Volgers - Followers

zaterdag 15 september 2012

Distress Stains colour and stamp play

Gisteren had ik zoveel plezier met mijn drie nieuwe Distress Stains (jaja...het totaal staat nu op 5 :-), dat ik er vandaag nog graag even mee door wilde spelen met een kaart en een tag als resultaat:

En ohhhh nu het scannen klaar is en de foto verkleind...zie ik dat de struktuur van het linnenkarton weer veel te overdreven wordt weergegeven, het oppervlak is mooi glad. Door de rare scan is ook amper de bloemenstempel de zien die ik met Stazon Dove Grey heb gestempeld. En ik zie ook dat de randen wel ingeknipt lijken, wat dus in het echt niet zo is, ze zijn keurig recht.
Cirkels gemaakt met de bruine, groene, blauwe en witte Distress Stains, wat visjes getekend en een rand getekend. Gemat op mosgroen, daarna op lichtblauw en de onderste kaart is donkerbruin.

Stempel van de luchtbellen: De Stempelwinkel
Bloemenstempel achtergrond: Stampinback
Andere stempels: Stampinback/Alie Hoogenboezem-de Vries
Gestempeld met Archival bruin


Ook op deze tag gewerkt met de bruine, groene, blauwe en witte Distress Stains, Washi tapes, embossingpoeder, witte gelpen. De randen bewerkt met de paperdistresser van Tim Holtz en zwarte inkt. De kleine tag zit vast aan de grotere.

Stempels kinderen: Art Journey
Stempel swirls en rondjes: Onbekend
Gestempeld met Versafine zwart

Geen verhaal erbij vandaag maar wel de hartelijke groetjes, Alie :-)



21 opmerkingen:

maria's knutselplezier zei

Waw, Alie, zowel de kaart en de 2 labels zijn heel mooi, persoonlijk ben ik fan van de Labels dat is weer eens iets anders, hé!!Mooie kleuren combi en mooie opbouw van de stempels!!!

Groetjes
Maria

Mrs.B zei

HI Alie, Gorgeous colour on these.
Avril x

Cath Wilson zei

Beautiful colours, Alie and I LOVE those bubbles!

Willy zei

Niet zo kritisch, hij is prachtig en je tags vind ik echt geweldig. Leuk zo´n grote en een kleintje, je tape en de kleine bloemetjes in de hoek...helemaal leuk!!

Ana K. zei

I am looking in to your card and it seems that I am looking in aquarium...amazing effect. Tags are both gorgeous...you really know how to use colours!
Hugs

butterfly zei

You're doing such lovely work with those new ink colours of yours - amazing art! Those bubbles are almost unbelievable - wow!
Alison x

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Alie ziet er weer geweldig uit. De eerste kaart ondanks je scan, ziet er schitrterened uit. Tere mooie kleuren en de druppels liggen er dik op. Je tag is prachtig, gave compositie en kleur.
lieve groetjes Marja

catherine zei

You have done great work with the distress stains Alie. I can just make out the flowers and it still looks great. Photos never show the real things properly!!
Great tag as well. Hope your enjoying your weekend
x catherine

Anita Houston zei

More striations and now in plaid and circles...don't know how you achieved this, but it's FANTASTIC!!! Love that you do so much by hand...very artistic!

Karin zei

wow dat ziet er weer prachtig uit, mooie kaart en prachtige tags! de kleuren zijn schitterend!

Patricia zei

Kaart en tags weer ZOOOOOOOOOOOOOOO MOOI!!!!!
Mooie kleurencombi Alie!
Groetjes Patricia

Bianca Kalksma zei

jammer dat de foto van de kaart niet zo mooi is, maar het is soms ook heel lastig om iets goed op de foto te krijgen :( de labels staan er wel scherp op en zien er erg gaaf uit, de witte accenten maken het helemaal af!

Yvonne zei

Zowel je kaart als de labels vind ik erg mooi Alie. Ik scan mijn werk al heel lang niet meer, juist omdat het er vaak zo raar uit komt te zien.Sinds ik mijn hobbyhok heb, heb ik DE perfecte fotografieplek gevonden.Met donker weer zet ik boven mijn werk een daglichtlamp en dan kan ik een prima foto maken.
Groetjes Yvonne.

Marianne zei

Wat zijn ze weer mooi!! Geweldig die "waterdruppels" op je kaart en mooie kleuren en de tags zijn ook supermooi!! Liefs,
Marianne

Bianca zei

Wat een gave creaties vooral de tags vind ik geweldig!!!

Miranda zei

Hoi Alie, ziet er weer prachtig uit met deze kleuren en die ballen blijven mooi he! warme groet, Miranda

Paper Creations by Shirley zei

Beautiful work Alie ! I love the colour combo, inking and images on the first one, the labels also very wonderful. Warm Greetings, Shirleyx

Sophie zei

Wow, Alie...
was für herrliche Tags und diese wunderschöne Karte.
Tolle Arbeiten!
Wann machst du das alles bloß?

Groetjes

Janny Jager 't Hooft zei

OHHHHHHHHHHH Alie wat heb je je weer lekker uitgeleefd met je nieuwe speeltjes.
Ze zijn prachtig allebei.
Zowel de kaart ( die als ik je beschrijving zo lees in werkelijkheid wel veel en veel mooier zl zijn al kan dat haast niet want nu is hij al super) als de labels zijn wekelijk heel heel mooi.
Heb er weer heerlijk van zitten genieten.

Lieve groetjes Janny

Julia S-W zei

Scanning problems or not I love the gorgeous little cat creation!! Wonderful colours and that bubble stamp is wonderful - my bubble stamp has too many bubbles on it!!
I'm in awe of how you achieved these gorgeous colours.
The tags are sensational - I love those children's faces.
Juliaxx

Marjie Kemper zei

Totally fabulous tags... they really pull me in! Love the contrast of the strips and the number tape with the sweet images. Pinning this with credit to you, my friend. Love em!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...