Volgers - Followers

vrijdag 14 september 2012

Stamped gifttag

Op een bruine gifttag met 4 kleuren Distress Stain horizontaal over de kaart gegaan (groen, bruin, blauw, wit). Daarna eerst de Postcard stempel afgedrukt, toen het Washi tape met de cijfers op de tag aangebracht. Vervolgens de tekststempel afgedrukt, en deels gemaskerd om de plantenstempel  te stempelen. De vogels gestempeld en op apart papier de vlinder gestempeld en gekleurd met de stains en op de kaart gelijmd. Cirkels zijn aangebracht met de Picket Fence Stain van Distress. Met een zwarte identypen de tag omlijnd en de randen met de paperdistresser van Tim Holtz bewerkt. Nog wat kleur aangebracht op de vogeltjes en de witte gelpen gebruikt bij de planten.

Even gespeeld met wat nieuwe aankopen die ik vandaag had gedaan op de creabeurs in Rijswijk: de postcard stempel, de tag(s), het Washi tape en de bruine, blauwe en groene Distress Stains).
Ik vraag me echt af of we nooit genoeg kleuren, stempels, tape etc. etc. kunnen hebben? :-)))

Postcard: Crafty Individuals
Vogels linksboven: De Stempelwinkel
Tekst, planten, vlinders: Stampinback


En ik wil graag een prachtig blog onder de aandacht brengen, te weten van Ana uit Slovenië. Zij maakt heel bijzondere en aparte creaties, die echt indruk achterlaten. Haar link is:
 
En als ik dan toch bezig ben, wil ik ook het  blog van Julia uit Engeland wel extra aandacht geven, want ook zij maakt de meest mooie creaties:

Hartelijke groetjes, Alie :-)


31 opmerkingen:

Buttons zei

LOVE this tag. Great use of colours with overstamping Alie-wise. Just great. Hugs, Buttons x

Carla zei

Alie, wat een geweldige tag,
je gebruik van kleuren en stempels is prachtig.'t is echt een kadootje voor degene aan wie je dit geeft.Ik ben even mijn inspiratie kwijt, maar door zoiets borrelt het weer, dank je.
Ik heb ook zo'n zin om weer naar een beurs te gaan, maar alles is ver weg, kreadoe zal ik zeker heen gaan (heb al treinkaartje) en dan heb ik vast ook weer van alles "nodig", nee we hebben nooit genoeg inkt, stempels ed.

Janny Jager 't Hooft zei

Wat heb je weer een leuke en mooie spulletjes gekocht Alie en wat heb je er weer wat SUPER moois mee gemaakt.
Prachtig zoals alles bij elkaar past
Tja met onze hobby hebben we inderdaad nooit genoeg spulletjes .
Er is ook zoveel te koop en het een nog leuker dan het andere.

Lieve groetjes Janny

froebelsternchen Susi zei

simply gorgeous!

lynne zei

A beautiful nature inspired tag Alie with the perfect colour choice.
Wishes
Lynne

Ana K. zei

O Alie your tag is stunning, I see that shoping is good for you! :) I love everything on it: colours, black tape and little birdies...Super!
And THANK YOU so much for all nice words and for link to my blog! You are so nice!
Hugs from Slovenia

Netty zei

Terrific stamping and colouring, loving your beautiful tag. Annette x

catherine zei

This is so beautiful Alie and fantastic images. Love the colours and the quote. Hope you have a good weekend
x catherine

Saskia zei

Alie, wat een geweldig mooie tag, echt prachtig!

Marianne zei

Wat een mooie tag. Ben er van onder den indruk :-) Weer zo mooi samengesteld en mooie nieuwe stempels :-)) Ik vind deze washitape ook heel erg leuk!
Groetjes,
Marianne

maria's knutselplezier zei

Heel mooie tag Alie, en heb je weer aankopen gedaan?? Volgende week is er hier in België ook een hobbybeurs , de grootste trouwens in Mechelen, dus kan ik ook weer niet anders als gaan, ik doe gewoon alsof het een belegging is, de banken geven ons toch geen interesten meer, en we helpen de economie vooruit!!?? nIet???

Groetjes
Maria

Willy zei

Wat heb je een super mooie tag gemaakt met je nieuwe spulletjes, mooi ook die tape met cijfers!!

Karin zei

Een prachtige tag, de kleuren en stempels die je gebruikt hebt passen perfect bij elkaar en dat tape is ook erg leuk!! En kleuren kun je nooit genoeg hebben toch? Fijn weekend!

herminesplace zei

Weer een hele mooie tag. Fijn weekend

Julia S-W zei

I so love this tag. The little birds are wonderful; not cute, just artistic. The colours are beautiful - I imagine the colour of the tag creates that gorgeous effect. I love the black washi tape too.
And. . . . thank you so much for your lovely words about me and the link to my blog - I'm honoured!
Have a wonderfully creative weekend and Frankie is sending a big hug to Auntie Alie!!!!
Juliaxx

Anneke zei

Het label spreekt mij erg aan, heel erg mooi! Je hebt meteen je nieuwe spullen heel mooi ingezet!
Hebben we ooit genoeg? Ik denk het niet :)

Stampinback zei

Wat een plaatje weer !

Gery zei

Wat heb je een prachtige tag naar mn hart gemaakt Alie!!!
Ik vind alles eraan gewoon mooi en ik vind het altijd heerlijk om te lezen hoe je tot het resultaat bent gekomen.
Geweldig gespeeld met je nieuwe spullen.
Ennuuhh...nee hoor, vlgs mij zijn we allemaal op dit vlak onverzadigbaar en er komen ook steeds weer nwe spullen uit, die je dan graag weer zou willen uitproberen (en hebben!!!).
Speel maar lekker verder. Fijn weekend en groetjes, Gery.

Marjie Kemper zei

Alie, this is so beautiful and really made me pause. I love the way it's one unified tag yet both stamped pieces are so beautiful even on their own. Gorgeous!

And I do follow both those lovely ladies you spotlighted... what a neat feature to include on your blog!

Patricia zei

OHHH WAUW wat een SUPER SUPER mooie tag zeg!!!!
Alles loopt zo mooi over in elkaar!!!!! SUPER gestempeld Alie!
Groetjes Patricia

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Wat is dit weer schitterend Alie. En ik zie dat je inderdaad goed geslaagd bent in Rijswijk (haha). Je Tag is echt een pracht combi.'
lieve groetjes Marja

Miranda zei

heel mooi. echt magnifiek. en nee Alie, eens mens kan nooit genoeg knutselspulletjes hebben.....

butterfly zei

Completely stunning, Alie - I'm blown away by the sentiment, and how perfectly you've created the background and the stamping for it... my soul sings as I look at your tag!
Alison x

toscania-art-life zei

Hoi Alie,
wat een super mooie tag is dit. Schitterend.
De kleuren en de stempels die je gebruikt hebt, erg mooi.

Cath Wilson zei

Beautiful, Alie - I love the way you used these images here x

Inge zei

Heel mooi, Alie!

Anita Houston zei

I love the striations of color and the images you've used are wonderful! Fab tag!

Bianca Kalksma zei

ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh stuiter de stuiter, ik vind dit zo'n super de super tag! Komt vast door de leuk vogelstempel heb ik heb ik heb ik :) oh en het tape en de kleuren en echt super de super!!!! Van welk merk is het tape?? Hebben hebben hebben haha ik draaf een beetje door, maar ja, komt allemaal door jouw tag, kan ik niets aan doen en alleen "mooi" volstaat niet hierbij ;)

Jetske zei

Wat een prachtige tag, Alie! Die achtergrond is fenomenaal goed!

Yvonne zei

Wat is er veel te zien op dit PRACHTIGE label!!! Waanzinnig mooie kleuren, heerlijk natuur met het groeit bloeit en vliegt, daar houd ik natuurlijk wel van!
Echt een plaatje om naar te kijken.
Groetjes van Yvon

Mariëtte zei

Schitterend!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...