Volgers - Followers

maandag 15 oktober 2012

Van Gogh oil pastel crayons and Stampinback stamps


Als ik met materiaal werk dat ik (nog) niet goed ken om wat mee te doen, dan ontstaat er dus zoiets :-). Hier heb ik Van Gogh olie pastel krijtjes gebruikt en witte Distress stain. Zomaar begonnen en zien wat er gebeurt...nou dit dus. Of ik het mooi vind weet ik zelf niet, maar grappig vind ik het wel, deze zwevende bloemen (stempels van Stampinback). Gemat op een paarse kaart en hier en daar met de witte Sharpie pen en de zwarte identypen (wat zouden we zonder die pennen moeten he?) wat gespeeld.
Ik heb nog nooit drugs gebruikt, dus neeeeee, ik was niet high toen ik dit maakte hahaha :-)))


Be Happy!

Hartelijke groet, Alie :-)

25 opmerkingen:

ALIX zei

Hij IS grappig Alie, en ik vind die bloemen helemaal te gek, ook al zweven ze, haha!
Je hebt dit weer erg mooi gedaan en ik ben benieuwd wat de nieuwe "van Gogh" nog meer maakt met de krijtjes!
Gr, ALix

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Jij weet niet of je het echt mooi vindt, nu ik wel. Echt prachtig. Je achterrond is schitterend en zo mooi zacht van kleur. De stempels erg mooi er op en fantastisch passend van kleur. Mooi palet geworden.
lieve groetjes Marja

Marianne zei

Jeetje Alie, wat een leuke kaart! Weer heel verrassend zoals je de achtergrond hebt gemaakt en zo leuk met die zwevende bloemen. Daar wordt je wel happy van !!!
Liefs,
Marianne

Gráinne zei

And again such a wonderful and beautiful background of yours ... like it very much with the flowers and the colors are beautifully blended together ...
Groetjes, Suzanne x

Monique zei

Leuk die vliegende bloemen. Ik vind het wel grappig geworden. Succes met je volgende van Gogh poging.
Groetjes, Monique

Karin zei

ja ik vind het ook een mooie kaart, die bloemen lijken omhoog getrokken te worden door het een of ander en de kleuren zijn prachtig!

Marjie Kemper zei

I love the depth... they do seem floating and magical. I had to giggle at your "I did not use drugs in the construction of this art" line. LOL. Love your colors and those pops of white.

Paper Creations by Shirley zei

Gorgeous art on your card Alie, Love it ! Warm Greetings, Shirleyx

Anita Houston zei

Don't worry, Be happy!!! I agree with Marjie! LOL! This is beautiful and real art with gorgeous watercolor qualities!

Patricia zei

HAHA wat ben je toch lekker gek altijd.... Je kaart is echt SUPER geworden zeg,wat een beetje spelen kan doe hé.
Groet Patricia

Wanda zei

Mooi Alie, mooi! Ik vind die bloemen net parachuutjes, wat een dromerige sfeer ademt dit uit. Ik zou zeggen, blijf experimenteren!

Saskia zei

Ik vind de zwevende bloemen helemaal te gek. De achtergrond vind ik wat somber ogen maar dat kan ook door je scan komen natuurlijk. Heel erg origineel werk!

maria's knutselplezier zei

Heel mooi Alie, die kleurtjes allemaal door elkaar, en de zwevende bloemen hebben ook iets, Je van Gogh is goedgekeurd!!!

Groetjes
Maria

Silvia(Barnie) zei

I'm so happy that my new computer works and I'm able to visit all my friends in blogland again. You've been very busy and creative during the last time. So many wonderful works to see.
Your card looks great, looks like it's raining flowers.

Willy zei

Ha,ha...ik vind hem heel leuk geworden en een beetje experimenteren hoort erbij toch...nee ik bedoel niet met drugs :)

Paula Whittaker zei

great background....looks fab

Miranda zei

Hoi Alie, het heeft zeker iets bijzonders en moois al die zwevende bloemen en de kleuren vind ik ook mooi! ik vind het spelen met oliepastelkrijt heerlijk net zoals met veel andere materialen.......soms teveel leuk zucht haha.....speel maar lekker verder hoor Alie, kunnen wij weer mee genieten, lieve groet Miranda

Julia S-W zei

Not sure why you're not sure! I love the background and the floating flowers are surreal. Would love to have seen how you made the background as it's very good. Also, I'm not keen on oil pastel but you've made them look amazing.
Be Happy is a good quote. Drugs???!!So funny!!
Juliaxx

Jan Hennings zei

Love...LOVE!

herminesplace zei

Gaafm wat een interesante achtergrond

froebelsternchen Susi zei

a stunning piece! beautiful!

Fieneke zei

Leuk, ik vind de achtergrond wel mooi geworden.
Groetjes Fieneke

Janny Jager 't Hooft zei

Wat is hij gaaf Alie met die zwevenede bloemen.
De achtergrond vind ik super .
Heerlijk om te zien hoe je hebt zitten spelen en er dan zoiets moois ontstaat.
Echt hij is prachtig.

Groetjes Janny

Ank zei

Helemaal Alie ! mooi hoor.

butterfly zei

Love your streaks of colour in this - beautiful highlighting with the Sharpie too!
Alison x

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...