Volgers - Followers

donderdag 27 september 2012

Again Dylusions Ink Sprays and stamps

IF YOU WANT TO BE HAPPY, BE.
(Leo Tolstoy)


Het is zo lekker als er allerlei papier dat al bespoten is met Dylusions Ink Sprays, "klaar" ligt om wat mee te gaan doen. Dit was niet zo'n groot stukje meer, dus het kaartformaat er maar bij aangepast en de grootte nog wat uitgerekt door op de paarse onderkaart nog twee oplegkaarten vast te maken. Het papier waarop de Dylusions is aangebracht is een deel van een correspondtiekaart. Hierop de man gestempeld en de tekst. De stempel van de man vind ik best een moeilijke stempel om te gebruiken omdat hij niet de gezelligste uitstraling heeft. Door de positieve tekst erbij te stempelen, vond ik dat de man niet meer zo op een oud, chagrijnig kereltje leek, maar eerder op een bedachtzame, wijze man :-).
Wat doedeltjes getekend en een wit lijntje rond de kaart aangebracht. Drie kleine libelles geponst en op de kaart gelijmd. In de linkerhoek een felgroen strikje vastgemaakt...net zo'n felle groen/gele kleur als één van de laagjes papier. Meer is er niet over te vertellen...sorry dames, snel klaar dus dit keer :-)

Stempel man: Art Journey
Stempel tekst: Fiskars


Hartelijke groetjes, Alie :-)


21 opmerkingen:

Karin zei

Prachtige, de kleuren zijn mooi en de combinatie van man en tekst is helemaal goed! Ik moest wennen aan deze stempel, maar vind hem ondertussen prachtig! een echte wijze man inderdaad!

Bianca van Noort zei

Ook deze is weer geweldig. Moet maar in de leer bij je :)
Groetjes Bianca

Patricia zei

Echt SUPERGAAF weer Alie!
Groetjes Patricia

Julia S-W zei

Purple and yellow are always stunning together and I like your addition of turquoise too. This stamped image is stunning Alie - did you draw it?? (teehee!!). Your use of dylusions ink sprays is wonderful.
Juliaxx

butterfly zei

Brilliant combination of that old man with the Tolstoy quote (one of my all-time favourite sentiments which I transfer from diary to diary every year!)... Fantastic blended colours too!
Alison x

Fieneke zei

Mooie kleuren! Mooi geheel. Ik heb die man ook gekregen geloof ik op de art specially en ik heb hem ook nog nooit gebruikt.
Groetjes Fieneke

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Snel klaar of niet, ook dit keer weer even interessant om te bekijken. pracht kleurenspel Alie.
lieve groetjes
Marja

maria's knutselplezier zei

Prachtige kaart, Alie, de kleuren zitten juist waar ze moeten zitten, en wat een prachtige effect op de achtergrond bij de man!!!

Groetjes
Maria

Willy zei

Snel maar daarom niet minder mooi, leuke kleuren combi heb je toegepast!!

Wanda zei

Weer een mooie kleurencombi! Maar ik weet het niet met deze man, ik kan niet bedenken aan wie ik m zou sturen...

Gr Wanda

Elly zei

Dat is weer een Alie prachtig!!

Karen McAlpine zei

Love how your sprayed projects turned out!! Gorgeous.

Marianne zei

Ha, jij hebt 'm wel! Die mooie stempel van AJ. Die man die heeft wel iets. Doet me aan iemand denken en een prachtige kaart en tekst!! Ik heb nu ook al een klein voorraadje met achtergrondpapier met Dylusions. Erg handig!!
Liefs,
Marianne

Miranda zei

Mooooooi Alie! Heerlijke kleuren en ik hou wel van z'on stempel! lieve groet Miranda

Lillibelle zei

Alie that's so stunning!
It's an interesting motif in a gorgeous color world.

Nora MacPhail zei

Very unique style, looks great. I like the bright yellow border with the purple.
Happy Creating.

Saskia zei

Erg mooie kaart, Alie! Leuk altijd, die gedoodlede accenten erbij.

Willy zei

Schitterend kaartje met dat leuke stempel, Alie!

Anita Houston zei

I've never seen this image! Fabulous colors and sentiment!

Anneke zei

De kleuren die je gebruikte maken er ook een vrolijker man van :) Heel mooi kaartje!

Janny Jager 't Hooft zei

Super mooi is deze ook weer Alie.
Hele mooie kleurencombinatie en die stempel erbij is super.

Lieve groetjes Janny

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...