Volgers - Followers

vrijdag 23 november 2012

3 Cards with Alcohol ink and 1 drawing


Ohhhh en jullie maar denken dat ik zo'n troep om me heen heb....echt niet...(sstttt...soms toch wel hoor hahaha). Ik moest lachen om jullie reacties op mijn vorige schilderwerk!!! :-))
Misschien wel door jullie leuke opmerkingen, maar zeker ook door inspiratie, opgedaan op Pinterest, ben ik weer eens aan de slag gegaan met alcohol inkten.
Het zijn drie heel snelle kaarten geworden, met weinig stempelwerk.


Hier heb ik steeds weer verschillende kleuren alcoholinkt gedruppeld op elkaar, stipjes met de witte gelpen en de tekststempel is van Stampinback. De draadjes zijn met een zwarte identypen getekend. Gemat op zachtgroen en witte onderkaart (in het echt wit...via scan, grijzig)


Ook hier alcohol inkt gebruikt maar steeds maar met een beetje kleur op het viltje. De bloemen "gemaakt" door de vlekken te omcirkelen met zwarte identypen en een stip te geven. Het potje is een stempel van Stampinback, de tekst stempel van Marianne Design. Gemat op zeeblauw en witte onderkaart (de scan maakt er lichtgrijs van...zucht)


En deze kaart met alcohol inkten is heel intens in het echt...hier heb ik allerlei kleuren, ook goud en zilver in elkaar over laten lopen, de hoeken van het kaartje afgerond en een papieren vrouwtje op de kaart geplakt en omlijnd met een zwarte identypen. De tekststempel is van Stampinback, gemat op een witte vierkante kaart.



En deze vierde kaart was puur inspiratie, via Pinterest....hoe simpel kan het...wat bloemvormen tekenen met een identypen, inkleuren met een gele viltstift, wat wit aanbrengen in de bloem, geschreven tekst, twee samengestelde bloemen op de kaart en twee koordjes. De scan had weinig zin om de knalgele kleuren ook echt knalgeel weer te geven, dat is wel jammer...


En zo hebben jullie me geïnspireerd tot weer eens werken met witte ondergronden :-)))
En keurig dat het is op mijn buro!!! (niet onverwacht komen kijken hoor, hahaha)


Hartelijke groet/Greetings, Alie :-)

30 opmerkingen:

ALIX zei

Gosjemikke Alie, wat heb je toch weer fantastische kaarten gemaakt! Ze zijn allevier geweldig!!! Ik wil graag die kaarten met alcoholbloemen "namaken",zoie ts dergelijks dus, als je dat goed vindt. IK ben er WEG van!
Je hebt echt wel talent!
Warme groetjes, ALix

lynne zei

Amazing use of Alcohol Inks to create those vibrant flowers, I am impressed by the original way of using the inks.
A wonderful collection of cards Alie.
Wishes
Lynne

Marianne zei

Hoi Alie,

Je kaarten zien er mooi uit, vooral de gele is mooi!!!

Groetjes Marianne Seip

Buttons zei

I love how your imagination transforms alcohol ink spots into the most beautiful images/creations. You are so clever Alie. Hugs, Buttons x

maria's knutselplezier zei

Prachtige kaarten weer Alie, die met alcohol inkt zijn mijn favorieten omdat ze weer zo origineel zijn , stuk voor stuk juweeltjes!!!

Groetjes en een fijn weekend
Maria

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Ik weet niet wat ik zie. Wat een creativiteit en wat SCHITTEREND. Volgens mij heb jij je draai gevonden. Dit is zo apart en super mooi. De vlekken (ballonnetjes) de vaas met bloemen (super) en de twee andere kaarten prachtig. Genot om naar te kijken.
lieve groetjes Marja

Willy zei

Heerlijk hè dat Pinterest, lekker rondneuzen en vooral veel inspiratie opdoen. Prachtig zijn je kaarten, leuk om te zien dat je met dezelfde techniek steeds weer iets anders creëert!!

Janine zei

Ik heb eerst even gececked of ik er niet al tussen stond ;)) maar ik ben safe dusssss writteb maar, meid vooral die eerste spreekt me enorm aan, geweldig!!!!! De andere zijn ook mooi, maar deze was nieuw voor mij en dus, mie like veel!!!!

Rianne Timmers zei

Go ali wat een mooie kaartjes heb je gemaakt ze zijn alle vier mooi maar mijn voorkeur gaat uit naar die gele die vind ik geweldig.
groetjes Rianne

Karin zei

leuke techniek met die alcohol inkt, ontzettende mooie kaarten heb je er mee gemaakt! lekker vrolijk! Gezellig weekend!

Bianca van Noort zei

Hoi Alie,
Jeetje ze zijn weer erg mooi.

Bianca

Silvia(Barnie) zei

Wow, Alie, so creative. All your cards look fantastic, I especially love the drawn one.

Yvonne zei

Leuk, leuk, leuk en leuk, voor alle vier je kaarten! Leuke ideeën, gave kleuren, en je hebt het werken op een witte achtergrond weer gevonden. Waren de vorige keer ook al van die mooie kaarten, en nu weer.
Lekker bezig geweest trouwens, waar haal jij toch altijd die inspiratieboost vandaan?!
Lieve groetjes van Yvon

Bianca zei

Wat een mooie creaties zijn het geworden, ik krijg zo zin om mijn alcoholinkten te pakken en aan de slag te gaan Alie,

groetjes bianca

herminesplace zei

Ze zien er allemaal super uit, booirdevol inspiratie, maar de eerste is mijn favoriet!

Paper Creations by Shirley zei

Amazing & beautiful creations Alie, I especially love the jar with the bouquet, but they are all super ! So creative ! Warm Greetings, Shirleyx

Boukje zei

Alie, wat prachtig. Vooral de bovenste twee kaarten. Heel mooi!

Anjas-Artefaktotum zei

WOW Alie, was für ein tolles Sortiment, mir gefallen alle gut. Toll was Du mit den AAI Tinten gezaubert hast und Deine Zeichnungen sind wunderschön dazu.
Schönes Wochenende,
lieve groetjes Anja

marijke zei

HEEL MOOI,wat een geweldige kaarten. Vooral de eerste twee vind ik het mooiste.Ik vind het ook fijn dat je de moeite neemt om bij mij te kijken,omdat ik nog maar een beginneling ben. Dit geeft me echt de push om door te gaan. Groetjes Marijke

inkypinkycraft zei

Very clever and vibrant cards..love the first flower one! Fabtrace. X

Gráinne zei

Absolutely gorgeous!! Such a bunch of beautiful colors and great cards. All of them.
Have a nice weekend, Suzanne

Bianca Kalksma zei

Dit zijn heel andere kaarten dan we de laatste tijd van jou gewend zijn! Maar ze zijn súper! En allemaal zo verschillend ook! haha nee, we komen niet onverwacht kijken ;) leuk je gezellige blogbericht met prachtige foto's te lezen. Fijn weekend! groetjes van Bianca

Felicie zei

Wow Alie,your cards are so amazing,absolutely beautiful.
Greetings
Felicie

Sophie zei

Tolle Werke, Alie.
Ich finde, du machst immer was ganz Besonderes :-)

Ein schönes Wochenende

Marianne zei

Wat een leuke kaartjes en wat heb je me weer een boel inspiratie gegeven. Helaas moet eerst de boel hier gedaan worden en dan blijft er voor vandaag weinig tijd, maar ik hou ze in gedachten! Vooral die laatste met dat felgeel zou ik graag eens maken :-)
Fijn weekend en tot blogs!
Lieve groetjes,
Marianne

Anita Houston zei

Love your Alcohol Ink makes...vibrant and fun!

Julia S-W zei

Wow, these don't look like Alie work at all! There's so much free space on some of them! I love the first one and the third one with the white silhoutte. The colours look dreamlike on the third one.
bigger hugs to you.
xxx

Janny Jager 't Hooft zei

Heb met stomme verbazing naar de ze SUPER SUPER mooie kaarten zitten kijken Alie.
Wat heb je dit prachtig gedaan .
Heel iets anders dan we gewend zijn van je,
Maar ze echt Grandioos.

Lieve groetjes Janny

Saskia zei

Je hebt weer een lekkere voorraad kaartjes op deze manier. Heel apart!

Marjie Kemper zei

Such beautiful creations with the AIs... lovely!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...