Volgers - Followers

woensdag 7 november 2012

Friends - Vrienden - Gift tag mixed media

Een donkerbruine achtergrond gemaakt met Verday Paint bronze, zonder te patineren. Op een stukje linnen de stempel afgedrukt met bruine Archival. De randen met donkergroene en goudkleurige chalkbewerkt. Diverse kantjes, koordjes en touw bevestigd. Van een uitgeknipte cirkel twee bloemen gemaakt, 3 groene roosjes erbij en twee gestempelde bladeren. Een hangertje met keperband waarop gestempeld is, opgehangen. Houten letters gebruikt voor het woord: Friends
Tijd geleden dat ik iets richting shabby chic/vintage heb gemaakt....was leuk om weer te doen. Toch weer eens wat vaker doen, kom ik ook weer eens wat door die spullen heen!


Hartelijke groet, Alie :-)



28 opmerkingen:

Wanda zei

Mooi Alie, een mooi contrast tussen de donkere kleuren en het kant onderaan!
Wanda

Aukje zei

wow, wat een fantastische tag is dit geworden! Mooie kleuren :-)
Groetjes
Aukje

Karin zei

Schitterende tag! knap ook hoe je die bloemetjes hebt gemaakt, ik heb ook wel eens een poging gewaagd naar dat zag er niet uit,haha

Marianne zei

Nou als je ze kwijt wilt, 'k weet nog wel een adresje hahaha.
Nee hoor, maak jij er maar weer iets moois mee, dan geniet ik wel mee op je blog. Wat een leuke tag; zoveel op te zien en weer zoveel dingen op verwerkt; heel leuk om te zien!
Liefs,
Marianne

marja Eelman-rimann zei

hallo alie,
wat een leuk ding heb je gemaakt mooi om te zien.
groetjes Marja

lynne zei

Alie this is outstanding!
That stamp looks beautiful but it is the Mixed Media element I absolutely love.
Wishes
Lynne

Elly zei

Stunning, Alie. Love the mixture of fabric and paper and your choice of colours is yummy as always.
Schitterend Mixed Media Tag (:o)
xoxo Elly

maria's knutselplezier zei

Heel mooi, dat shabby chic : vintage, vroeger deed ik dit ook wel eens, tegenwoordig ben ik nogal vlak bezig, strak is wel gemakkelijker als je het moet opsturen!!!

Groetjes
Maria

Silvia(Barnie) zei

Wow, that's breathtaking, love all the elements.

catherine zei

This looks absolutely fantastic Alie and love the overall effect of it
x catherine

Janny Jager 't Hooft zei

Wauwwwwwwwwwwwwwww Alie wat is hij mooi .
Je had het al een beetje verteld hoe hij eruit zou zien ,maar nu ik hem in het echie zie is hij toch weer heel anders dan dat ik me had voorgeseteld.
Het is een plaatje .
Heel heel veel mooie details .
Heb er heerlijk van zitten genieten.

Lieve groetjes Janny

Willy zei

Idd shabby chic, prachtig!!

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Dit zier er weer schitterend en echt 'Alie'uit!! Gave combinatie.
lieve groetjes Marja

martina's kaartjes zei

een heel erg mooie creatie ! top
grtjs, martina
x

Anjas-Artefaktotum zei

WOW what an amazing unique tag. Love all elements you've combined.It is a very special outstanding harmonisation work.
Groetjes Anja

Marjie Kemper zei

Beautiful hanging! Love that stamping on linen and how you ran the letters up vertically. I have a lot of those little hangers and haven't used them - might need to swipe this idea!

Mrs.B zei

Hi Alie, Ths is a fabulous tag, love all the different elements you've added, gives such wonderful texture.
Avril x

Paper Creations by Shirley zei

WOW gorgeous ! Love everything about this tag. Warm greetings, Shirleyx

herminesplace zei

Prachtige tag, met zoveel details, dat kleerhangertje is leuk!

Patricia zei

Weer heel MOOI zeg Alie!!!
Gr Patricia

Anke zei

WOW WOW WOW Alie absolutely stunning, I love your tag.

Hugs
Anke

marijke zei

Hallo Alie ik ben net volger van je blog geworden.Ik was je al 'n tijdje aan 't bezoeken en dacht 't word tijd om me aan te melden. Wat maak je leuke creaties,heerlijk om naar te kijken en ideeén op te doen. Ik kijk steeds weer uit naar de volgende Groetjes Marijke

froebelsternchen Susi zei

GORGEOUS!

Paula Whittaker zei

lots of lovely elements making a fab tag

Rosie zei

Wow, this tag is gorgeous, Alie, I love it

Anita Houston zei

This is just a beauty Allie! Gorgeous!

Buttons zei

Perfect Alie. What a brilliant combination of elements and textures. Hugs, Buttons x

butterfly zei

Love the stamping on fabric and the wonderful dimensional flowers - super work as always, Alie!
Alison x

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...