Volgers - Followers

vrijdag 9 november 2012

Vintage tag - You're on my mind


~~Shabby Chic~~


Met deze vintage tag heb ik me helemaal laten gaan met craftpapier, scrappapier van Tim Holtz, vintageplaatje, geponste bloemen, kindertoververf, lintjes, kant, embellishments, knopen, ponsen, heatgun, lijm, paar stempels, plakparels, paperdistresser, chalk, metalen hoekjes, koperdraad, glazen flesje met inhoud....en uiteindelijk werd het deze tag.

Mijn man vroeg of dat hoorde, al die drukke spulletjes hierop...en zogenaamd stoer zei ik toen:
Dat wordt "Shabby Chic"genoemd...maar uhhhhhh....weet het niet zeker :-)


Hartelijke groetjes, Alie :-)

37 opmerkingen:

toscania-art-life zei

Wooow Alie, dit is prachtig!
Helaas heb ik er geen geduld, rust, inspiratie hiervoor. Dus ik ga van zulke artworks lekker bij jouw genieten.

Gráinne zei

Oh Alie, that's absolutely devine! Can't point out a thing I like best, it's just perfect ... a dream!
Groetjes, Suzanne

Liesbeth Fidder zei

Peachtig Alie !

xxx Myra xxx zei

wowwwwwwwww echt prachtig!!!

Paper Creations by Shirley zei

Wow so beautiful and so much detail ! Have a great weekend, Shirleyx

diane hasthorpe zei

Alie,very vintage looking. Love all of the details you have added to your tag. You've also used some of my favourite netty/meshy ribbon and laces. Great piece of art. Have a good week end, cheers, Di

Sophie zei

Boah, Alie, was für eine gelungene Überraschung...
Was für eine herrliche Karte. So romantisch, so fein, und so viel zu gucken.
Ich finde diese Arbeit herausragend und einmalig schön.
Ein richtiger Traum, die Karte wünsche ich mir :-)

Ganz liebe Grüße und ein schönes WE

Gaby Bee zei

Wow what a beautiful tag...a feast for the eyes! All the details are so lovely and allow the eye to wander around and around. Just perfect!

Gaby xo

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

haha ik vind dit zeker Shabby Chic hoor Alie. Wat een echte vintage maar o zo mooie kaart. Mooi je tekst en plaatje!!
lieve groetjes Marja

Anneke zei

Volgens mij is dit helemaal shabby chic, supermooi. Ik blijf er naar kijken, zoveel leuke details!

Saskia zei

Erg mooi, Alie, dat is wel meer dan een tag, hoor! Moest er eventjes voor gaan zitten om het allemaal goed te bekijken. De hartjes vind ik erg mooi, heb de laatste tijd sowieso wat met hartjes.
Misschien moet ik er gebruik van maken en me alvast op de Valentijnstijd storten :)

Felicie zei

Wow Alie this is so beautiful,so much details,wonderful.
Greetings
Felicie

marja Eelman-rimann zei

hallo alie,
wat een beeldige tag.
ik vind hem te gek.
groetjes Alie

Willy zei

Prachtig Alie, ik ben dol op vintage en euhhhh...shabby chiq, héél mooi gemaakt!!

Myriame zei

Wat een prachtige tag, ik raak er maar niet op uitgekeken!!

herminesplace zei

Helemaal goed, helemaal shapbby chic and helemaal vintage :o)

catherine zei

This is just beautiful Alie. love the embellishments and so textural looking too
x catherine

Janny Jager 't Hooft zei

Hij is inderdaad Shabby Chique Alie.
Heerlijk zoveel als hierop is te zien .
Was genieten om dit te mogen bewonderen.

Lieve groetjes Janny

Silvia(Barnie) zei

That's a fantastic creation, love all the details and especially the texture.

Karin zei

haha grappig die man van jou! Maar je tag is werkelijk schitterend met al die dingetjes erop! Fijn weekend!

Julia S-W zei

Sorry I've been missing for a while. Weekend in France and then busy and poorly but I'm back now! This is just stunning Alie. I can't list everything I love about it because it would take too long but honestly, I think it's my favourite piece of yours so far (Mind you, I think that about almost all of your work but this is exceptional!). I loved your long list of things you used too.
Have a wonderful weekend.
Juliaxx

Wanda zei

Haha ik zag je kaart zonder je tekst nog, en ik dacht ook een mooie drukke kaart. Maar dat is dus shabby nu weet ik het ook! Ik vind m wrg mooi, juist door het drukke beeld en toch komt het plaatje in het midden goed uit.
Groet, Wanda

Amanda zei

what a great tag with lovely shabby detail
amandax

Ank zei

Hoe het ook mag heten het is prachtig en kunstzinnig.
Wij kunnen hier wel van genieten hoor.

Elly zei

The coolest tag ever!! It seems, it's the best way to *just create* or how you call it* Go with the flow* I love all the different layers of paper, texture and embellishments you used.
Have a nice weekend, Alie (:o)

Marianne zei

Helemaal prachtig deze tag. Lekker druk en zo veel op te zien. Geweldig gedaan!! Liefs,
Marianne

Gery zei

Dat ziet er weer lekker creatief uit, Alie. Mij spreekt dit kleurgebruik heel erg aan.
Het mannelijke commentaar klinkt me wel bekend in de oren :-))
Groetjes Gery

maria's knutselplezier zei

Prachtig hoor Alie, uw Shabby chic is fantastisch mooi gedaan!!!Ik geniet van elk detail!!

Groetjes
Maria

Janine zei

Je bent goed op dreef Alie, die van hierbenee is ook al zo kunstig gemaakt, je moet ideeen hebben das duidelijk, ;)) super goed gemaakt!!

Jetske zei

Wat shabby chique precies is weet ik ook niet, maar wat ik wel weet is dat dit een hele mooie creatie is!

Anita Houston zei

Positively gorgeous!!! I love the gold...so elegant!

Patricia zei

SUPER SUPER MOOI zeg Alie!!!!
Gr Patricia

butterfly zei

Fabulous tag, Alie - so many amazing details!
Alison x

Buttons zei

Love the layering and the gold embossing on this Alie. Hugs, Buttons x

Marjie Kemper zei

Love all the different colors and textures, Alie... it's beautiful!

froebelsternchen Susi zei

Oh my gosh! I just wasn´t here for three days..and what can I find now? Each piece is unique, amazing and so much technique and creativity inside all . Adorable! This vintage tag is GORGEOUS!
Have a good sunday!
xxx Susi

Mrs.B zei

Hi Alie, I love seeing your creations, and this is no exception. Beautiful shabby chic.
Avril xx

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...