon het allemaal volgen. Het lijt me leuk als je van zo'n werk procesfoto's maakt!
Groet, Wanda

Paper Creations by Shirley zei

Hi Alie, wow you much a lot into this beautiful creation. The background is wonderful, great colors & images. The silouette stamps that you made is wonderful with your background art ! Warm Greetings, Shirleyx

diane hasthorpe zei

Alie, this is a masterful, beautiful piece. I'm glad you're going with the flow, because this is like a little bit of enchantment. Love what you are doing. Love all of the techniques you are using. Inca Gold product is great for so many uses, isn't it. Keep on going with the flow and enjoing yourself. Have a great week end. Cheers, Di

Silvia(Barnie) zei

Wow, that' a breathtaking composition, love all the details.

Anjas-Artefaktotum zei

WOW what an impressive art work. Love the deep colors and the silhouette women, the whole work looks intersting and mystery.
Groetjes Anja

Anita Houston zei

Gorgeous color! Love all the paint! Fab page!

Jetske zei

Ook al leek het dus eerst niet te worden wat je voor ogen had, het resultaat is niet verkeerd!

Inge zei

Schitterend Alie!

Janine zei

Weer zo'n mooie, en je ziet, doorgasn ook al lijkt het minder levert zulk mooi resultaat op!! Fijn weekend Alie

Ank zei

Mooi mooi mooi !

Julia S-W zei

Looks like a 'secret garden' should look if you ask me. I love the lady you made and the heart 'sun'(if it is a sun!). The ants are very funny walking around your piece - even if they are greasy because they've just eaten!!
Hugs to you,
Juliaxx

Saskia zei

Heel mooie en mysterieus resultaat, die zwevende bloemen blijven het prachtig doen, zal ze op mijn Sinterklaaslijstje zetten. Top idee om de vrouwfiguur zo in de spotlight te zetten met de Inka gold.

Marjie Kemper zei

Enchanting! So much eye candy on this page, Alie... it's dreamy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...