Volgers - Followers

donderdag 4 oktober 2012

FOLLOWERS GIFT - 150 followers...thanks!

Jaaaa, 150 volgers, dank jullie wel voor de interesse in mijn blog en creaties!
Hier dan de beloofde FOLLOWERS GIFT :-)

Het enige wat je hoeft te doen is hier een reactie achterlaten als je deze Inkadinkado stempels
wilt ontvangen...de "winnaar" wordt a.s. zondag bekend gemaakt.

Yeahhh, 150 followers, thanks to you for the interest in my blog and creations!
Here's the promised FOLLOWERS GIFT :-)
The only thing you have to do is to leave a comment overhere, if you want to receive these Inkadinkado stamps...the "winner" will be announced next Sunday.



Doe je mee? Will you join?


Hartelijke groetjes/Greetings, Alie :-)



28 opmerkingen:

toscania-art-life zei

Woow Alie, gefeliciteerd! Ik doe graag mee. Fingers cross!

butterfly zei

Congratulations Alie! I'm so happy to be one of your devoted followers - and I know I'll always love what I find here...
Alison x

Marianne zei

Proficiat Alie, Wat leuk dat je al 150 volgers hebt! Maar je maakt het er ook zelf naar LOL. Never a dull moment on Alie's blog, zullen we maar zeggen.
Een hele gave followers gift en ik wil dolgraag meeloten. Prachtige stempels en leuke teksten!!
Volger was ik al :-)
Groetjes,
Marianne

Ineke van den Akker zei

Gaaf! Alleen de chocolade stempel is al geweldig!
Heerlijk al die blog vriendinnen.
veel liefs,
Ineke

Monique zei

Gefeliciteerd met het aantal volgers.En ik waag natuurlijk graag een kansje op zulke mooie stempels.
Groetjes, Monique

Wanda zei

150 volgers al, gefgeliciteeeerd!
En ja ik doe heel graag mee met deze followersgift! Haha jammer dat je niet een stempel van jezelf bij de gift in heb!
Ga ik daarvoor wel naar de shop tzt.

Janny Jager 't Hooft zei

Gefeliciteerd Alie al 150 volgers nu op naar de 200 hoor.
De followers gift ziet er super uit zeg en ja wie zegt daar nu nee tegen ,dus ik doe ook mee hoor.

Groetjes Janny

Willy zei

Gefeliciteerd Alie, en ik doe graag mee met je give away!!

catherine zei

This is so generous of you Alie and I would love to be in with a chance to win these. Love visiting you and seeing your creativeness each day. Congrats on your followers and many more to come
x catherine

Lillibelle zei

Congratulations dear Alie!
Your blog is so interesting and you give me with your great art works always very nice inspirations!
I wish that there is your blog for a long time and you'll have a lot of more readers.
Your Candy is absolutely fantastic! Even if I don't win, I thanks your great gesture.

Yvonne zei

150 Volgers....dat is niet mis zeg. Gefeliciteerd Alie, ik waag ook graag een kans om zulke leuke stempels te "veroveren".
Groetjes Yvonne.

ALIX zei

Nou ALie, ik heb er ook geen moment aan getwijfeld of je het zou halen. Er is zoveel moois te zien hier...Proficiat!
En jaaaa, natúúrlijk doe ik graag mee, voor deze mooie stempels!
Warme groetjes, Alix

Carla zei

gefeliciteerd met zoveel volgers, en wat een prachtige stempels geeft je weg!

Julia S-W zei

Many congratulations you really are an inspiration to us and reaching 150 followers is proof of that!
I always look forward to seeing your next post.
Juliaxxx

Ans S. zei

Gefeliciteerd met je 150 volgers.
Ik kijk altijd met bewondering naar je mooie en aparte kaarten.
Prachtige stempels geef je weg, ik wil graag een kansje wagen.

Groetjes Ans

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Gefeliciteerd met je 150 volgers. Super.
Of course I will join.!! Ja natuurlijk wil ik graag meedoen. De stempels zien er fantastisch uit.
lieve groetjes Marja

Karin zei

wow 150 volgers, gefeliciteerd!!
De stempels zien er prachtig uit!

maria's knutselplezier zei

Natuurlijk wil ik ook meedingen voor dit op mijn mat te krijgen, ik vind de stempels zelfs super tof!!En vooral gefeliciteerd met je 150 volgers!!!Je originaliteit maakt je zeer geliefd, Alie,dus doe zo voort, op naar de 300 volgers!!!

Groetjes
Maria

Rianne Timmers zei

natuurlijk wil ik graag meedingen naar die stempels het is maar wat gaaf om deze stempels op je mat te kregen.
groetjes Rianne

lynne zei

Congratulations Alie!
This is very generous of you.
I am a Follower of your incredible art. I discovered your art via your entries to FSC but I am more than happy to return time and time again to view your creations.
Wishes
Lynne

herminesplace zei

Van harte gefeliciteerd met deze mijlpaal!!! Wat een prachtig kado ga je weggeven.

inkypinkycraft zei

Well done onall the followers , congratulations!!! I am sure you will have another 150 soon!! You have some amazing creations,! Trace. X

Patricia zei

Echt GEWELDIG hoor Alie 150 followers.....Gefeliciteerd, en op naar de 200 toch? haha
Ik vind je giveaway heel leuk, en ik doe NATUURLIJK heel graag mee!
Groetjes Patricia

Fieneke zei

Helemaal terecht die 150 volgers, wat jij hebt ook een blog vol inspiratie. Vind ik altijd heerlijk om te bekijken. Op naar de 300. En als stempelfan waag ik graag een gokje natuurlijk.
Groetjes Fieneke

Ellen zei

Van harte gefeliciteerd met 150 volgers! En wat een leuke followers gift. Daar wil ik graag naar meedingen. Groetjes, Ellen

Buttons zei

Huge congrats on your 150 followers Alie. Your work is so wonderful it is no surprise. Thanks for the chance to win. Hugs, Buttons x

Paper Creations by Shirley zei

HI Alie ! Congratulations on 150 Followers ! You are talented and your artwork is beautiful so I'm sure you will continue to add more people following your great blog. Have a great weekend, Shirleyx

Tanya zei

Congrats on 150! Would love to join your giveaway! Thanks!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...