Volgers - Followers

zondag 7 oktober 2012

The winner of the FOLLOWERS GIFT


Van de 150 volgers hebben 27 volgers gereageerd op de followers gift. Ik heb mijn man gevraagd een nummer te kiezen tussen de 1 en de 27... en hij noemde nummer 24.
De winnaar van de FOLLOWERS GIFT is geworden:

De 24ste volger die reageerde en dat blijkt te zijn: FIENEKE 
Van harte gefeliciteerd Fieneke en mail me even met je adresgegevens a.u.b. dan komt de followers gift naar je toe! :-)

Out of 150 followers, 27 have given a comment on the followers gift. I asked my husband to choose a number between 1 and 27...he said: number 24.

And that is FIENEKE. Congratulations Fieneke, please mail me your address and the followers gift will arrive soon :-)


Allemaal bedankt en hartelijke groet,
Thanks to all of you, greetings,

 Alie :-)

 

9 opmerkingen:

toscania-art-life zei

Gefeliciteerd Fienke! En veel plezier met de stempels!

Janny Jager 't Hooft zei

Gefeliciteerd Fieneke en veel plezeir met de stempels.
Maak er wat moois mee zodat wij ook mee kunnen genieten van wat je hebt gemaakt.
Alie jij nog hartelijk bedankt voor deze leuke followers gift

Doeiiiiiiiiiii Janny

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Gegeliciteerd Fieneke en veel plezier met de mooie stempels.
groetjes Marja

Willy zei

Gefeliciteerd fieneke!!

Yvonne zei

Gefeliciteerd Fieneke !

Fieneke zei

Oooo leuk, dank je wel alie! Ik mail mijn gegevens! En alle andere dames bedankt voor de felicitaties!
Groetjes Fieneke:)

Lillibelle zei

Congratulations Fieneke! Wish you a lot of fun with Alies great Candy!

Julia S-W zei

Congratulations Fieneke! You are one lucky blogger to receive Alie's candy.
Juliax

butterfly zei

Congratulations to Fieneke! So sorry I've missed a few days Alie - you've been very busy, but catching up with your work is such a lovely way to spend some time!
Alison x

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...