Volgers - Followers

vrijdag 16 november 2012

Gift tag - Journey


Toen deze tag "af" was, dacht ik: Nou dit is een vreemde kleuren combinatie geworden...maar mijn best wel kritisch  oprechte echtgenoot, vond deze tag geweldig mooi. Dus ik zet hem toch maar op mijn blog...speciaal voor hem! Want zelf ben ik er nog niet uit of ik de tag mooi of vreemd vind...dat overkomt me niet snel, die twijfel...
Op glanzend papier heb ik gele, groene, blauwe en rode Shadow paint geblazen en meteen daarna gesprayed met water en met de heatgun snel gedroogd. Links  boven en in het midden de bladeren template gebruikt in combinatie met Inka Gold roze en oud goud.
Takjesstempel van Stampinback gebruikt. De vrouw is een onbekend stempelmerk voor mij, heb de stempel ooit tweedehands overgenomen. Ingekleurd met verfpennen van de Action (in gebruik, Marja :-)).
Links bovenin een bloem samengesteld. Rechts een coupon gelijmd. Middenonder een stans van Tim Holtz, bewerkt met Distress stains, stippelstempel van De Stempelwinkel en tekststempel van Stampinback. Koordjes met nietjes vastgemaakt. Nog even met de witte Sharpie pen gespeeld. De randen van de tag had ik voor het bewerken gescheurd. Het geheel op een bruine onderkaart geplakt, die in tagvorm gesneden en beïnkt met zwarte chalk.


Hartelijke groet, Alie :-)




23 opmerkingen:

Marianne zei

Hoi Alie,

Ik vind deze mooi!!! Het zijn mooie kleuren.

Groetjes Marianne Seip

Aukje zei

Ik vind hem er heel mooi uitzien! Mooie kleuren, dus niet meer twijfelen hij mag gezien worden :-)
groetjes
Aukje

Rosie zei

Wow, Alie, your tag is gorgeous. The colours are fabulous.

Have a lovely weekend

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Wat ben ik blij met die man van jou )haha' want dit is schitterend. Heel apart en ik vind de kleuren ook eindeloos mooi. Je combinaties zoals gewoonlijk prachtig.
lieve groetjes Marja

Sticky Fingers zei

Je echtgenoot heeft een goede smaak, heel erg mooi Alie. En wat een mooie vrouwenstempel. De roze blaadjes, erg mooi. Dus, niet twijfelen! Haha. Fijn weekend.

Karin zei

Ben het helemaal met je man eens, het is een prachtige tag! Fijn weekend!

Marianne zei

Ik vind hem heel apart, maar zeker de moeite waard. Heel interessante kleuren; als je twee dezelfde moest maken ging het je vast niet meer lukken :-) Maar hij mag zeker gezien worden!! Liefs,
Marianne

lynne zei

Look at that amazing background!
So cool.
Wishes
Lynne

Julia S-W zei

I think you should love it because everything about it is beautiful. The colours are wonderful along with the stamped figure.
Have a wonderful weekend.
Big hugs,
Juliaxxx

froebelsternchen Susi zei

How ARTSy is this? GORGEOUS!

Janny Jager 't Hooft zei

Wat is er in hemelsnaam mis met deze tag Alie
Het is en juweeltje met super mooie kleuren en heel apart stempel gebruik.
Heerlijk om te zien juist hoe je hebt zitten spelen met alles wat je hierop gebruikt hebt.
Manlief heeft gelijk hoor .
Kan me heel goed voorstellen dat hij hem prachtig vind.

Lieve groetjes Janny

Felicie zei

Great Tag Alie.
Greetings
Felicie

Willy zei

Je man heeft er verstand van hóór, hij is prachtig!!

xxx Myra xxx zei

wow alie, ik vind hem gaaf hoor!

Paper Creations by Shirley zei

Wow Alie, what a gorgeous tag. Great colors & texture, great work ! Have a wonderful weekend, Shirleyx

herminesplace zei

Prachtig en zo heerlijk kleurrijk. Fijn weekend.

Sophie zei

Das ist ein saustarkes Tag!
Die Farben sind total klasse.
Super, Alie :-)

Groetjes

Marjie Kemper zei

So much to look at, Alie... love those stacked flowers and the pink texture and your white pen accents... yum!

marja Eelman-rimann zei

hoi Alie ,
deze had ik gemist je gaat ook als een speer.zoveel werk.
prachtig hoor
Groetjes Marja

Silvia(Barnie) zei

A wonderful tag with great details.

Saskia zei

Je man heeft gelijk, hoor!

Barbara zei

Found the link, so now I won't miss your 'posts' xx

Mrs.B zei

Hi Alie, just catching up - I this this tag is fabulous - your husband has good taste!
Avril xx

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...