Volgers - Followers

woensdag 19 september 2012

Imagine - Dream - Enjoy - Create

Stempels "vrouw" in 4 talen, linker en rechter stempel: De Stempelwinkel
Woordstempels en vrouwenstempel boven trapje: Stampinback
Tweede stempel van rechts: Dina Wakley
 

De teksten Imagine- Dream - Enjoy en Create zijn slecht te lezen omdat de creatie behoorlijk verkleind is om in dit blogbericht te passen.
 
Manlief had zondag van heel dun hout deze vorm uitgezaagd, trapje ervoor (dit alles weer op mijn verzoek)...en ik wist nog niet echt wat ik ermee zou gaan doen. Wat gerommeld tussen mijn stempels en bedacht me dat ik in ieder huisje wel een vrouwenstempel kon zetten...Maar eerst gesso en de nodige Dylusions Ink Sprays. Toen begon het stempelen...dan moesten het maar vier favoriete vrouwenstempels worden ook! Daarbij kwamen de tekststempels en de stempels van het woord vrouw in 4 talen ook goed uit. Zowel links als rechts een template ingekleurd met de Picket Fence stain van Distress. Langs de randen, en op het trapje, blokjes gemaakt met een zwarte identypen en witte gelpen. Een tandenborstel (wel een oude hoor :-)) door verdunde gesso gehaald en met mijn duim langs de haren de huisjes bespetterd.  Nog wat zeer kleine stempeltjes afgedrukt en witte cirkels. Links wat lintjes aan deze creatie bevestigd.
En zo ontstond mijn creatieve houten vrouwenhuis...



Hartelijke groetjes, Alie :-)



30 opmerkingen:

Saskia zei

Een erg mooie creatie, Alie. Leuk idee om in elk huisje een vrouw te laten wonen.

Monique zei

Wat een leuk project is dit. Je moet maar weer op het idee komen. Geweldig!
Groetjes, Monique

Rosie zei

Alie, this wooden piece is excellent and gorgeous, love it

Yvonne zei

Wat een gewéldige huisjes! Ziet er super gaaf uit Alie! Mooie kleuren, leuk idee om alle huisjes een vrouwelijke bewoner in 4 talen te geven, en je trapje vind ik weer subliem!
Mijn eerste gedachte bij het trapje was mijn oude poppenhuis, wat mijn vader voor mij heeft gemaakt toen ik kind was (héél lang geleden). Hij zei altijd, ik móest wel zelf een poppenhuis voor je maken, want jij wilde een poppenhuis met een trap erin. En dat was ook zo. Ook toen al werden poppenhuizen gemaakt zonder trap en als de popjes dan van de begane grond naar de eerste verdieping moesten, gingen ze vliegend door de lucht en buitenom omhoog. Doen wij toch ook niet?! Dus een poppenhuis met trappen!
Heel verhaal, maar daar deed jouw creatie me meteen aan denken!
Lijkt me overigens ook leuk om een rij huisjes te maken die zo lang zijn, dat je ze op de vensterbank kunt zetten, en dan aan de binnen- én buitenzijde bestempeld. Ik wil wel een huis in jouw straatje kopen hoor, ha ha!
Groetjes van Yvon

xxx Myra xxx zei

wat prachtig weer Alie!!

maria's knutselplezier zei

wat een fantastisch stel zijn jullie toch zo samen , je man maakt het ontwerp en jij werk het uit en werkt het af, en wat een resultaat weer Alie, echt een pracht werkje heb je hier gemaakt!!!
Groetjes
Maria

Bianca van Noort zei

Wat een lieve man heb je toch! Vind het altijd leuk om naar je creaties te kijken. Hoe kom je er toch op! Echt geweldig

Silvia(Barnie) zei

A fantastic project - great backgrounds and stamping.

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Dit is echt weer om te kwijlen Alie. Wat SUPER DE SUPER mooi. je stempels met de vrouwen en de teksten, geniaal. De kleuren zijn ook schitterend.
De houten huisjes natuurlijk weer een pracht stukje werk van je man.
Gaaf !!!!!!!!!!!!
lieve groetjes Marja

Willy zei

Wat een prachtig "kunstwerkje"...ik moet wel lachen als ik lees dat je je man weer aan het werk hebt gezet...heel herkenbaar, wat moeten we zonder ze!!

Mariëtte zei

Wat een teamwork weer! Dit is wederom weer een prachtig project!
Groetjes, Mariette

Karin zei

ja dit is weer een echte Alie creatie! Het ziet er prachtig uit!

Patricia zei

Echt weer MEGA GAAF hoor Alie!!!!!
Mooie technieken en PRACHTIGE huisjes.
Groetjes Patricia

lynne zei

Each piece works together so beautifully on its own but brought together as a group, this is stunning stamped art Alie.
Wishes
Lynne

Janny Jager 't Hooft zei

SUPERRRRRRRRRRR Alie je huisjes
Heel leuk al die vrouwen achter de ramen ( Hi Hi)
Nee zonder dollen een pracht stukje werk
Jij door het bewerken van de huisjes en manlief voor het maken ervan
Wat een prachtig teamwork weer.


Lieve groetjes Janny

Sophie zei

Was für eine tolle Arbeit.
Und was für eine fantastische Idee...
Typisch Alie :-)

Ganz liebe Grüße

Netty zei

Wonderful creation Alie and such a brilliant way of showing women of the world. x

Anjas-Artefaktotum zei

Beautiful project, love the colorful houses and the stamping is fabulous too!
Groetjes Anja

Anita Houston zei

Brilliant work...WOW!!! Love the quad of women and the the color is amazing with these images! What a grand project!

butterfly zei

Sensational work Alie... I adore your celebration of women - wonderful colours and stamping, and they look just fantastic on the little houses - glorious! I think this may be my favourite work of yours so far - a masterpiece (mistresspiece?).
Hugs, and admiration from
Alison x

Inge zei

Hij is weer leuk/mooi, Alie!

Marianne zei

Elk huisje heeft zijn vrouwtje!
Wat een leuke creatie weer van jullie samen. Prachtige kleuren en stempels. Erg geslaagd, Alie!!
Lieve groetjes,
Marianne

herminesplace zei

Wat ontzettend lief van je man, een prachtige basis voor een prachtig project

Marjie Kemper zei

What a beautiful arrangement! Love the panels and how you've mixed different female edges. The steps are a wonderful idea for support and yet you made them part of the art, too. Great idea!

Lillibelle zei

I love your colored houses very much. One can find fantastic details on your great ARTwork.

Sticky Fingers zei

Een vrouwenhuis, ontzetten mooi Alie!Het trapje is ook zo leuk, ik was er echt niet opgekomen. Super! Helemaal in de stijl waar ik van hou.
Groetjes

Jetske zei

In één woord: PRACHTIG!!!
En ook alle lof aan je man, ook hij maakt mooie dingen!

Gráinne zei

Oh, these are so beautiful, Alie ...
just gorgeous
Suzanne xx

Ana K. zei

Here I am back from business trip and look what I found in your blog…so many wonderful creations….I love it all Alie!!
Hugs from Slovenia

Lizbethem zei

This is enchanting, Alie. It would look so great on my mantelpiece!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...