Volgers - Followers

zondag 21 oktober 2012

It's a hat thing


Zo heerlijk vind ik het als dingen gewoon "gebeuren". Als ik ergens aan begin, weet ik zeer zelden, hoe het verder zal verlopen, en als het dan "klaar" is denk ik regelmatig verbaasd: "Oh, is dit het geworden?!"
En dat gebeurde hier ook.
Op een glanzend vel papier had ik een template bespoten met zwarte Dylusions Ink Spray...en het gedeelte dat nog overbleef...daarop heb ik de template omgekeerd gelegd en aangedrukt. Dat is dus hier het zwarte resultaat op de achtergrond. Beetje saai, dus de template er weer opgelegd en met blauwe en groene Dylusions Ink Sprays gespoten....en ohhh de template lag niet helemaal precies op de zwarte rondjes. Maar zelf vond ik dat het een soort 3D effect had, toen ik er nog eens naar keek. Goedgekeurd door en voor mezelf dus :-).

Maar dan, wat zou ik stempelen op deze achtergrond. Nu zitten een aantal sheets met Paper Artsy stempels onderin een lade met stempels...Dus daar maar weer eens tussen gekeken en de keus was snel gemaakt...Op de kaart heb ik alle stempels van 1 Paper Artsy sheet gebruikt. De tekst direct op de kaart gestempeld, de andere stempels op apart papier en ingekleurd met Papermania Markers. Twee stukjes Tim Holtz tape met muzieknoten geplakt, de randen aangezet met zwarte inkt. Een eyelet geplaatst in de linker bovenhoek en er een groen suede koordje door gedaan en de kaart gemat op een turkoois kleurige onderkaart.

Lollll, ik ben er helemaal blij mee...en daar gaat het toch ook om he?!


Bedankt voor het kijken en/of reageren!
Hartelijke groetjes,
Alie :-)


29 opmerkingen:

Marianne zei

Ik kan me voorstellen dat je daar heel gelukkig van wordt; het is een prachtige kaart!! Ik vind hem ook super goed! Lieve groetjes,
Marianne

Karin zei

Schitterende kaart, de achtergrond is geweldig en de kleuren zijn geweldig!

butterfly zei

Brilliant Alie! Your accidentally 3D bubbles look just wonderful, and I love the Pierrot troupe, and then the extra tower of hats... fabulous colours too! Happy Sunday to you...
Alison x

Yvonne zei

Ha ha, je clownskaart met hoedjes is dus ook een beetje op een clowneske manier tot stand gekomen. Lekker modderen met de stencils, maar wel met mooi resultaat hoor! Ik heb het ook goedgekeurd, en je eindresultaat ook. Leuk met die hoedjes!
Ik neem aan dat je er zaterdag sel eentje op hebt ...?
Groetjes van Yvon

Willy zei

Heerlijk al je je zo laat gaan, prachtige kaart is dit geworden, mooie afbeelding en kleuren!!

lynne zei

Alie
Fabulously cool.
Those bubbles are amazing. So much interest in the background.
Wishes
Lynne

Myriame zei

Ik ken dat gevoel, deze kaart is bijzonder mooi geworden!!

Monique zei

Het is weer een echte kaart à la Alie geworden. Hele gave achtergrond!
Groetjes, Monique

Fieneke zei

Ik vind de achtergrond super alie! Leuk die rondjes juist niet op elkaar. Een erg leuk geheel geworden.
Groetjes Fieneke

Bianca van Noort zei

Ja is het is echt weer een Alie kaart. Mooie kaart

Rianne Timmers zei

Hoi ali
ik vind hem geweldig geworden je mag trots zijn op je zelf ,ik vind het knap dat je zoveel durft op die achtergrond en toch niet te druk.
groetjes Rianne

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Schitterend en prachtige achgtergrond. Wat een super (toevallige) samenstelling. Zoveel te bekijken, super.
lieve groetjes Marja

Anneke zei

Mooi met al die hoedjes, leuke achtergrond ook en prachtige kleuren!

Gráinne zei

Hi Alie, I only know that too well :-) same thing happens to me very often. I have a rough idea but the result rarely meets this original plan. Most of the time I like it and it's very exciting and suprising.
You did such a beautiful card with gorgeous colors again and great images - fits perfectly.
Groetjes, Suzanne x

Janny Jager 't Hooft zei

Wat is dit een super mooie achtergrond Alie .
Juist heel leuk dat de rondjes niet precies passen.
Een heerlijke kaart geworden ,een waar plezeir om er naar te mogen kijken.

Lieve groetjes Janny

herminesplace zei

Hij is weer heel mooi!

Bianca zei

Heerlijk is dat als het goed gelukt is!!! Ik vind hem ook mooi geworden Alie, mooie kleuren heb je gebruikt en het is een mooi geheel zo geworden.

groetjes Bianca

xxx Myra xxx zei

heerlijk zo'n kaart!!!

Sticky Fingers zei

Wat een schitterende kaart. Heel mooi!

Paper Creations by Shirley zei

Fabulous card & background Alie. The extra hats go so well with the images & quote that made me smile. Greetings, Shirleyx

maria's knutselplezier zei

Als ik naar je kaart kijk word ik ook blij Alie, wat een mooie achtergrond , mooie kleuren bij elkaar en vrolijke dames op de voorgrond, en dan allemaal leuke hoedjes die op en neer dansen (zo zie ik heb) heel mooi gemaakt hoor!!!

Groetjes
Maria

Buttons zei

Gosh! So much to look at here Alie. Love the mix of images and colours. Hugs, Buttons x

Saskia zei

Leuke kaart, Alie. Zonde dat je de PaperArtsy stempels niet vaker gebruikt, ze zijn fantastisch!

Patricia zei

Wat een SUPERGAVE kaart zeg, hele mooie details en kleuren!
Gr Patricia

catherine zei

Love this one Alie. Great image and great use of colour with the Dylusions
x catherine

Anita Houston zei

Gorgeous color! Love your images too! What a fun piece!

Silvia(Barnie) zei

Great colors and images. Wonderful card.

Julia S-W zei

You are so clever with starting and not knowing where you're going AND then coming up with a fantastic result - I love those figures with the hats and the background despite being a blind journey, is superb. So clever Alie!
Juliaxx

Marjie Kemper zei

Love those hats in the air! Gorgeous colors... can tell you had fun with this one!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...