Volgers - Followers

dinsdag 21 augustus 2012

Ver-day Paint & Ver-day Patina


De bloem was het uitgangspunt voor de kaart. De bloemen zijn stansjes van Tim Holtz en ik heb ze uit chipboard gestanst. Daarna met bronskleurige Ver-day verf beschilderd en bespoten met Ver-day Patina. Ik had nog geen idee hoe het zou worden, want dit was mijn eerste poging ermee. En ik moet zeggen: het is heel apart! Dit effect krijg je niet met "gewone" verf (ondertussen staat er ook al een metaal kleurig blikje in deze verf en patina, het "roest" en verkleurt terwijl ik er naar kijk :-))
Maar ik dwaal af...de bloemetjes op elkaar bevestigd en weggelegd. Daarna op de achterkant van glanzend linnenkarton van de Action verschillende kleuren Distress inkt gesponsd en daarna plantenstempels en een tekst gestempeld met diverse inkten. Een raffia touwtje gespannen, de bloem op de kaart vastgemaakt en dat was het alweer.

Hartelijke groetjes, Alie :-)

18 opmerkingen:

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

WOOOOOOOOOW
Wat is je Ver-day verf schitterend op deze bloem. Pradhtig effekt Alie. Super mooie kleuren met de achtergrond. Gaaf gedaan.
lieve groetjes
Marja

Marianne zei

Heel mooi effect, Alie. Ik had er wederom nog nooit van gehoord. Ik leer hier zoveel bij jou :0
De kaart is prachtig!
Liefs,
Marianne

Willy zei

Wat een mooi effect zeg, heel gaaf gemaakt!!

Miranda zei

Dit is weer een schitterende creatie!!

Sophie zei

Klasse! Mir gefällt der bronzene Belag, das sieht toll aus.

Liebe Grüße

Yvonne zei

Moooiii Alie!!! Lijkt me geweldig spul om eens uit te proberen. Het is eigenlijk een beetje toveren als ik het goed begrijp (past goed bij je kindertoververf,hihihi).
Groetjes Yvonne.

Silvia(Barnie) zei

How fantastic, such an amazing flower.

Juls zei

Fabulous! Love the colours and the dimension of your flower! Hugs Juls

Paper Creations by Shirley zei

Wow, love this ! I like the "patina' look ! Again a great creation. Warm Greetings, Shirleyx

butterfly zei

Amazing patina on this Alie - I love how you've combined colours too... another wonderful creation!
Alison x

Anjas-Artefaktotum zei

WOW beautiful unique flower and fabulous color combinations with the background.
Groetjes Anja

Monique zei

Alweer gebruik je iets waar ik nog nooit van gehoord heb. Het ziet er geweldig uit! Je laat me telkens verbaasd staan over wat er allemaal mogelijk is.
Groetjes, Monique

maria's knutselplezier zei

Wat een mooie kaart weer Alie, de bloem is prachtig met die speciale verf, heel moo effect, was zelf een kerstkaart aan het maken met groen en goud, deze kleuren gaan prachtig bij elkaar niet!!??

Groetjes
Maria

Patricia zei

Echt weer PRACHTIG Alie!!!
Gaaf spul he dat patina, ik ben er ook dol op!!!!!
Groetjes Patricia

Felicie zei

This card is so beautiful Alie.I love
the flower with the patine,wonderful.
Groetjes Felicie

Karin zei

Een schittrend geheel, de kleuren zijn fantastisch!

herminesplace zei

Heel sfeervol

Janny Jager 't Hooft zei

Super super mooi Alie
Heb nog nooit van dit spul gehoord ,maar het ziet er heel gaaf uit.
Lijkt me heel gaaf om mee te werken.

Lieve groetjes Janny


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...